එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    To Pavithra_uk

    Macho motor eka wadinawada off kalama. Oke body control unit ekakda enne? Mam danna hariyata:sorry:

    Thiyanawa nam eke case ekak wenna one.:yes::yes:

    Strater relay eka hirawenawada danna.:oo:

    Oya spark seen eka nam sure natha. Hati wenna ba mam hithanne.:no:

    Macho CDI kelawena kathawa mehemai(mam danna widiyata). kill switch eken off kalata case ekakna godak ewage. Samahara ewage yathurai kill switch ekai dekama on karala thibbama digatama ignition coil ekata current eka yanawa. Coil ekata kela wenawa. Godak aya hithanne CDI unit eka kiyala.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    To Pavithra_uk

    Macho motor eka wadinawada off kalama. Oke body control unit ekakda enne? Mam danna hariyata:sorry:

    Thiyanawa nam eke case ekak wenna one.:yes::yes:

    Strater relay eka hirawenawada danna.:oo:

    Oya spark seen eka nam sure natha. Hati wenna ba mam hithanne.:no:

    Macho CDI kelawena kathawa mehemai(mam danna widiyata). kill switch eken off kalata case ekakna godak ewage. Samahara ewage yathurai kill switch ekai dekama on karala thibbama digatama ignition coil ekata current eka yanawa. Coil ekata kela wenawa. Godak aya hithanne CDI unit eka kiyala.

    na machan P135 BCU (body control unit ekak na)

    mama danna widhata digatama ignition switch eka on eke thibboth coil eka yanne issara CDI nathuwa mechanical contact ena bike wala.
     

    alian25

    Well-known member
  • Nov 21, 2011
    1,099
    45
    48
    andromeda
    Machanla carb eka tune karanna Colombo area eke hda place ekak kiyanawada..
    Hyde park corner bajaj ekata giyoth karaida, mkada hda:):):)
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ප්ලග් එක ගලවන්න ඕනි කරන බොක්ස් ස්පනර් එකක් බයික් එකේ ටුල් කිට් එකේ තියෙනවා බං
    දැන් අහපං ටුල් කිට් එක තියෙන්නේ කොහිද ? එක තියෙන්නේ බැටරි කවරය ගලවුවම බැටරිය යට.

    ලේලන්ඩ් වලට මොන ප්ලග්ස් ද :rofl:

    :rofl: පල්සර් 150 එකේ ටූල් ටික තියෙන්නේ සීට් එකට තද කරලා..... :cool:

    :P ලේලන්ඩ් විදිහට පල්සරේ ගැහුවා නම් ඉතින් සුපිරි තමා...... :)
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    na machan P135 BCU (body control unit ekak na)

    mama danna widhata digatama ignition switch eka on eke thibboth coil eka yanne issara CDI nathuwa mechanical contact ena bike wala.

    Samahara ewage eth coil ekata yana line eka off wennathi case thiyanawa macho. Unit eke awulda nathnam unit eke hatida kiyala sure na. Battery bahinawa on eke thibboth.:no:

    Nikamata balanna neutral karala yathura on karala kill switch eka on kalama neutral light eke eliya aduwela wadi wenawada kiyala. Coil ekata yana current eka off wenawada kiyala balanna puluwan kiyanawa oken. (math danagannai ahanne:yes: Mage eke ohoma case ekak thiyanawa light apahu wadi wenna.:no:) Habai oyage spark seen eka hinda wade awul weida danna.
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :rofl: පල්සර් 150 එකේ ටූල් ටික තියෙන්නේ සීට් එකට තද කරලා..... :cool:

    :P ලේලන්ඩ් විදිහට පල්සරේ ගැහුවා නම් ඉතින් සුපිරි තමා...... :)


    Kohomada plug wala thathwe?:D
     

    Palihawadana1990

    Well-known member
  • මචන් මගේ palser 150 එකට සුදු හෙඩ් ලයිට් එකක් දාගන්නෙ කොහොමද බන්.... මට පොඩ්ඩක් විස්තර කියල දියන්කො... එක දැම්මම හොදද? පොලීසියෙ මාමල අල්ලනවද?? ඒ ලයිට් එක හෙඩ් එකට විතරක් දාන්න පුළුවන්ද?? ඩිම් එකට නොදා? බැටරිය අවුල් වෙයිද?? මට කියල දියන්කෝ... රත්තරනේ....
     

    alian25

    Well-known member
  • Nov 21, 2011
    1,099
    45
    48
    andromeda
    අලියන් මචං ඇයි උබේ බයික් එකේ මොකක්ද අව්ල ?

    pavithra Mekai machan, Mage 135Ls Udeta 1st time Kick Start karama start venawa horai, selfstart gahapu gaman start but Tikak race karan hitiye nethnam meka nawatinawa. bt dawalta mna ledakwath ne hodata badu veda..

    MachaN MEKA VENNE Carb aulakatada,engine eke cool aulakatada?

    Mama machan make second hand gathte , mama gannakata 5000k duwala tibuna. Den 9600 wage mama 95 gahanne 55-65 Wage duwanawa, mama carb eka check karan ne tama ,tibuna widiyatama tiyanawa, mata suwar ne kalin eka full tel wahalada kiyala.

    mata hoda carb tune karana dial ekak contact tiyanawanam denna. Colombo area eka nam hdai, machan bajaj Service centervela oka hodata karanawada?;););)
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    pavithra Mekai machan, Mage 135Ls Udeta 1st time Kick Start karama start venawa horai, selfstart gahapu gaman start but Tikak race karan hitiye nethnam meka nawatinawa. bt dawalta mna ledakwath ne hodata badu veda..

    MachaN MEKA VENNE Carb aulakatada,engine eke cool aulakatada?

    Mama machan make second hand gathte , mama gannakata 5000k duwala tibuna. Den 9600 wage mama 95 gahanne 55-65 Wage duwanawa, mama carb eka check karan ne tama ,tibuna widiyatama tiyanawa, mata suwar ne kalin eka full tel wahalada kiyala.

    mata hoda carb tune karana dial ekak contact tiyanawanam denna. Colombo area eka nam hdai, machan bajaj Service centervela oka hodata karanawada?;););)

    man hithanne oke auto choke eka check karaganna wei

    thel kiyak withara wada karanawada?

    cool dawas wala udeta start krapu gaman engine eka 5seconds wage tikak race wela innawada? (ehema wenne auto choke eka wada nam)

    tikak duwala engima rath unama idle rpm eka kiyada?
     

    alian25

    Well-known member
  • Nov 21, 2011
    1,099
    45
    48
    andromeda
    man hithanne oke auto choke eka check karaganna wei

    thel kiyak withara wada karanawada?

    cool dawas wala udeta start krapu gaman engine eka 5seconds wage tikak race wela innawada? (ehema wenne auto choke eka wada nam)

    tikak duwala engima rath unama idle rpm eka kiyada?

    Macho mulinma kiyanna ona,mama Daws dekakata parak wage tamai Bike eka duwanne....

    Ude Start karapu gaman uba kiuwa wage RPM4000 wage 10-20 Second wage auto Race vela tiyanawa .....
    Ita passee automa adu venawa, man hithuwa meke ledakda kiyala. tel nam 55-65 wage atara karanawa. mata machan ekek kiuwa "mage carb eka onawata wada hadala etilu" eka nisa tel karanawada danne kiuwa.

    mata den ona carb eka check karaganna Hariyatama meke adjustment tiyanawada kiyala.....

    PLS Help ;););)
     
    Last edited:

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    Macho mulinma kiyanna ona,mama Daws dekakata parak wage tamai Bike eka duwanne....

    Ude Start karapu gaman uba kiuwa wage RPM4000 wage 10-20 Second wage auto Race vela tiyanawa .....
    Ita passee automa adu venawa, man hithuwa meke ledakda kiyala. tel nam 55-65 wage atara karanawa. mata machan ekek kiuwa "mage carb eka onawata wada hadala etilu" eka nisa tel karanawada danne kiuwa.

    mata den ona carb eka check karaganna Hariyatama meke adjustment tiyanawada kiyala.....

    PLS Help ;););)

    cold start 4000 rpm gihin apahu slow wenawa nam auto choke eka wada.

    man hithanne ube bike eke awlak na. 55-65kmpl mageth karanawa. mamath uba wage bike eka 2nd hand gatte. gannakota 8000km. dan 10000km
    dawas 2 kata sarayak wage thama duwanne.

    kick start karaddi accelrator eka poddak allala balanna.
     

    alian25

    Well-known member
  • Nov 21, 2011
    1,099
    45
    48
    andromeda
    cold start 4000 rpm gihin apahu slow wenawa nam auto choke eka wada.

    man hithanne ube bike eke awlak na. 55-65kmpl mageth karanawa. mamath uba wage bike eka 2nd hand gatte. gannakota 8000km. dan 10000km
    dawas 2 kata sarayak wage thama duwanne.

    kick start karaddi accelrator eka poddak allala balanna.

    Thanks machan, mage vena leda mukuth nehe, bike eka supiriyatama veda...
    Dannehene bun me subject eka vediya, EK eke ubala dana dewal kiyawalama tamai gdak dewal denagaththe...
    any way Rathtaran Lokkata Gdak pin mewage vedak patan gaththata...
    machan uba kiyanneee meke carb eka check karanna ona nedda?
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    Thanks machan, mage vena leda mukuth nehe, bike eka supiriyatama veda...
    Dannehene bun me subject eka vediya, EK eke ubala dana dewal kiyawalama tamai gdak dewal denagaththe...
    any way Rathtaran Lokkata Gdak pin mewage vedak patan gaththata...
    machan uba kiyanneee meke carb eka check karanna ona nedda?


    mama kivva widihata udeta start karaddi accerator eka poddak allanna. ehema karala balala kiyanna.

    mata pena widhata awlak na wage.
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    මට ක්‍රෑෂ් බාර් එකට හයි කරන්න හොද එලිය තියෙන ලයිට් දෙකක් ගන්න තැනක් කියපල්ලකෝ...... :D
     

    alian25

    Well-known member
  • Nov 21, 2011
    1,099
    45
    48
    andromeda
    මට ක්‍රෑෂ් බාර් එකට හයි කරන්න හොද එලිය තියෙන ලයිට් දෙකක් ගන්න තැනක් කියපල්ලකෝ...... :D

    Mama dekka Ebay ekak nam tiyanawa
     
    Status
    Not open for further replies.