To Pavithra_uk
Macho motor eka wadinawada off kalama. Oke body control unit ekakda enne? Mam danna hariyata
Thiyanawa nam eke case ekak wenna one.

Strater relay eka hirawenawada danna.
Oya spark seen eka nam sure natha. Hati wenna ba mam hithanne.
Macho CDI kelawena kathawa mehemai(mam danna widiyata). kill switch eken off kalata case ekakna godak ewage. Samahara ewage yathurai kill switch ekai dekama on karala thibbama digatama ignition coil ekata current eka yanawa. Coil ekata kela wenawa. Godak aya hithanne CDI unit eka kiyala.
Macho motor eka wadinawada off kalama. Oke body control unit ekakda enne? Mam danna hariyata

Thiyanawa nam eke case ekak wenna one.


Strater relay eka hirawenawada danna.

Oya spark seen eka nam sure natha. Hati wenna ba mam hithanne.

Macho CDI kelawena kathawa mehemai(mam danna widiyata). kill switch eken off kalata case ekakna godak ewage. Samahara ewage yathurai kill switch ekai dekama on karala thibbama digatama ignition coil ekata current eka yanawa. Coil ekata kela wenawa. Godak aya hithanne CDI unit eka kiyala.

ලේලන්ඩ් විදිහට පල්සරේ ගැහුවා නම් ඉතින් සුපිරි තමා...... 
