machanla pulsar 135 eke metet ele last trip kiyala pennanne mokakda bun?????????![]()
oka ban resetable trip meter
meter eke reset kiyala button eken puluwan reset karanna.
last trip kiyala penne uba reset karapu welawe idan giya dura.
machanla pulsar 135 eke metet ele last trip kiyala pennanne mokakda bun?????????![]()
oka ban resetable trip meter
meter eke reset kiyala button eken puluwan reset karanna.
last trip kiyala penne uba reset karapu welawe idan giya dura.





ade man ehema kale na dan mage eke pennanne 113i kiyala..main ekek pennawane 1114k kiyala![]()
kawruhari ekek obanna athi
ehema nathinam battery wire galawala thibboth reset wenawa




kohenda machan kare ? colombo ?
wenasak thiyenawada pickup eke ehema ?




..පල්සර් 150 කුකුළෙක් නම් හැමදාම මේක රී ෆ්රෙෂ් කරලා බලනවා.....![]()

ජන්තු අයියා;15417630 said:Spark Plug අග ගඩොල් කුඩු පාටට තියෙනවා කියන්න පෙට්රෝල් කිරිල්ල කොහොමද?දන්නා කෙනෙක්ගෙන් හොද විස්තරයක් ඕනේ...



keeyatada denne...mage pulsar 135 ls eka denawa 1280km duwala thiyenne..insurance 2014 july wenakan.....
![]()
mata yamaha fz ekak ganna... dan ganan adu wela...eka ganna ona nisai denne![]()

ජන්තු අයියා;15418342 said:ෆට්ට සන්තෝසයි පුරෝහිත.....මගේ පල්සර් 200 එකේ ප්ලග් දෙකම ගඩොල් කුඩු පාටින් තියෙන්නේ...පෙට්රෝල් 42 ත් 45 ත් අතර කරනවා...


