ithin arake pressure plate thiyenne dakunene ekai ahuwe![]()
hehe ube araka dakuneda? godak unge araka left pute

ithin arake pressure plate thiyenne dakunene ekai ahuwe![]()

යුනයිටඩ් මෝටර්ස් ලා මෙලෝ රහක් නැහැ බන්.. පිට රුපියල් 1000 ට තියෙන ඒවා උන් දෙන්නෙ 6000 ට විතර. ෆ...ක්.. අනික එක කෑල්ලක් ගන්න ගියාම පැය 2 ක් විතර ඉන්න ඕනි බන්. මුලින්ම පෝලිමේ ඉන්න ඕනි. ඊට පස්සෙ ඒ කෑල්ල තියෙනවද කියල බලන්න එකෙක් ස්ටොර්ස් එකට යනවා. ඊට පස්සෙ ඇවිත් බිල දානවා. ඊට පස්සෙ ඒ ඉන්වොයිස් එක අරගෙන කැෂියර් ගාවට ගිහින් බිල ගෙවන්න ඕනි. ඊට පස්සෙ ඒ බිල ගෙවපු එක කවුන්ටර් එකේ ඉන්න එකාට දෙන්න ඕනි. ඊට පස්සෙ ඒකා ආයිත් ස්ටෝර්ස් ගිහින් අදාල එක අරගෙන එනවා (විනාඩි 10-15 යනවා) ඊට පස්සෙ ඒක අරගෙන අපි එන්න ඕනි.. හෝව් හෝව්. ඉවර නැහැ. එද්දි ගේට් එකෙන් ආයිත් බිලයි අයිටම් එකයි චෙක් කරනව. කොහොමත් පැයෙන් මෙහා එනවා බොරු. ඉතින් වැඩි ගානක් දීල වැඩි කට්ටක් කන්න කියාපු තැනක් තමයි ඔය යුනයිටඩ් මෝටර්ස් රෙද්ද.
ඉතින් ඊට වඩා හොදයි අඩුවට මෙහෙ කොහෙන් හරි ගන්න එක.![]()


http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1423358&highlight=unimo http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1423358&highlight=unimo
ඔය තියෙන්නේ

අපිත් ආසයි මුදු වෙරළේ ඉන්න හරියමාමි ක්ලබ් එකෙන් පැනලා...![]()

hm indapanko man ara ruupema andala pennanam poddak wela deepallaඅහන්නේ මොකක්ද කියල හරියට කියපන් බන්.![]()
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1423358&highlight=unimo
ඔය තියෙන්නේ
උ.වේ.ස. 



හපොයි තට්ට කුකුලට උතුර දකුණ මාරුවෙලා...
ඔය තියෙන්නේ කෑලි වලට ගලවල ඈත් කරපු එකක ෆොටෝ එකක් බොල...
ඔය ඔක්කොම ටික තියෙන්නේ දකුණු පැත්තේ...
බයික් එකේ ක්ලච් එක මෙච්චරයි.
![]()
මේක බලපියෝ... පේනවද ක්ලච් ප්ලේට් කීපයක් වගේම ප්රෙෂර් ප්ලේට් කීපයක්ම තියනවා. වාහනයක වගේ එකක් නෙමේ.
![]()
මේ චමිත් මාමගෙ ඇද ගහල තිබ්බ ක්ලච් හබ් එක ප්ලේට් ටික නැතුව. එජිමෙන් කැරකෙන්නෙ මොකක්ද රෝදෙට කෙලින් සෙට්වෙලා තියෙන්නෙ මොකක්ද කියල තේරුම් ගන්න ට්රයි කොරාපිය.



pacha neme doo me video ekath baluwa.dan hodata therenawaඅනේ පල පච නොගහ.![]()

dan ethakota neutral ekata dammahamath clutch eka engage welane thiyenne but eken gearbox ekata power eka trasfer wenne neene mokada neutral ekedi rear tyre eka karakennethi hinda.soo eka kohomada danne wenne neda 
pressure plate eka aruge eke thiyenne left side eke.ape ewayenam thiyenne oone right side eke neda
![]()
මම දාපු pic එක වම දකුණ මාරු කරලා,හකුලුවලා ගනින්.එතකොට උබේ pic එක එනවා.
ඔය ටික ඔක්කොම එකට ගෙඩියක් වගේ තියෙන්නේ.හරිදු දාපු pic එක හරි.
clutch,preasure plate අතර තියන ගර්ෂණය නිසා තමයි bike එක යන්නේ.
clutch එක ඇල්ලුවම plate ඈත් වෙලා connection එක කැඩෙනවා.













thx macho ow ow dan mata theruna machoමම දාපු pic එක වම දකුණ මාරු කරලා,හකුලුවලා ගනින්.එතකොට උබේ pic එක එනවා.
ඔය ටික ඔක්කොම එකට ගෙඩියක් වගේ තියෙන්නේ.හරිදු දාපු pic එක හරි.
clutch,preasure plate අතර තියන ගර්ෂණය නිසා තමයි bike එක යන්නේ.
clutch එක ඇල්ලුවම plate ඈත් වෙලා connection එක කැඩෙනවා.

okata teren naha ban Haritha, Harindu... terenava nam Hero ekak ganidaaaaaaa...............???![]()




okata teren naha ban Haritha, Harindu... terenava nam Hero ekak ganidaaaaaaa...............???![]()

ඔව් බන් මුට කියල දෙන්න ගිහින් අපිට නිකන් කලන්තේ වගේ.