එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harithamanohara

Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    ee ekama thawa podi prashnayak aawa :P dan ethakota neutral ekata dammahamath clutch eka engage welane thiyenne but eken gearbox ekata power eka trasfer wenne neene mokada neutral ekedi rear tyre eka karakennethi hinda.soo eka kohomada danne wenne neda :eek:

    කොහොමද මේක කියල දෙන්නේ,:confused:පිච එකක් බැලුව හරියන එකක් ඇහුවනේ නැනේ.
    ඕකෙදි බන්,main shaft කැරකෙනවා .but gear wheel කැරකෙන්නේ නැ.

    අපි gear එකක් දැම්මම, engagement dog වලින් තමයි
    gear wheel එකයි shaft එකයි අල්ලගන්නේ. neutra එකේදී engagement dog වලින් මුකුත් අල්ලගන්නේ නැ.මම තේරුම් අරන් ඉන්න විදිහ තමයි ඔය.අනිත් කට්ටිය වැඩිදුර පැහැදිලි කරයි.

    මටත් ඉස්සර ඔහොම තමයි බන්.ඌක කල්පනා කරන්න ගත්තම නින්ද යන්නේ න. bike ගැන මාර ඇම්මක් තියෙන්නේ.
    http://www.vf750fd.com/blurbs/shifting.html මේක බලපන්.
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    කොහොමද මේක කියල දෙන්නේ,:confused:පිච එකක් බැලුව හරියන එකක් ඇහුවනේ නැනේ.
    ඕකෙදි බන්,main shaft කැරකෙනවා .but gear wheel කැරකෙන්නේ නැ.

    අපි gear එකක් දැම්මම, engagement dog වලින් තමයි
    gear wheel එකයි shaft එකයි අල්ලගන්නේ. neutra එකේදී engagement dog වලින් මුකුත් අල්ලගන්නේ නැ.මම තේරුම් අරන් ඉන්න විදිහ තමයි ඔය.අනිත් කට්ටිය වැඩිදුර පැහැදිලි කරයි.

    මටත් ඉස්සර ඔහොම තමයි බන්.ඌක කල්පනා කරන්න ගත්තම නින්ද යන්නේ න. bike ගැන මාර ඇම්මක් තියෙන්නේ.
    http://www.vf750fd.com/blurbs/shifting.html මේක බලපන්.
    thx macho hari hari ehenam eeka thama wenawa aththe :) eken karanawa aththe clutch dog gear wheel walata engage wennethiwa thiyenawa athi thama :yes: eekiyanne neutral ekedith piston eka wada karanawa nee :shocked: ehenam moko me kattiya thel ithuru karaganna kiyala traffic wala neutral daanne :shocked::confused:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    thx macho hari hari ehenam eeka thama wenawa aththe :) eken karanawa aththe clutch dog gear wheel walata engage wennethiwa thiyenawa athi thama :yes: eekiyanne neutral ekedith piston eka wada karanawa nee :shocked: ehenam moko me kattiya thel ithuru karaganna kiyala traffic wala neutral daanne :shocked::confused:

    mega_facepalm.jpg


    face-palm.jpg
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    thx macho hari hari ehenam eeka thama wenawa aththe :) eken karanawa aththe clutch dog gear wheel walata engage wennethiwa thiyenawa athi thama :yes: eekiyanne neutral ekedith piston eka wada karanawa nee :shocked: ehenam moko me kattiya thel ithuru karaganna kiyala traffic wala neutral daanne :shocked::confused:

    Gono Engine aeka start aekedi kohomath thel pichchenawa thamai:lol::lol: Neutral damma kiyala thel pichchenne nathuwa thiyenne naha..:lol::lol: kawda thel pichchenne naha kiwwe neutral aekedi?? anika umba maru katha ban ahanne neutral aeke piston aeka wada karanne naththan bike aeka start aeke thiyenne kohomada mati pooso??:shocked::shocked: traffic aeke neutral aekata mama nan danne clutch aeka gewena aeka adu karanna..mokada clutch aeka engage unahama friction aekak athi wenawa..aethakota plates gewenawa..clutch aeka allagena raise karaddi hub aeka thawa haiyen karakenawa ne aethakota thawath gewenna balanawa..anna aenisai neutral aekata danne?
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    Gono Engine aeka start aekedi kohomath thel pichchenawa thamai:lol::lol: Neutral damma kiyala thel pichchenne nathuwa thiyenne naha..:lol::lol: kawda thel pichchenne naha kiwwe neutral aekedi?? anika umba maru katha ban ahanne neutral aeke piston aeka wada karanne naththan bike aeka start aeke thiyenne kohomada mati pooso??:shocked::shocked: traffic aeke neutral aekata mama nan danne clutch aeka gewena aeka adu karanna..mokada clutch aeka engage unahama friction aekak athi wenawa..aethakota plates gewenawa..clutch aeka allagena raise karaddi hub aeka thawa haiyen karakenawa ne aethakota thawath gewenna balanawa..anna aenisai neutral aekata danne?
    :shocked::shocked: kiwwa eka mathaka ne kawuru hari kiwwa habai.man nam engine eka off karanawa loku traffic ekakadi :shocked:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Gono Engine aeka start aekedi kohomath thel pichchenawa thamai:lol::lol: Neutral damma kiyala thel pichchenne nathuwa thiyenne naha..:lol::lol: kawda thel pichchenne naha kiwwe neutral aekedi?? anika umba maru katha ban ahanne neutral aeke piston aeka wada karanne naththan bike aeka start aeke thiyenne kohomada mati pooso??:shocked::shocked: traffic aeke neutral aekata mama nan danne clutch aeka gewena aeka adu karanna..mokada clutch aeka engage unahama friction aekak athi wenawa..aethakota plates gewenawa..clutch aeka allagena raise karaddi hub aeka thawa haiyen karakenawa ne aethakota thawath gewenna balanawa..anna aenisai neutral aekata danne?


    mama kivve ban ookata terenne naha kiyalaaaa....:P:P:P...

    anika constant mash gear box ekak tamai godak bikes wala tiyenne. gear ekak daala clutch eka alluwama main shaft engahe wenava... dogs walin... ekai gear daala clutch eka allan hitiyat rode karakenne. nutral ekedi mukut naha... Isuru pahadili karapu widiya hari...:yes::yes::yes:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    ගේ නම් කාගේද දාන්නේ නැ ඕක ඉක්මන් එකේ දාලා තිබ්බේ 4.5lak :shocked:

    HND ඉවර වුනාම මමත් hornet එකක් ගන්නවා මචන්. මගේ ආසම bike එක


    Ganiddi kiyapan sup ekak dennam.. bohoo durata bike ekak hoyalama denna puluwan:yes::yes::yes::yes:
     

    Dinushasankalpa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත

    මචන් හොදම තත්වයේ එකක් කියක් වගේ වෙනවද. chassis 150 වගේ

    හොදම chassis එක මොකද්ද

    හොන්ඩා හොනට් ගැන එළකිරියේම වැටුනු ත්‍රෙඩ්. ඔබගේ අවශ්‍යතාවය උදෙසා ලින්ක් පළ කරමි.
    අදාල ලින්කුව මත ක්ලික් කිරීමෙන් අවශ්‍ය පිටුවට පිවිසෙන්න :D


    Honda Hornet CB250F


    Honda Hornet 600 2012|CB600F


    Hornet ගන්න කලින් කියවන්න
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83

    මචන් හොදම තත්වයේ එකක් කියක් වගේ වෙනවද. chassis 150 වගේ

    හොදම chassis එක මොකද්ද


    hapoi pudanakotama kaapi yakaa wage ahuwaaa... salli hadaa ganin 150 ona nam oka tamai itin udama Hornet 250 eka.. 5.10 laks walin uda.. hoyana kaleka kiyapan aduwata ekak hoyanna balamu...:yes::yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ආහ් කුකුලෝස්!:cool:

    හීරෝ කාරයගේ කරත්තෙ ගියර් පැනල වගේ...:lol::lol:
     
    Status
    Not open for further replies.