එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

agrmrs

Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    ඒව එහෙම තමා...:dull:
    කල්පනා කරල තේරුම් ගන්න ඕනේ නැත්නම් එහෙම වෙනව කියල හිතාගන්න ඕනේ.. හැම රෙද්දම තේරුම් ගන්න බෑ බොල.:dull:
    mm eketh aththak thiyenawa thama :yes:

    උබ අහන්නේ ලොකු මාතෘකාවක් ගැන .:nerd:
    ඉස්සෙලා මෙහෙම කියන්නන්කෝ signal phase motor rotor එක අනුව කොටස් දෙකකට බෙදනවා

    cage type rotor

    මේ rotor පාවිච්චි කරන්නේ AC motor වල විතරයි

    අනික් rotor එක තමයි wound type rotor මේක electric magnet එකක් එනිසා මේකට පිටතින් විදුලිය දෙන්න ඕනේ .මේක winding කරලා තියන විදිය ටිකක් complex

    මේවා හුගක් DC motor වල slot කියන්නේ copper wire ඔතලතියන කොටස් වලට


    මේ තියෙන්නේ winding කරපු නැති rotor එකක් මේකේ තියන හිඩැස් තමා slot කියන්නේ ඒවා ඇතුලෙන් තමා winding එක යන්නේ .
    කියපුව තේරෙන්න ඇති කියල හිතනවා :cool:
    බුදුසරණයි !
    thx macho info ekata godak watinawa :yes::cool::cool:

    මම කෙල්ලන්ට බය නෑ බන්. මම හැම තිස්සෙම online ඉන්නවා.
    amme chanchala dakka kal :lol: koheda giye :nerd:
     

    alian25

    Well-known member
  • Nov 21, 2011
    1,099
    45
    48
    andromeda
    Harinduwo Ada ude meka awa..::)

    1507571_189446444599597_1815563200_n.jpg


    1601092_189446434599598_1488198845_n.jpg


    935132_189446514599590_1058005887_n.jpg


    Den meka hai karana vidiya kiyala diyanko:yes::yes:
     
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    සුභ උදෑසනක් සිංහලු!:cool::cool:

    මේකෙ හිටිය එවුන් අතුරුදහන්.:growl:

    යුරාජ් පතය කොසුපාර කාල ඉස්පිරිතාලෙ.:cool:

    කුපාඩි චමිතටත් කොසු පාර හම්බවෙලා වගේ.:yes:

    ටෙරිය නම් ගේදොර ඉඩකඩම් බඩුමුට්ටු ඔක්කොම විකුණල රට පැනලද කොහෙද.:dull:

    ඉසුරුවත් කොටු පනින්න අරන් වගේ.:frown:

    චානකය කෙල්ලන්ට බයේ එන්නෑ.:lol:

    ජන්තු අයිය ට්‍රිප ගියායින් පස්සෙ වැඩිය එන්නෑ. නැන්දගෙන් නරක යාලුවො ටිකක් කියල කොසුපාර හම්බවෙලා වගේ.:sorry:

    TDI ට බොන්න තැනක් සෙට්වෙලා නෑ රෑට.:shocked:

    පවිත්‍රයා එක දවසක් බියර් එකක් බිව්ව. :shocked:ඊට පස්සෙ ඌත් නෑ.:frown: කාණුවල තමා හොයන්න වෙන්නේ අර බඩාව හොයනව වගේ.:lol:

    alian25 CIA එකෙන් උස්සලලු.:cool:

    ත්‍රෙඩ් දාපු එවුන් ගැන නම් කතාකරන්න එපා.:angry::angry:


    :lol::lol::lol::lol: මේ දවස් වල වැඩිය අන්තර්ජන්ජාලේ හොල්මන් කලේ නෑ බන් මම...
     
    Last edited:

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :lol::lol: පව්.... අද කැම්පස් එකේද බොල....??

    කොහෙද ආලවකයා හිටියේ...:frown:

    මං බලාගෙන ගියා. මං එනවට බයේ ෂොප් එකත් වහල හැංගිලා...:lol:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    යකුනෙ මගේ පල්සරේ පැට්‍රොල් 620ml කිං 42km දිව්වා. 67.7kmpl

    හීරෝ ෆේල් වන් ඉන්ජෙක්ෂන් වෙලත් මෙච්චර නෑ. හීරෝ-හොන්ඩ කුකුල රිදිලා දූවගෙන එයි.
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    අපි කවදද ඩෝ හැංගිලා හිටියේ....... :angry: එනවයි කියලත් නැති නිසා, මම SLIIT එක පැත්තට ආවා..... මම එනවා කියලා ආරංචි වෙලා, පොඩි එකා කලින්ම ගිහින්..... :lol:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    යකුනෙ මගේ පල්සරේ පැට්‍රොල් 620ml කිං 42km දිව්වා. 67.7kmpl

    හීරෝ ෆේල් වන් ඉන්ජෙක්ෂන් වෙලත් මෙච්චර නෑ. හීරෝ-හොන්ඩ කුකුල රිදිලා දූවගෙන එයි.

    mother_of_god-s233x249-341301-580.jpg


    mage eke uparima karala thibbe 63 :yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    අපි කවදද ඩෝ හැංගිලා හිටියේ....... :angry: එනවයි කියලත් නැති නිසා, මම SLIIT එක පැත්තට ආවා..... මම එනවා කියලා ආරංචි වෙලා, පොඩි එකා කලින්ම ගිහින්..... :lol:

    දැන් පච කෙලිනවා..:frown:
    මං එනවයි කියපු පාරට කලිසමේම ගිහිල්ලා අර යකඩ දොරත් වහල දිව්ව නේද?:lol:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    යකුනෙ මගේ පල්සරේ පැට්‍රොල් 620ml කිං 42km දිව්වා. 67.7kmpl

    හීරෝ ෆේල් වන් ඉන්ජෙක්ෂන් වෙලත් මෙච්චර නෑ. හීරෝ-හොන්ඩ කුකුල රිදිලා දූවගෙන එයි.

    කොහමත් බයික් එක විතරක් යනව වගේනේ...:P:P

    හොඳටම රිදිල දුවගෙන එයි දැන්.:cool:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113

    107Kg bike :( 10L fuel tank :( 45kmpl max :( anaatha sinhala life :(


    නෑ ගොනෝ 105kg.:cool:

    105kmph with ease!:cool:
    90kmph everywhere.:cool:

    කනේ වැලි ගෑවෙන්න නැවීම everywhere.:shocked:
    300km පැද්දත් ඇඟට ගානක්වත් නැත all day!:lol:


    තොපිට කොයින්ද මේවා...:lol::lol:

    YpPw0R1.jpg
     
    Last edited:

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    105kmph with ease!:cool:
    90kmph everywhere.:cool:

    කනේ වැලි ගෑවෙන්න නැවීම everywhere.:shocked:
    300km පැද්දත් ඇඟට ගානක්වත් නැත all day!:lol:


    තොපිට කොයින්ද මේවා...:lol::lol:

    YpPw0R1
    :shocked::shocked::shocked:
    mother_of_god-s233x249-341301-580.jpg

     
    Status
    Not open for further replies.