සුබ නිදහස් දියනක් වේවා සිංහලූ!

ෆේල් 1 බයික් තියෙන උන්.... වචනයක් ලිව්වත් ෆේල්...... 
මේ ප්රශ්නේ TDI ලොක්කට
දැන් බයික් එන්ජිං වල හෙඩ් එක උඩ අතට සහ හරස් අතට තියෙනවනේ. ඔය හීරෝ-හොන්ඩ එහෙම හරස් අතට නේ හෙඩ් එක තියෙන්නේ. මේ එන්ජිං දෙකේ වාසි ආවාසි මොනවද ? මෙහෙම හදන්න හේතුව ?
උඩ අතට තියෙන හෙඩ් එකට තෙල් යවන්න ඔයිල් පම්ප් එකක් ඕනි වෙනව නේද ? ඉතිං ඔය වර්ගයේ හැම එන්ජිමක්ම ඔයිල් පම්ප් එකක් සමගද එන්නේ ?
but eeka hama bike model ekatama apply karanna be design eka wenas karanna wena hinda.hodama de thama bajaj discover ekak speed karaddi and ape ekak speed karaddi thiyena vibration eka
bajaj speed karaddi foot peg eke kakula thiyan inna bee ee tharamata vibration eka.but ape eewaye ehema ne.3rd eke 80kmh pannala yanna puluwan no vibration
onenam ekak padala balanna
glamour splendor wage bike wala enne ohomahorizontal engine head eke wasiya macho vibration nethi ekabut eeka hama bike model ekatama apply karanna be design eka wenas karanna wena hinda.hodama de thama bajaj discover ekak speed karaddi and ape ekak speed karaddi thiyena vibration eka
bajaj speed karaddi foot peg eke kakula thiyan inna bee ee tharamata vibration eka.but ape eewaye ehema ne.3rd eke 80kmh pannala yanna puluwan no vibration
onenam ekak padala balanna
glamour splendor wage bike wala enne ohoma


උබගේ එකේ 3rd එකේ 80 පන්නනවා හීනෙන් තමා.
උබ හිතුවද ඕක japan කියලා![]()
ethakota mage meter eka waradi kiyalada kiyanne.onenam video ekak daannam 



. අනික පෙට්රල් ලයින් එක අස්සෙ කුරුමිනියෙක් හිරවෙලා තිබ්බ.
ethakota mage meter eka waradi kiyalada kiyanne.onenam video ekak daannam
![]()

බයික් එකේ ෆොටෝ දාපු නැති උඹේන්..... වීඩියෝ එකක් දායි කියලා හිතන එක....... 

horizontal engine head eke wasiya macho vibration nethi ekabut eeka hama bike model ekatama apply karanna be design eka wenas karanna wena hinda.hodama de thama bajaj discover ekak speed karaddi and ape ekak speed karaddi thiyena vibration eka
bajaj speed karaddi foot peg eke kakula thiyan inna bee ee tharamata vibration eka.but ape eewaye ehema ne.3rd eke 80kmh pannala yanna puluwan no vibration
onenam ekak padala balanna
glamour splendor wage bike wala enne ohoma
kuruminiyekආහ් කුකුලනී...
බයික් එකේ ලෙඩේ ඉවරයක් කලා..
හෙට හොඳ විස්තරයක් දාන්නම්..
කාර්බ් එකේ ෆ්ලෝට් නීඩ්ල් එක වැහෙන ලෙවල් එකේ අවුලක් මිස් එක. අනික පෙට්රල් ලයින් එක අස්සෙ කුරුමිනියෙක් හිරවෙලා තිබ්බ.
![]()

mata camerawak nene bun nethnam daanaaබයික් එකේ ෆොටෝ දාපු නැති උඹේන්..... වීඩියෝ එකක් දායි කියලා හිතන එක.......
![]()
anyway oya 5 gears wala thiyena scen eekak thama gear ekaka speed karanna puluwan gaana adui 4 gear ekakata wada.man ath dakapu deyak hunk ekei mage ekei 
මේ ප්රශ්නේ TDI ලොක්කට
දැන් බයික් එන්ජිං වල හෙඩ් එක උඩ අතට සහ හරස් අතට තියෙනවනේ. ඔය හීරෝ-හොන්ඩ එහෙම හරස් අතට නේ හෙඩ් එක තියෙන්නේ. මේ එන්ජිං දෙකේ වාසි ආවාසි මොනවද ? මෙහෙම හදන්න හේතුව ?
උඩ අතට තියෙන හෙඩ් එකට තෙල් යවන්න ඔයිල් පම්ප් එකක් ඕනි වෙනව නේද ? ඉතිං ඔය වර්ගයේ හැම එන්ජිමක්ම ඔයිල් පම්ප් එකක් සමගද එන්නේ ?
ගොඩක් ඉන්දියන් බයික් වල ප්ලාස්ටික් වීල් එකක් එන්නේ පම්ප් එකට.
ලේසියෙන් අඳුරගන්න පුලුවන්. වාසි අවසිනම් දන්නෑ.
kuruminiyek
mata camerawak nene bun nethnam daanaaanyway oya 5 gears wala thiyena scen eekak thama gear ekaka speed karanna puluwan gaana adui 4 gear ekakata wada.man ath dakapu deyak hunk ekei mage ekei
![]()


මේ ප්රශ්නේ TDI ලොක්කට
දැන් බයික් එන්ජිං වල හෙඩ් එක උඩ අතට සහ හරස් අතට තියෙනවනේ. ඔය හීරෝ-හොන්ඩ එහෙම හරස් අතට නේ හෙඩ් එක තියෙන්නේ. මේ එන්ජිං දෙකේ වාසි ආවාසි මොනවද ? මෙහෙම හදන්න හේතුව ?
උඩ අතට තියෙන හෙඩ් එකට තෙල් යවන්න ඔයිල් පම්ප් එකක් ඕනි වෙනව නේද ? ඉතිං ඔය වර්ගයේ හැම එන්ජිමක්ම ඔයිල් පම්ප් එකක් සමගද එන්නේ ?



mulinma kiyanna ona oya haras atata tiyana evva hariyatama horizontal nemei anshaka 90 tama haras atata nemeinee...
vibration adu katava hari... anik eka ikmanata cool karannat air direnction ekata engimen bore eka atuluwa wadi hariyak niravaranaya wenava.....
oya dekatama engine oil pump karanna.. samahara evaye mechanical pump ekak wenama tiyanava samahara evaye crank eke oil splasher ekak tiyanava.. oil pressure karala udata yavanava.. attama kivvot water cool system ekaka watura duwanava wagee oil wateeta yanava... head ekata pava gihin enava..![]()
kuruminiyek
mata camerawak nene bun nethnam daanaaanyway oya 5 gears wala thiyena scen eekak thama gear ekaka speed karanna puluwan gaana adui 4 gear ekakata wada.man ath dakapu deyak hunk ekei mage ekei
![]()

අඩේ බලහන් මේක
පැදපු එකාට අවුලක් නැ ලු
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=16239384#post16239384



