okkoma wage use karala thiyenawa.. marala thiyenawa bara gaanak..
habai game walin..........................
habai game walin..........................
okkoma wage use karala thiyenawa.. marala thiyenawa bara gaanak..
habai game walin..........................
rep+ matath mein ekak thibbanam kiyala hithenawa mata nam dan maranna sathuro 10 withara innawa
rep+ matath mein ekak thibbanam kiyala hithenawa mata nam dan maranna sathuro 10 withara innawa
hitman එකෙන් PSG-1 තියනවා.
IGI-2 එකේ SVD තියනවා.
එත් මම කැමතිම එක ඔතන නැහැ..
barrett 50 cal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Thanks for sharing....
You must spread some Reputation around before giving it to lankawmlp again.