එස්.එල්.ටී එකෙන් හොද කාර්යය්ක් ඉටු කරන්න ය&#35

gonowqa

Member
Jul 8, 2010
202
29
0
Umba sinhala teacher kenek da bun :lol:

මේ මගේ රට... මේ මගේ භාෂාව... අපි හැකි සෑම වෙලාවකම අපේ භාෂාව ප්‍රගුණ කල යුතුයි! මිත්‍රයාත් සිංහලෙන් කොටන්න
 

gonowqa

Member
Jul 8, 2010
202
29
0
oya macahn 1sec walata wadi kalayakata apu data penne,abt 2sec wage wenati,

ඒක තමා මිත්‍රයා මමත් හිතුවෙ... නමුත් මම මගේ වෙබ් පිරික්ෂනය යොදා ගෙන කල භාගත කිරීම ඉතාමත් වේගයෙන් නිම උනා.. මම හෙට මේක නැවතත් සිදු උවහොත් චල රූපක ඛණ්ඩයක් ලබා ගෙන පෙන්වන්නම්
 

vidura99

Well-known member
  • Oct 16, 2009
    14,327
    1,372
    113
    Colombo
    මේ මගේ රට... මේ මගේ භාෂාව... අපි හැකි සෑම වෙලාවකම අපේ භාෂාව ප්‍රගුණ කල යුතුයි! මිත්‍රයාත් සිංහලෙන් කොටන්න

    Ela Ela math kottanam kukulo.
    :D:D:D:D
    Sinhalen ketima amarui machan. Ekai hethuwa.

    Namauth digin digatama sinhalen keteme uthsahaya sarwaprawarayenma sarthaka wewa !!!!!!!!
    :yes::yes::yes:
     

    nagaya

    Member
    Mar 18, 2007
    12,671
    194
    0
    ඒක තමා මිත්‍රයා මමත් හිතුවෙ... නමුත් මම මගේ වෙබ් පිරික්ෂනය යොදා ගෙන කල භාගත කිරීම ඉතාමත් වේගයෙන් නිම උනා.. මම හෙට මේක නැවතත් සිදු උවහොත් චල රූපක ඛණ්ඩයක් ලබා ගෙන පෙන්වන්නම්
    i'm using ADSL for more than 4 years and i've experienced this many times,that exactly due to what i said :) but i think many can't understand what you say :rolleyes:
     

    gonowqa

    Member
    Jul 8, 2010
    202
    29
    0
    na ban torrent seeds wadi nan speed ekath wadi ban .

    එක ඇත්ත මිත්‍රයා.. සීඩ් කරන සංඛයාව මොන තරම් වැඩි උනත් අපේ වේගයට වඩා වැඩි වෙන්නෙ නැහැ යම් සේද යත් මොන තරම් සුවදවත් නානාවිධි ආහාර තිබුනත් අනුභව කරන්නෙ වෙන්නෙ අපේ උදරයේ ප්‍රමානයට පමනයි....
     

    gonowqa

    Member
    Jul 8, 2010
    202
    29
    0
    Ela Ela math kottanam kukulo.:D:D:D:D Sinhalen ketima amarui machan. Ekai hethuwa.Namauth digin digatama sinhalen keteme uthsahaya sarwaprawarayenma sarthaka wewa !!!!!!!!
    :yes::yes::yes:

    අමාරු කම් අමතක කරලා සිංහල භාවිතා කරන්න මිත්‍රයා... සිංහල භාෂාව සිංහලයාට ආභරනයක්
     

    Bender

    Member
    Aug 18, 2009
    4,920
    286
    0
    Robot Arms Apartments
    මාගේ එස් එල් ටී සබදතාවයේ නම් සාමාන්‍ය වේගය තත්පරයකට කිලෝ බයිට් 64 ඉක්මවන අවස්ථා එමටයි
     

    gonowqa

    Member
    Jul 8, 2010
    202
    29
    0
    Machan mata penna Muu hamuduru namak wage :lol:Banath kiyanawa. :lol: :lol:

    කනගාටුයි මිත්‍රයාගෙ චිත්තානු රූපක වලට භාදා කරන්න උනාට.. මම ප්‍රකාශ කලෙ බණක් නෙමේ.. සරලාංකෘත උදාහරණයක්
     

    gonowqa

    Member
    Jul 8, 2010
    202
    29
    0
    මාගේ එස් එල් ටී සබදතාවයේ නම් සාමාන්‍ය වේගය තත්පරයකට කිලෝ බයිට් 64 ඉක්මවන අවස්ථා එමටයි


    මෙතන තිබෙන්නෙ 147ක් මිත්‍රයා...
     

    vidura99

    Well-known member
  • Oct 16, 2009
    14,327
    1,372
    113
    Colombo
    කනගාටුයි මිත්‍රයාගෙ චිත්තානු රූපක වලට භාදා කරන්න උනාට.. මම ප්‍රකාශ කලෙ බණක් නෙමේ.. සරලාංකෘත උදාහරණයක්

    :confused::confused::confused::confused::confused:

    Budu ammo . Sanskrutha da bun mae. :confused::confused:
     

    cjanaka

    Active member
  • Jul 13, 2007
    518
    122
    43
    connection speed = kilo bits per second(kbps)
    download speed = kilo bytes per second(KBps)

    1 byte = 8 bits

    if your connection speed 512 kbps,
    then theoretically your maximum download speed= 512/8 KBps = 64 KBps

    in real situation it may be around 60 KBps
     

    cjanaka

    Active member
  • Jul 13, 2007
    518
    122
    43
    connection speed = kilo bits per second(kbps)
    download speed = kilo bytes per second(KBps)

    1 byte = 8 bits

    if your connection speed 512 kbps,
    then theoretically your maximum download speed= 512/8 KBps = 64 KBps

    in real situation it may be around 60 KBps
     

    Bender

    Member
    Aug 18, 2009
    4,920
    286
    0
    Robot Arms Apartments
    මම මොවුන්ගේ සේවාව දැන් වසරක පමණ කාලයක සිට භාවිතා කරනවා.. අද තමා ප්‍රථම වතාවට 60ට වඩා වැඩි වේගයක් ලැබුනෙ

    ඔබගේ මෙම ප්‍රකාශය සම්බන්දවයි මා එම අදහස ඉදිරිපත් කලේ :yes: