එහෙනම් සෝලාර් industry එකටත් ටටා බයි බායි කියන්න කාලේ හරි වගේ 🤭🤭

SpaceX

Well-known member
  • Dec 14, 2017
    4,684
    5,235
    113
    අපි පාවිච්චි කරන යුනිට් ගාන කවර් වෙන විදියට විතරක් සෝලා සිස්ටම් එකකට යන එක ගැන උඹලාගේ අදහස් මොනවද?
    net metering.

    use karana aya innawa.

    mata hithenne nan eka thamaa laaba. A/C 2 k diwwath duwala, bill eka 0 wenawa. mokada raa ganna unit gaana dawalta cover wenawane.

    aanduwa kale keri wede. eka atta

    habai, bill eka 0 wela, A/C dekak duwana ekath athine ban..

    solar ekata invest karana gaana cover wenna yana time eka nan wedi wenawa oka gaththama

    මාස කිහිපයකට කලින් Fentons Solar එකෙන් ලක්ෂ 2ක්‌ අඩුවට 5.5KW දුන්නා, CEB එකේ අයට.

    මට හිතුණා, CEB එවුන් ගහගෙන ඉවර වුන ගමන් වැඩේ දෙයි කියලා.

    හුදී ජනයා හුල්ලමින් අත්යන්ත්‍ර පදින අතර වරප්‍රසාද ලත් අය කමින්, බොමින් උකමින්, අඩු බැංකු පොලී ණය වලින් සුවසේ ගෙවල් හදාගෙන, වාහන අරන් රඟති.

    CEB උන්ට නං 4% පොළියට දෙන ණය තාම දෙනවා
    ------ Post added on Mar 25, 2025 at 8:06 PM
     
    • Like
    Reactions: ieannet

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,443
    113
    මම කොහොමද හුත්තිගෙ පුතෝ තොගේ අම්මා කොන්ඩම් පාවිච්චි කරේ නැති හේතුව දන්නෙ. 😹



    අහපන් බලන්න තොගේ මහ ගෑනිගෙන්.



    බල්ලෙක් හුකල ගියාද දන්නෙත් නෑ උබලයි අම්ම පාරෙ අයිනෙ පළල් කරන් ඉන්නකොට 🙈
    :lol:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,676
    75,751
    113
    මම කොහොමද හුත්තිගෙ පුතෝ තොගේ අම්මා කොන්ඩම් පාවිච්චි කරේ නැති හේතුව දන්නෙ. 😹



    අහපන් බලන්න තොගේ මහ ගෑනිගෙන්.



    බල්ලෙක් හුකල ගියාද දන්නෙත් නෑ උබලයි අම්ම පාරෙ අයිනෙ පළල් කරන් ඉන්නකොට 🙈
    ආහ් පුකේ ඇරගත්ත පාර comment එක quote කරලා editඋත් කරලා නෙ අපේ NDT dependent visa පොන්නයා. ඒවා වැඩක් නෑ, ගෑනිව ගේ ඇතුලට ගනින් 🤭 🤭 👇👇
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,165
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ආහ් පුකේ ඇරගත්ත පාර comment එක quote කරලා editඋත් කරලා නෙ අපේ NDT dependent visa පොන්නයා. ඒවා වැඩක් නෑ, ගෑනිව ගේ ඇතුලට ගනින් 🤭 🤭 👇👇

    කක් පොන්නයා ගෑනි ගේ ඇතුලෙ දාලා බුල් ලට දීලා අපිටත් කරන්නලු. 🙈
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,676
    75,751
    113
    කක් පොන්නයා ගෑනි ගේ ඇතුලෙ දාලා බුල් ලට දීලා අපිටත් කරන්නලු. 🙈
    යැයි යැයි තමා NDT dependent visa පොන්නයා

     

    Similar threads