අඩෝ ඇට ගෙම්බ....................
123 එක වගේද Dj





ඔව් එක නම් ඇත්ත♥-Aurora-♥;9356707 said:මගේ නම මට හොඳා
වෙනස් කරන්න පුලුවන් උන පලියට නම් වෙනස් කරන්න දුන්නොත් ඇඩ්මින් තුමාට වෙන වැඩක් නැති වෙයි!











Already changed it abt 3 years ago. GT Aiya did it. (on his request as my previous UN was 2 long)


අඩෝ ඇට ගෙම්බ....................
123 එක වගේද Dj
උඹ දන්න ඩී.ජේ ෆල ෆල 

ඒත් මම දැක්කා ...එළකිරියෙම තිබ්බා ..දවසක් එහෙම බෑයි කියලා පැටියෝ.....![]()
http://rapidshare.com/files/266974678/Akon-Marijuana_Mixtape_-_2009__blacklist_elakiri_.part1.rar
http://rapidshare.com/files/266974947/Akon-Marijuana_Mixtape_-_2009__blacklist_elakiri_.part2.rar
http://rapidshare.com/files/266974737/Akon-Marijuana_Mixtape_-_2009__blacklist_elakiri_.part3.rar
Woow thnx a lot Black man
its so nice of you
And sorry for the late machan
BTW I got transfer to the j'pura university from this 3rd so I wont be so far away anyway![]()
ඉතින් මගේ කලින් තිබුනෙ Blacklist කියලා හැබැයි දැන් තියෙන්නෙ BarakOsama !
වෙනස් කරේ කොහොමද කියලනම් කියන්න බෑ, හැබැයි වෙනස් කරන්න උනේ BLACKLIST_MEMBER හින්දා
මම හිතනව EK එකටම නම වෙනස් කරගත්තු එකම කෙනා මම වෙන්නැති,
මෙන්න පරණ නමට සාක්ෂි,








ඉතින් මගේ කලින් තිබුනෙ Blacklist කියලා හැබැයි දැන් තියෙන්නෙ BarakOsama !
වෙනස් කරේ කොහොමද කියලනම් කියන්න බෑ, හැබැයි වෙනස් කරන්න උනේ BLACKLIST_MEMBER හින්දා
"මම හිතනව EK එකටම නම වෙනස් කරගත්තු එකම කෙනා මම වෙන්නැති,"
මෙන්න පරණ නමට සාක්ෂි,
Already changed it abt 3 years ago. GT Aiya did it. (on his request as my previous UN was 2 long)

එලකිරි එකේ වලත්තයා උබනේ...මුන් Dj කැල්ල දාගාන්න මාර ආසයිනේ මන් වගේ xxx අගට දාගනිල්ලාකෝ![]()