
..අනේ උඹේ පුන්ඩෙ 76Djවස්තියා,Djකැන්ගරු, Djහරක්වෙදා, Djමන්කියා, Djඑළුවා ඕව වලින් එකක් දාගනින්උඹ දන්න ඩී.ජේ ෆල ෆල
![]()
MATH DA GANNAWA
DJWICKILEAKS== DON JUWAN WICKILEAKS



අනේ උඹේ පුන්ඩෙ 76



අඩෝ ඇට ගෙම්බ....................
123 එක වගේද Dj

මෙකේ ඉන්න one and only Mod ටත් තියෙන්නේ 123 

මම මුලින්ම register උනේ, wiaw කියල. එත් ඒකෙ මොකක්ද අව්ලක් ආව, මට මතක විදිහට verify කරන mail එක ආවෙ පරක්කු වෙලා. අපු mail එක verify කරද්දි invalid mail කියල error එකක් ආවා. එක හින්ද මට දැන් wiaw කියන user name එකෙන් log වෙන්න පුලුවන් උනනාට, comment දාන්න, post එකක් දාන්න බෑ. එක නිසා මම wiaw123 කියල register උනා. මොනව කොරන්නද පොඩි දෝස ඉතින් කොහෙත් වෙනවනෙ. පුලුවන් කමක් තිබ්බොත් මම කැමතී අයිත් wiaw කියල user name එක වෙනස් කරගන්න.


සමහරු නම් ඔය Dj වගේ කෑල්ලක් දා ගන්නාවා......


ඔන්න ඉතින් අහගන්න තමයි හදන්නෙ..... 

