ඒක කෙස් එකක් අල්ලාගෙන හැම එකම Threads දානවා Admin ලාට බැන බැන හෙන පොරවල් වගේ
දැන් ඒක කෙස් එකට Threads 100 ක් විතරයි තියෙනවා Case එක යාකාට ගිහින් දැන් එළකිරි එකේ ඉන්න අවදාන ගනිකාවෝ Threads පුරවනවා එකම කිය කියා

අමුතුම හාල්පරුවෝ ටිකක් ඉන්නේ
දැන් ඒක කෙස් එකට Threads 100 ක් විතරයි තියෙනවා Case එක යාකාට ගිහින් දැන් එළකිරි එකේ ඉන්න අවදාන ගනිකාවෝ Threads පුරවනවා එකම කිය කියා
අමුතුම හාල්පරුවෝ ටිකක් ඉන්නේ

