කැ*යාව ?මම නම් ආස කොරියාවට, මගෙ ගර්ල් ප්රන්ඩ් ඉන්නෙ එහෙ...........


කැ*යාව ?මම නම් ආස කොරියාවට, මගෙ ගර්ල් ප්රන්ඩ් ඉන්නෙ එහෙ...........


mama nam ahu wela neuba nam bella hirawennama ahu welada koheda mata penneඈ...................... උඹත් අහු උනා නේද ඌට![]()
mama nam ahu wela neuba nam bella hirawennama ahu welada koheda mata penne



හරි thread එක නම් නැගලා යනවා වගෙයි, මඩ ප්රහාර එහෙමත් එහෙට මෙහට යනවා වගෙයි පෙන්නේ
. කමක් නෑ කමක් නෑ. ඔය අතරේ කැටිය මගේ අනිත් thread එකටත් vote එකක් එහෙම දානවද ?
එහෙම වුනොත් මට ලේසියි ඔයාලට මීලගට මොන වීසා එක ගැනද කියලා දෙන්නේ කියල තීරණය කරන්න. ඒ කියන්නේ අපේ යාලුවෝ මේ thread එකේ Aussie වලට vote කරලා, අනික thread එකේ රස්සාවක් හෝ ඉගෙනීම හෝ PR එකට vote කරලා තියනවා නම් මම ඒ ඒ වීස ගැන මුලින්ම කියන්නම්.
මෙන්න අනික thread එක
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=10512932#post10512932
ඒ වගේම කියන්න ඕනේ මේ වෙනකන් vote කරපු comments කරපු අයට බොහෝම ස්තූතියි කියලත්.

onna vote karala rep+ uth dunna thread eka kanawata![]()

, තවත් Reps තෑගී කරන්න කැමති අය එහෙම ඉන්නවා නම් දුන්නට නරකක් වෙන්නේ නෑ 
. 

තැන්කූ තැන්කූ මචං, තවත් Reps තෑගී කරන්න කැමති අය එහෙම ඉන්නවා නම් දුන්නට නරකක් වෙන්නේ නෑ
.
++ are welcome![]()


ekathama ubala wage ayata nam ela
ape dad nam SAUdi wala 5 yrs hitiyaman nam 3months gihin podak study karala awa
![]()
ow elama tama yanna innay madina.
wow ela ne
