ෆස්ට් සෙමි එක ගාල්ලෙ කරල සෙකන්ඩ් සෙමි එක නුවර කරල ෆයිනල් එක කොලබ තියමු

මම ආවේ නැහැඒක තමා!! ඒදා තිබ්බේ බන්!! නම මතක නෑ!!![]()
එහෙමද එහෙනම් සෙට් වෙමුKalin thibuna thenamai
Rajagiriye
All Elakirians are warmly welcome![]()
Kalin thibuna thenamai
Rajagiriye
All Elakirians are warmly welcome![]()

hariyata date place kiyala thread ekak dala eka sticky karawapan machan, meke hoyaganna bane.![]()

Uba thama magada?kawdda thiyenneeeeeeee??

