un dunna Reply echchara worth naha banzAi ekenma ahapanko
image gen karanna machoVirtual reality da image generate wage ekakda?
machan. uba me fiel eke weddek neh.. poddak kiyapanko monawada hoda sites ? clothing image eka dunnama model anda wage ganna pulwuan ewa ? Kling AI hodai da ?තාමත් පොඩි පොඩි artifacts එනව.
![]()
![]()
mama profile eken share karanawa.Google veo