ඒත් ඒකෙන් බලපෑමක් වෙයිද මචන්ලා මුකුත්..??

all_most

Member
Dec 19, 2011
2,932
128
0
UAE, Ajman
nawattana epa machan control karapan...

Okata godak addict unama jiwite kalakanni wenawa machan eka atta...

Dawasa busy karaganin monahari karala ethakota oka magaharaganna puluwan...
 

RaZor_911

Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    ehema na ban reta 12n passe wage thamai wede pata ganne gedara kattiya nida gaththama...:eek:
    nxt day udeta eyes open karannath amarui :(:sorry:
    උදේ එළිවෙනකල් Pc එකේ එල්ලිලා හිටියම කොහොමත් අගට අමාරුයි තමා ඔයි :angry:
    නවත්තන්න යන්න එපා එක පාරටම ;)
    ටික ටික අඩු කරපන් සතියකට 1,2 වෙනකල් :rolleyes: