ඒත් ඒකෙන් බලපෑමක් වෙයිද මචන්ලා මුකුත්..??

Dan_Bilzerian

Member
Apr 10, 2015
292
41
0
ඒත් ඒකෙන් බලපෑමක් වෙයිද මචන්ලා මුකුත්..??

දිනපතා නොවරදවා අතේ ගහපු මම දැන් ඒක නවත්තන්න හිතුවේ..:yes:
මොකද ඒකෙන් මම දවසින් දවස කාලකන්නි වෙන බව තේරුන හින්දා...:sorry:
ඒත් ඒකෙන් බලපෑමක් වෙයිද මචන්ලා මුකුත්...:eek:
ඒ කියන්නේ එකපාරටම නවත්තන එකෙන්...:confused:
 

RaZor_911

Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    ඕක උබ හිතින් මාව ගත්තු දෙයක් මචං
    ඔන්න තියන වැඩ ඔක්කොම නවත්තගෙන
    දවසම උබේ ඔය සොකඩේ හොලොනවා නම් තමා අවුලක් වෙන්නේ :oo:
    එහෙම නැතුව අසහනේ නිවාගන්න කරාට අවුලක් නෑ ;)
     
    • Like
    Reactions: Dan_Bilzerian

    Dan_Bilzerian

    Member
    Apr 10, 2015
    292
    41
    0
    මොන බලපෑම්ද එහෙම මඟුලක් නෑ.
    ah ehenam nawaththanna epada??:rolleyes:

    :confused::rolleyes:

    ඕක උබ හිතින් මාව ගත්තු දෙයක් මචං
    ඔන්න තියන වැඩ ඔක්කොම නවත්තගෙන
    දවසම උබේ ඔය සොකඩේ හොලොනවා නම් තමා අවුලක් වෙන්නේ :oo:
    එහෙම නැතුව අසහනේ නිවාගන්න කරාට අවුලක් නෑ ;)
    ehema na ban reta 12n passe wage thamai wede pata ganne gedara kattiya nida gaththama...:eek:
    nxt day udeta eyes open karannath amarui :(:sorry:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    ඕක උබ හිතින් මාව ගත්තු දෙයක් මචං
    ඔන්න තියන වැඩ ඔක්කොම නවත්තගෙන
    දවසම උබේ ඔය සොකඩේ හොලොනවා නම් තමා අවුලක් වෙන්නේ :oo:
    එහෙම නැතුව අසහනේ නිවාගන්න කරාට අවුලක් නෑ ;)

    :yes:
     
    • Like
    Reactions: Dan_Bilzerian

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    ah ehenam nawaththanna epada??:rolleyes:


    :confused::rolleyes:


    ehema na ban reta 12n passe wage thamai wede pata ganne gedara kattiya nida gaththama...:eek:
    nxt day udeta eyes open karannath amarui :(:sorry:

    කෙල්ලෙක් හොයාගනින් ඒ හැටිම අමාරු නං
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    kellek innawa ban eth oil maru karana weda mukuth karanne na thawama:rolleyes:

    ඇස අරගන්න බැරි එකෙයි ඔකෙයි සම්බන්දෙ මොකක්ද .. නිදිමතේ වෙන්න ඇති ඇස අරගන්න බැරි :lol::lol:
     

    Dan_Bilzerian

    Member
    Apr 10, 2015
    292
    41
    0

    ඇස අරගන්න බැරි එකෙයි ඔකෙයි සම්බන්දෙ මොකක්ද .. නිදිමතේ වෙන්න ඇති ඇස අරගන්න බැරි :lol::lol:
    ඔව් බං පට්ට නිදිමතයි ඒකයි..:eek:
    තව මම මහත් වෙන්නෙත් නෑ බන්ං කොච්චර කෑවත්:(
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    ඔව් බං පට්ට නිදිමතයි ඒකයි..:eek:
    තව මම මහත් වෙන්නෙත් නෑ බන්ං කොච්චර කෑවත්:(

    ඉතින් එකට කලින් නිදා ගනින් .. ඕක නවතුවට හරියන්වයේ :lol::lol:
    මොකටද ඉතින් මහත් වෙන්නේ මම මේ කෙට්ටු වෙන්න හදනව :lol:
     

    Dan_Bilzerian

    Member
    Apr 10, 2015
    292
    41
    0
    ai as 2 alilada??:lol:
    karanawa nam owwa hoda wada
    na ban nidimathai wage..eyes dry wela wage..hard to open:sorry:

    ඉතින් එකට කලින් නිදා ගනින් .. ඕක නවතුවට හරියන්වයේ :lol::lol:
    මොකටද ඉතින් මහත් වෙන්නේ මම මේ කෙට්ටු වෙන්න හදනව :lol:
    ah ow ekath hari
    na ban eth kettu wedi wage
    dekkama penawa athe gahana hida thamai mama kettu kiyala :sorry:

    උබ ඕක එක පාරටම නැවත්තුවොත් මං මගේ එකවුන්ට් එක උබට දෙනව !
    ube account1 dipan lamayekta :lol::lol::lol: Robinhood wage pakek :lol::lol:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    na ban nidimathai wage..eyes dry wela wage..hard to open:sorry:


    ah ow ekath hari
    na ban eth kettu wedi wage
    dekkama penawa athe gahana hida thamai mama kettu kiyala :sorry:


    ube account1 dipan lamayekta :lol::lol::lol: Robinhood wage pakek :lol::lol:

    එකට කොහෙද බන් කෙට්ටු වෙන්නේ .. එහෙනන්න් මහත උන් එකෙක්වත් ඉන්න විදිහක් නැනේ
    උබට පිස්සු :lol::lol::lol::lol:
     

    Dan_Bilzerian

    Member
    Apr 10, 2015
    292
    41
    0
    එකට කොහෙද බන් කෙට්ටු වෙන්නේ .. එහෙනන්න් මහත උන් එකෙක්වත් ඉන්න විදිහක් නැනේ
    උබට පිස්සු :lol::lol::lol::lol:

    na ban sperm yaddi body fitnes1 adu wenawa wagene..ekai :sorry:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    na ban sperm yaddi body fitnes1 adu wenawa wagene..ekai :sorry:

    ඉතින් ඕක නවතුව කියල fitness හැදෙනවා කියල හිතුවද fitness හැදෙන්න exercise කරපන්
    එක කරාම fitness යනවා නෙමේ උබට එක කරගන්වත් fitness නැති seen එකක් වගේ :lol::lol::lol:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    නවත්තපං.. කිසිම අවුලක් නෑ.. ඒත් නොකර ඉන්න එපා.. සතියකට වතාවක් කරපං.. ඒ ඇති..:)
     

    Troop

    Well-known member
  • May 22, 2014
    5,790
    2,728
    113
    ah ehenam nawaththanna epada??:rolleyes:


    :confused::rolleyes:


    ehema na ban reta 12n passe wage thamai wede pata ganne gedara kattiya nida gaththama...:eek:
    nxt day udeta eyes open karannath amarui :(:sorry:

    12 pahuwela nida gaththama kohomath pahuwada udeta ass(eyes yako) arinna amarui thamai :dull: