ඒ අස්සෙ ඩයලොග් බේසිගෙ පුතාලා අෆ්ෆට හැමිනෙනවා...

Mr UNKNOWN

Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    මේ ගංවතුර අස්සෙ ඩයලොග් වේස බල්ලොන්ගෙ සිග්නල් බිංදුවක්වත් නෑ අද පාන්දර ඉදන්ම. සමහර තැන් වල ගෙදර ඉන්න උන් ඔක්කොම පාවිච්චි කරන්නෙ ඩයලොග්. එහෙම ගෙවල් වල උන් උන්නද මලාද වත් දැනගන්න විදිහක් නෑ.

    ඩයලොග් හිගන කුණුලෝබ හැත්ත උන්ගෙ සිග්නල් ටවර්ස් වල තිබ්බ ජෙනරේටර්ස් අයින් කරලලු තියන කුණු කමට. ඒකයි උන්ගෙ විතරක් සිග්නල් නැත්තෙ. කියන්නෙ නම් අනාගතය අදයිලු හැබැයි ගූ ගොඩේ තියන රුපියල දිවෙන් ගන්න ලෙවල් එකේ හිගන වැඩ කරන්නෙ සක්කිලි හුත්තිගෙ පුතාලා.
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    මේ ගංවතුර අස්සෙ ඩයලොග් වේස බල්ලොන්ගෙ සිග්නල් බිංදුවක්වත් නෑ අද පාන්දර ඉදන්ම. සමහර තැන් වල ගෙදර ඉන්න උන් ඔක්කොම පාවිච්චි කරන්නෙ ඩයලොග්. එහෙම ගෙවල් වල උන් උන්නද මලාද වත් දැනගන්න විදිහක් නෑ.

    ඩයලොග් හිගන කුණුලෝබ හැත්ත උන්ගෙ සිග්නල් ටවර්ස් වල තිබ්බ ජෙනරේටර්ස් අයින් කරලලු තියන කුණු කමට. ඒකයි උන්ගෙ විතරක් සිග්නල් නැත්තෙ. කියන්නෙ නම් අනාගතය අදයිලු හැබැයි ගූ ගොඩේ තියන රුපියල දිවෙන් ගන්න ලෙවල් එකේ හිගන වැඩ කරන්නෙ සක්කිලි හුත්තිගෙ පුතාලා.
    ජෙනරෙටර් අයින් කරලාද නැත්ත්නම් හෙළයො ඔවා හොරකම් කරලාද?
     

    Camacho

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    1,324
    1,723
    113
    ජෙනරෙටර් අයින් කරලාද නැත්ත්නම් හෙළයො ඔවා හොරකම් කරලාද?
    battery battery. fulltime Powercut kaale SOLAR gahana unta wikke owa thamayi :D
    battery backup dan nehe godak ewala
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,039
    8,369
    113
    Kotahena
    eeye baladdi network register wenne na sim eka. sim eka galawala wena phone ekakata gahuwama eth wada na.
    customer care call karala baladdi, ung kiyanawa sim ekath active lu.. sim eka damage athi lu..
    ea kyala wasse gihin arcade eken aluth sim ekak gatta salli deela.
    ea baladdi ekath wada na... balanakota dialog tower ekata hukala tower eken keri berenawa
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    අනිත් එක telco වේසියේ පුතාලට ඇයි මේ දවස් ටිකේ ෆ්‍රී ඩේටා & කෝල් දෙන්න බැරි ? රටේ මෙහෙම තත්වයක් තියෙද්දී සමහර මිනිස්සු කාර්ඩ් එකක් දගනා බැරුව හිර වෙලා ඉන්නේ
     

    xnfa

    Well-known member
  • Apr 7, 2025
    1,162
    1,664
    113
    අනිත් එක telco වේසියේ පුතාලට ඇයි මේ දවස් ටිකේ ෆ්‍රී ඩේටා & කෝල් දෙන්න බැරි ? රටේ මෙහෙම තත්වයක් තියෙද්දී සමහර මිනිස්සු කාර්ඩ් එකක් දගනා බැරුව හිර වෙලා ඉන්නේ

    මොබිටෙල් දුන්න බන්.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    photo_2025-11-28_17-28-44.jpg
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,039
    8,369
    113
    Kotahena
    අනිත් එක telco වේසියේ පුතාලට ඇයි මේ දවස් ටිකේ ෆ්‍රී ඩේටා & කෝල් දෙන්න බැරි ? රටේ මෙහෙම තත්වයක් තියෙද්දී සමහර මිනිස්සු කාර්ඩ් එකක් දගනා බැරුව හිර වෙලා ඉන්නේ
    deela thiyenne ea adala pathi walata
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,348
    113
    Ohio, USA
    මේ ගංවතුර අස්සෙ ඩයලොග් වේස බල්ලොන්ගෙ සිග්නල් බිංදුවක්වත් නෑ අද පාන්දර ඉදන්ම. සමහර තැන් වල ගෙදර ඉන්න උන් ඔක්කොම පාවිච්චි කරන්නෙ ඩයලොග්. එහෙම ගෙවල් වල උන් උන්නද මලාද වත් දැනගන්න විදිහක් නෑ.

    ඩයලොග් හිගන කුණුලෝබ හැත්ත උන්ගෙ සිග්නල් ටවර්ස් වල තිබ්බ ජෙනරේටර්ස් අයින් කරලලු තියන කුණු කමට. ඒකයි උන්ගෙ විතරක් සිග්නල් නැත්තෙ. කියන්නෙ නම් අනාගතය අදයිලු හැබැයි ගූ ගොඩේ තියන රුපියල දිවෙන් ගන්න ලෙවල් එකේ හිගන වැඩ කරන්නෙ සක්කිලි හුත්තිගෙ පුතාලා.
    Dialog Eka Free Calls Winadi 250 Free Deela Nisa Aka Balance Karanna Singnal Nawaththala athi.. Lankawe Un Misuse karai Kiyala.
    Eyala Ake Mulu Wiyadama Rupiyal 25000 Sita 75000 Dakwa Yanna Puluwan Akai.
    Compay Paadu Karan Bonas Nathi Karan A Company Kamathi Naha Mey Wassakata Hulagakata Minissunta Salli Wiyadam Karanna.


    Starlink!
    Elon Musk GIF
    Starlink Enawata Lankawe Tatta Saadu Pakayo Wirudda Una Neyda Kalayak...
    Kari Saadula... Henama Gahanna Oney Okunta..
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113


    Starlink Enawata Lankawe Tatta Saadu Pakayo Wirudda Una Neyda Kalayak...
    Kari Saadula... Henama Gahanna Oney Okunta..
    සිරවට? සාදුලා ඇයි ස්ටාර්ලින්ක් එකට විරුද්ද?

    උන් බය ඇති ගොඩක් ම සෙx හොයන්නෙ පන්සල් වලින් කියලා මාට්ටු වෙයි කියලාද දන්නෙ නැ.

    ඒ මගුල් අරගෙන නෑ බං තිබ්බත් electricity නෑලුනෙ
    Elon Musk GIF

    starlink with backup battery power.
    ------ Post added on Nov 28, 2025 at 5:42 PM
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz

    anilantha

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    2,177
    880
    113
    ----- Hill City ----
    Kandy wala eye raa idan kisima kenek contact karaganna widihak na..:no:satellite phone ganna kale hari..

    emergency ekakadi lankawe mulinma down wenne communication network ekane :angry:

    ada eyee idan newei.. dawasak power blackout ekak giyoth cellular netwroks okkoma iwarai
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Sen-lu

    pramodh87

    Well-known member
  • Oct 11, 2007
    3,928
    10,292
    113
    අනිත් එක telco වේසියේ පුතාලට ඇයි මේ දවස් ටිකේ ෆ්‍රී ඩේටා & කෝල් දෙන්න බැරි ? රටේ මෙහෙම තත්වයක් තියෙද්දී සමහර මිනිස්සු කාර්ඩ් එකක් දගනා බැරුව හිර වෙලා ඉන්නේ
    lJFT3625HCA.jpg
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Sonique and NRTG