ඔන්ලයින් සල්ලි හොයන්නෙ කොහොමද?

Emios

Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,658
    68,001
    113
    e whoring

    kellek ge pics, video tikak set karan, nakiyekwa online allagena dath seet eka galaweema :rofl:
    Tinder eke AI walin nakinwa blackmail karanawa ho gala.math ahuwenawa tawa podden.Geniyek wagemai reply karanne.chatgpt wage newe
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    ඔන්ලයින් බෑන්කින්...

    සල්ලියක් ඉතුරුවෙච්ච ගමං පොඩි fd පාරක් දානව, ඒකෙ පොලිය මාස තුන හතරකින් හාරපන්දහක් හම්බවෙනව... ඒක විත්ඩ්‍රෝ වෙච්ච ගමං ආයෙ දානව...
    ඕක තමයි මගේ ඔන්ලයින් සල්ලි හෙවිල්ල...
     

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,187
    113
    1 USD ගෙවන්න ඕනි


    Ikman එකේ vahana parts sale එකක් තියෙනවා ගෙදර ඉඳන් කරන්නේ පොර. ප්‍රධාන පාරක ඉදලා කඳු අස්සේ කිලෝමිටර් 10ක් විතර ඇතුලේ ඉන්නේ. දවසට හෙන සෙල් එකක් කරනවා පොර
    ------ Post added on May 24, 2024 at 10:46 AM
    ඌ කොහෙන්ද spare parts අරන් යවන්නේ ඔච්චර ඈත ඉදලා ඌ home delivery karanawada
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    ඌ කොහෙන්ද spare parts අරන් යවන්නේ ඔච්චර ඈත ඉදලා ඌ home delivery karanawada
    ඔව්. බඩු එන්නේ prompt එකෙන්. කිලෝමීටර අපිට නන් 200ක් විතර ගෙදර ඉදලා ඌ ඉන්න තැන. එකම එක පාරක් ගියා නැත්තං මොන repair එක ආවත් අද බඩු දැම්මොත් හෙට එනවා weekend නෙවෙයි නන්.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    ඔව්. බඩු එන්නේ prompt එකෙන්. කිලෝමීටර අපිට නන් 200ක් විතර ගෙදර ඉදලා ඌ ඉන්න තැන. එකම එක පාරක් ගියා නැත්තං මොන repair එක ආවත් අද බඩු දැම්මොත් හෙට එනවා weekend නෙවෙයි නන්.
    patta ne. minissuntath mara watina service ekak ne
     
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,187
    113
    ඔව්. බඩු එන්නේ prompt එකෙන්. කිලෝමීටර අපිට නන් 200ක් විතර ගෙදර ඉදලා ඌ ඉන්න තැන. එකම එක පාරක් ගියා නැත්තං මොන repair එක ආවත් අද බඩු දැම්මොත් හෙට එනවා weekend නෙවෙයි නන්.
    ඌ බඩු ගන්නේ කොහෙන්ද බන් ඔය ගම් පැතිවල spare පාට් කොහෙද