dan masekta keeyak set wenawadaYoutube
eka widihakin u kiyak hari hoynkan okata adahaganna ba
mata youtube eken palweni 100$ enakan mata waishwasaka tybbema naha
dan masekta keeyak set wenawadaYoutube
eka widihakin u kiyak hari hoynkan okata adahaganna ba
mata youtube eken palweni 100$ enakan mata waishwasaka tybbema naha

Tinder eke AI walin nakinwa blackmail karanawa ho gala.math ahuwenawa tawa podden.Geniyek wagemai reply karanne.chatgpt wage newee whoring
kellek ge pics, video tikak set karan, nakiyekwa online allagena dath seet eka galaweema![]()
ඌ කොහෙන්ද spare parts අරන් යවන්නේ ඔච්චර ඈත ඉදලා ඌ home delivery karanawada1 USD ගෙවන්න ඕනි
Ikman එකේ vahana parts sale එකක් තියෙනවා ගෙදර ඉඳන් කරන්නේ පොර. ප්රධාන පාරක ඉදලා කඳු අස්සේ කිලෝමිටර් 10ක් විතර ඇතුලේ ඉන්නේ. දවසට හෙන සෙල් එකක් කරනවා පොර
------ Post added on May 24, 2024 at 10:46 AM
ඔව්. බඩු එන්නේ prompt එකෙන්. කිලෝමීටර අපිට නන් 200ක් විතර ගෙදර ඉදලා ඌ ඉන්න තැන. එකම එක පාරක් ගියා නැත්තං මොන repair එක ආවත් අද බඩු දැම්මොත් හෙට එනවා weekend නෙවෙයි නන්.ඌ කොහෙන්ද spare parts අරන් යවන්නේ ඔච්චර ඈත ඉදලා ඌ home delivery karanawada
patta ne. minissuntath mara watina service ekak neඔව්. බඩු එන්නේ prompt එකෙන්. කිලෝමීටර අපිට නන් 200ක් විතර ගෙදර ඉදලා ඌ ඉන්න තැන. එකම එක පාරක් ගියා නැත්තං මොන repair එක ආවත් අද බඩු දැම්මොත් හෙට එනවා weekend නෙවෙයි නන්.
Hodata service eka denawa nan Dan ehema Baya wena Oni ne. Godak Aya Dan internet eken badu gana Baya nepatta ne. minissuntath mara watina service ekak ne
ai nawaturneee?Issaranam youtube karala gank hewuwa ekat nawatuna. Bump
ai nawaturneee?
ඌ බඩු ගන්නේ කොහෙන්ද බන් ඔය ගම් පැතිවල spare පාට් කොහෙදඔව්. බඩු එන්නේ prompt එකෙන්. කිලෝමීටර අපිට නන් 200ක් විතර ගෙදර ඉදලා ඌ ඉන්න තැන. එකම එක පාරක් ගියා නැත්තං මොන repair එක ආවත් අද බඩු දැම්මොත් හෙට එනවා weekend නෙවෙයි නන්.
Ewa Dan ne ithinඌ බඩු ගන්නේ කොහෙන්ද බන් ඔය ගම් පැතිවල spare පාට් කොහෙද