Machan man car ekak ganna gihin car sale ekata 25000 banda..car era ganna une na.....poragen illuwa bagayak wath apahu Denna....dunne na..maha jara yakek...moratuwe car sale ekak...return eka denne kohomad]a......demon???
![]()
paint removal baloon boola walata purawala gettuwata udin wahana walata dapan


ra wela karapan. break oil unath awlak na
Last edited:
...return eka denne kohomad]a......demon???



