good post Thank U Very Much Saho !! :D
Seven Net Active member Jan 13, 2014 290 62 28 30 Earth Apr 5, 2014 #21 hacker T said: good post Click to expand... Thank U Very Much Saho !!
J jnkdon Well-known member Apr 14, 2010 1,122 76 48 ehe tamai/ every where Apr 5, 2014 #22 noted.....!!!
prashan3000 Well-known member Apr 10, 2011 3,923 1,004 113 Apr 5, 2014 #23 මචන් අපේ ඔෆිස් එකේ ටොර්රන්ට් (Torrents) බ්ලොක් කරල තියෙන්නෙ..... බිට්ටොරන්ට් (BitTorrent)වලට ටොරන්ට් ෆඉල්(torrent File) එක ඇඩ් වෙනව... But Download වෙන්නේ නෑ.....Connecting peers කියල පෙන්නන්නේ...පොඩ්ඩක් විස්තර කරල දියන්.......මෙ ක්රමේට ටොර්රන්ට් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්නත් පුලුවන්ද?නැත්නම් බ්රව්සර් එකෙන් යන ඒව විතරද? Last edited: Apr 5, 2014
මචන් අපේ ඔෆිස් එකේ ටොර්රන්ට් (Torrents) බ්ලොක් කරල තියෙන්නෙ..... බිට්ටොරන්ට් (BitTorrent)වලට ටොරන්ට් ෆඉල්(torrent File) එක ඇඩ් වෙනව... But Download වෙන්නේ නෑ.....Connecting peers කියල පෙන්නන්නේ...පොඩ්ඩක් විස්තර කරල දියන්.......මෙ ක්රමේට ටොර්රන්ට් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්නත් පුලුවන්ද?නැත්නම් බ්රව්සර් එකෙන් යන ඒව විතරද?
prashan3000 Well-known member Apr 10, 2011 3,923 1,004 113 Apr 5, 2014 #24 තව ප්රශ්නයක් තියෙනව.... DownloadManager එකයි Torrent වලයි වෙනස කියනවද?
Seven Net Active member Jan 13, 2014 290 62 28 30 Earth Apr 5, 2014 #27 hacker T said: good post Click to expand... Thank U Very Much Saho !!
Seven Net Active member Jan 13, 2014 290 62 28 30 Earth Apr 5, 2014 #28 kasunsankal said: ela Click to expand... Thank U Very Much Saho !!
Seven Net Active member Jan 13, 2014 290 62 28 30 Earth Apr 5, 2014 #29 jnkdon said: noted.....!!! Click to expand... Noted ??
I Inquisitor Active member Nov 5, 2008 228 69 28 Off Kandy May 15, 2014 #34 Thanks, bro. It works and is very simple.
bike-o-fobia Junior member Jan 26, 2014 109 7 18 Colombo-05 Jun 17, 2014 #35 godak watinawa thanks bro...
-Frankenstein- Well-known member Mar 11, 2014 1,364 558 113 Unidentified Jun 17, 2014 #36 machan meka XP eke wada nane
gangst3r.93 Member Sep 24, 2010 11,663 655 0 ගම්පහ Jun 17, 2014 #39 තමන්ගේ රාජකාරි ආයතන වල Block කරල තියේන වෙබ් හා බ්ලෝග් සයිට් වලට යාමට , මේ විධියට VPN යොදා ගෙන අන්තර්ජාලයට එනවා. ( උදා - ඔබේ රාජකාරි ආයතනයේ Facebook එක Block කරල තියේනවා නම් , මේ විධියට VPN යොදා ගෙන Facebook එකට යන්න පුලුවන්. ) Click to expand... උබ හදන්නේ කම්පැනි ඔක්කොම බංකොලොත් කරන්න. ඕකනම් ඔහොම උනාට කමක් නෑ.වැඩ කරන වෙලාව ඉතුරුයි.
තමන්ගේ රාජකාරි ආයතන වල Block කරල තියේන වෙබ් හා බ්ලෝග් සයිට් වලට යාමට , මේ විධියට VPN යොදා ගෙන අන්තර්ජාලයට එනවා. ( උදා - ඔබේ රාජකාරි ආයතනයේ Facebook එක Block කරල තියේනවා නම් , මේ විධියට VPN යොදා ගෙන Facebook එකට යන්න පුලුවන්. ) Click to expand... උබ හදන්නේ කම්පැනි ඔක්කොම බංකොලොත් කරන්න. ඕකනම් ඔහොම උනාට කමක් නෑ.වැඩ කරන වෙලාව ඉතුරුයි.