ඔබ විවාහ වුනු දවසට පසු එළඹෙන පළමු රාත්‍රි&#351

May 7, 2016
12,338
1,004
0
තොප්පිගල
umbalage pawule ewun thawama inne gal yugaye da? mona pakatada sudu redi aran yanne? anika umbata lejjawak nedda?
magen nam weradilawath ahuwe wath ne..

මේක යල් පැනපු චාරිත්යක් වෙන්න ඇති,නමුත් බදින්නේ උබලගේ පවුලෙන් නෙමේනේ
ඒ ක පවුල් දෙකෙන්ම බලන එකක්
මොකක්ද බන් ලැජ්ජාව
එක ඉතින් ඒ ඒ අය ඒ ඒ විදියට බලන දෙයක් බන්


යේක ශින්හලයට එකයි අපිලට 7ක් බලාගන්න එපයි මාතියා :sorry:

යේක වගේම තමයි මාතිය
7 දෙනාම ඒකා ඇඳේ දිගේලි කරන් ඉන්නකොට ආශාවේ බෑ
දවසම ජින්ගි ජිකා තමයි කරන්න හිතීන්නේ
 

u_make_me_sick_

Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    meke inna kellek ge athin wath allala nethi unge fantasy eka oka unata, reality eka wedding eka dawase pandara 2 - 3 indan lesthi wela function eka iwara wela hotel ekata yaddi honda pana yanawa. eta passe sariye katu galawanna thawa heta peyak yanawa. rae ta yanthak kana deyak kala nidagannawa erenna wena deyak nam karanna amarui

    Not really, mage wedding eka gaththe Colombo, api wedding function eka iwara wela hotel ekedima change kara, (denim and t shirts) eeta passe mama manual car ekak drive kara Nuwara Eliyata (colombo walin pitath une 4.00 PM wage). Nuwara Eliye Hotel Tea Factory giye, eheta yaddi ree 10.30 wage ethi. Yanna issella call karala kiwwa late wenawa kiyala. Un kiwwa dinner thiyannam kiyala,
    (hebey drive karanakota wife nida gena hiye)
    anyway body wash dala, dinner aragena ude wenakam denna busy una, hotel bedsheet eke thamay blood pihadagaththe.:lol:
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth

    මේක යල් පැනපු චාරිත්යක් වෙන්න ඇති,නමුත් බදින්නේ උබලගේ පවුලෙන් නෙමේනේ
    ඒ ක පවුල් දෙකෙන්ම බලන එකක්
    මොකක්ද බන් ලැජ්ජාව
    එක ඉතින් ඒ ඒ අය ඒ ඒ විදියට බලන දෙයක් බන්




    යේක වගේම තමයි මාතිය
    7 දෙනාම ඒකා ඇඳේ දිගේලි කරන් ඉන්නකොට ආශාවේ බෑ
    දවසම ජින්ගි ජිකා තමයි කරන්න හිතීන්නේ


    යෙපිල දන්නේ නැ.. ඔටු කිරි ටිකක් බීල, රට ඉදි කනගමන් කරනොකොටයි සැප.. 7 ටම එකම ඇදේ ගහනව අපිල.. සින්හලයට ඒ වාසනව නැ මාතියා.. :lol:
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,863
    113
    අදාල නෑනේ
    Sariyata wada konda katu galawanama payak withara yanawa..ita passe makeup 1ka ain karala body wash dala eddi hoda ganan..weticha gaman nidi

    Ow ban sirawata.

    umbalage pawule ewun thawama inne gal yugaye da? mona pakatada sudu redi aran yanne? anika umbata lejjawak nedda?
    magen nam weradilawath ahuwe wath ne..

    LOL
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර
    පලවෙනි දවසේ හරි මහන්සියි තමා මොනවා කරන්නද
    එත් ආසාව දොරේ ගලනවා
    නාගෙන ඇවිත් බදගෙන පොඩ්ඩක් කතා කරා කරා හිටියා
    කෙල්ලගේ ඔලුව අත ගගා හිටියේ මන් ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන
    ටිකකින් සද්දයක් නැති හින්දා බලනකොට මෙන්න මේකි ගොරව ගොරව නිදි:eek::eek:
    ටවුකන්න :growl::growl:

    මොනා කරන්නද දවසෙම කාපු කට්ටේ හැටියට පවු ඉතින් එකී
    උදේ රේඩි නැන්දලත් එනවා රෙද්ද
    පොඩ්ඩක් හොල්ලල නැගිට්ටවන්න හැදුව
    එකී නිදි (පස්සේ දවසක කිව්වේ එදා එකී නිදන් තියෙන්නේ පැය 36 විතර පස්සෙලු)
    මාත් ඉතින් උදේ ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් කියල නිදාගත්තා

    ඔන්න පාන්දර 6 ට විතර alarm වක වැදිලා ඇහැරෙද්දි ගනී නැගිටලා ලෑස්ති වෙනගමන්
    මත ඉතින් දතකට මැදගෙන ලෑස්තිවුනා
    තේ එකක් එහෙම බීල කයියක් දාන් ඉද්දි තමයි මතක් වුනේ රෙද්දේ සීන් එක

    නැන්දලා එනවා 8.30 වෙද්දී නැද සෙට් එක එක්ක

    එවෙලේ 7 වෙලාව
    මොන කරන්නද
    ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් වගේ ඇදුන ගැලෙව්වා
    ටිකක් ලේ වැඩියත් ගියා
    දුක තමා
    මට බඩු ගියෙත් නෑ
    ලේ ටික රෙද්දේ ගැවෙන්න පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා
    ආයි හෝදගෙන ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්තිවුනා
    {හොදගද්දීත් මූණ ඇබුල් කරන හිටියේ එවෙලේ ඉතින් මන් කිස්ස් එකක් දීලා පොඩ්ඩක් අතගෑවා shape කරා ඉතින්}
    කෙල්ල ටිකක් අබරි අබරි හිටියේ රිදෙනවා කියලා

    හොදම වැඩේ කියන්නේ එකේ වරද්දත් මට තමා පැවරුවේ මට බන බැන :frown::frown:
    එකී හිතන් ඉදල තියෙන්නේ මන් රැ අහවල් වැඩේ කරා කියල ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටපු හින්දා
    මන් ඉතින් ටොක්කක් ඇනල කියල දුන්නම අහගෙන හිටියා ගොනා වගේ
    එකී පවු කියල හිතල නිකම් හිටියේ කියල

    කොහොමින් කොම හරි පස්සේ ඉතින් හනිමූන් එක ඉවර වෙනකන් ඉතින් කමසුත්‍ර පොතම ට්‍රය් කරා.
    අපරාදේ කියන්න බ කෙල්ල ඉතින් තරහා ගියත් එවෙලෙට විතරයි
    මන් රේඩි කොයි වෙළෙද එකි ඩබල් රේඩි ඕන වැඩකට :D:D:love::love:

    බදිනවා කියන්නෙත් එක අතකට මාර කට්ටක් තමා :yes::yes:

    ‍තෝ බැඳපු එකෙක් ද??? :confused::eek::shocked::nerd::frown::angry: :growl:
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    යෙපිල දන්නේ නැ.. ඔටු කිරි ටිකක් බීල, රට ඉදි කනගමන් කරනොකොටයි සැප.. 7 ටම එකම ඇදේ ගහනව අපිල.. සින්හලයට ඒ වාසනව නැ මාතියා.. :lol:

    බලහන්කො ඉතින් අපි බරිවෙල්වත් 2 3 ක තියන් හිටියත් ඇති
    ගෙදර ගැනී fire වෙලා දගලන්නේ :sorry::sorry:
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,863
    113
    අදාල නෑනේ
    Not really, mage wedding eka gaththe Colombo, api wedding function eka iwara wela hotel ekedima change kara, (denim and t shirts) eeta passe mama manual car ekak drive kara Nuwara Eliyata (colombo walin pitath une 4.00 PM wage). Nuwara Eliye Hotel Tea Factory giye, eheta yaddi ree 10.30 wage ethi. Yanna issella call karala kiwwa late wenawa kiyala. Un kiwwa dinner thiyannam kiyala,
    (hebey drive karanakota wife nida gena hiye)
    anyway body wash dala, dinner aragena ude wenakam denna busy una, hotel bedsheet eke thamay blood pihadagaththe.:lol:

    Mara kattak ne ban. Apinam athal eke nidagaththa, next thamai weda patan gaththe.
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113

    මේක යල් පැනපු චාරිත්යක් වෙන්න ඇති,නමුත් බදින්නේ උබලගේ පවුලෙන් නෙමේනේ
    ඒ ක පවුල් දෙකෙන්ම බලන එකක්
    මොකක්ද බන් ලැජ්ජාව
    එක ඉතින් ඒ ඒ අය ඒ ඒ විදියට බලන දෙයක් බන්




    යේක වගේම තමයි මාතිය
    7 දෙනාම ඒකා ඇඳේ දිගේලි කරන් ඉන්නකොට ආශාවේ බෑ
    දවසම ජින්ගි ජිකා තමයි කරන්න හිතීන්නේ

    හම්මේ ශෙප තමා.. අපිලටනම් ශින්හලයට වගේ කටු ගලවන්න නෙනේ.. කෙලින්ම බුර්කා ටික ගෙලෙව්වා ගෙනුන්ගේ තම්බපු ඉශ්ශෝ වගේ ඇදෙන් තිබ්බ ජින්ක ජිගිරි කොරන්න කියන්නේ :cool: මාතියා කී පාරක් කොරන්නද මුළු ඇදම පල්ලිය ගාව මොහොමඩ් මුනියගේ මශ් කඩේ වගේ.. අපිලගේ ඇගට ශක්තිය ගන්නේ යිතින් රට එදි කාල ඔටු හුජ්ජ බිල තමයි.. ලේසි නෑ ස්වර්ගෙට ගියාම 72ක් රන් කොරන්න යෙපයි.. :cool:ශින්හලයට කොයින්ද මෙහෙම ශේපක්..:P
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    යෙපිල දන්නේ නැ.. ඔටු කිරි ටිකක් බීල, රට ඉදි කනගමන් කරනොකොටයි සැප.. 7 ටම එකම ඇදේ ගහනව අපිල.. සින්හලයට ඒ වාසනව නැ මාතියා.. :lol:

    අල්ලගෙ බලේ තමයි බලේ :cool:
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,101
    113
    පලවෙනි දවසේ හරි මහන්සියි තමා මොනවා කරන්නද
    එත් ආසාව දොරේ ගලනවා
    නාගෙන ඇවිත් බදගෙන පොඩ්ඩක් කතා කරා කරා හිටියා
    කෙල්ලගේ ඔලුව අත ගගා හිටියේ මන් ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන
    ටිකකින් සද්දයක් නැති හින්දා බලනකොට මෙන්න මේකි ගොරව ගොරව නිදි:eek::eek:
    ටවුකන්න :growl::growl:

    මොනා කරන්නද දවසෙම කාපු කට්ටේ හැටියට පවු ඉතින් එකී
    උදේ රේඩි නැන්දලත් එනවා රෙද්ද
    පොඩ්ඩක් හොල්ලල නැගිට්ටවන්න හැදුව
    එකී නිදි (පස්සේ දවසක කිව්වේ එදා එකී නිදන් තියෙන්නේ පැය 36 විතර පස්සෙලු)
    මාත් ඉතින් උදේ ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් කියල නිදාගත්තා

    ඔන්න පාන්දර 6 ට විතර alarm වක වැදිලා ඇහැරෙද්දි ගනී නැගිටලා ලෑස්ති වෙනගමන්
    මත ඉතින් දතකට මැදගෙන ලෑස්තිවුනා
    තේ එකක් එහෙම බීල කයියක් දාන් ඉද්දි තමයි මතක් වුනේ රෙද්දේ සීන් එක

    නැන්දලා එනවා 8.30 වෙද්දී නැද සෙට් එක එක්ක

    එවෙලේ 7 වෙලාව
    මොන කරන්නද
    ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් වගේ ඇදුන ගැලෙව්වා
    ටිකක් ලේ වැඩියත් ගියා
    දුක තමා
    මට බඩු ගියෙත් නෑ
    ලේ ටික රෙද්දේ ගැවෙන්න පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා
    ආයි හෝදගෙන ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්තිවුනා
    {හොදගද්දීත් මූණ ඇබුල් කරන හිටියේ එවෙලේ ඉතින් මන් කිස්ස් එකක් දීලා පොඩ්ඩක් අතගෑවා shape කරා ඉතින්}
    කෙල්ල ටිකක් අබරි අබරි හිටියේ රිදෙනවා කියලා

    හොදම වැඩේ කියන්නේ එකේ වරද්දත් මට තමා පැවරුවේ මට බන බැන :frown::frown:
    එකී හිතන් ඉදල තියෙන්නේ මන් රැ අහවල් වැඩේ කරා කියල ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටපු හින්දා
    මන් ඉතින් ටොක්කක් ඇනල කියල දුන්නම අහගෙන හිටියා ගොනා වගේ
    එකී පවු කියල හිතල නිකම් හිටියේ කියල

    කොහොමින් කොම හරි පස්සේ ඉතින් හනිමූන් එක ඉවර වෙනකන් ඉතින් කමසුත්‍ර පොතම ට්‍රය් කරා.
    අපරාදේ කියන්න බ කෙල්ල ඉතින් තරහා ගියත් එවෙලෙට විතරයි
    මන් රේඩි කොයි වෙළෙද එකි ඩබල් රේඩි ඕන වැඩකට :D:D:love::love:

    බදිනවා කියන්නෙත් එක අතකට මාර කට්ටක් තමා :yes::yes:

    ටහිකේ චමී ඔවා?? උබත් බැදලද බං ???සුබපැතුම් ඈ:D:D ඒකනෙවෙයි රෙදි දාල කෙල්ලව චෙක් කරන චාරිත්‍ර තාම තියනවද බං :shocked::shocked: උබ කෙල්ලගෙ කන්‍යාභාවය තියනවද නැද්ද කියලා බලන එක වෙනම කතාවක් ඒක අවුලක් නෑ ඒක බලන්නම ඕන ඒත් පවුලේ එවුන් රෙදි එලාගෙන කෙල්ලගෙ ලේ පැල්ලම් බලන්න බලාගෙන ඉන්න එක ටිකක් අවුල් වගේනේ???
     
    Last edited: