umbalage pawule ewun thawama inne gal yugaye da? mona pakatada sudu redi aran yanne? anika umbata lejjawak nedda?
magen nam weradilawath ahuwe wath ne..
lol mage nam ohoma pahuwa da awoth elawala danawa
redda 
umbalage pawule ewun thawama inne gal yugaye da? mona pakatada sudu redi aran yanne? anika umbata lejjawak nedda?
magen nam weradilawath ahuwe wath ne..
redda 
umbalage pawule ewun thawama inne gal yugaye da? mona pakatada sudu redi aran yanne? anika umbata lejjawak nedda?
magen nam weradilawath ahuwe wath ne..
යේක ශින්හලයට එකයි අපිලට 7ක් බලාගන්න එපයි මාතියා![]()
meke inna kellek ge athin wath allala nethi unge fantasy eka oka unata, reality eka wedding eka dawase pandara 2 - 3 indan lesthi wela function eka iwara wela hotel ekata yaddi honda pana yanawa. eta passe sariye katu galawanna thawa heta peyak yanawa. rae ta yanthak kana deyak kala nidagannawa erenna wena deyak nam karanna amarui

මේක යල් පැනපු චාරිත්යක් වෙන්න ඇති,නමුත් බදින්නේ උබලගේ පවුලෙන් නෙමේනේ
ඒ ක පවුල් දෙකෙන්ම බලන එකක්
මොකක්ද බන් ලැජ්ජාව
එක ඉතින් ඒ ඒ අය ඒ ඒ විදියට බලන දෙයක් බන්
යේක වගේම තමයි මාතිය
7 දෙනාම ඒකා ඇඳේ දිගේලි කරන් ඉන්නකොට ආශාවේ බෑ
දවසම ජින්ගි ජිකා තමයි කරන්න හිතීන්නේ

Sariyata wada konda katu galawanama payak withara yanawa..ita passe makeup 1ka ain karala body wash dala eddi hoda ganan..weticha gaman nidi
umbalage pawule ewun thawama inne gal yugaye da? mona pakatada sudu redi aran yanne? anika umbata lejjawak nedda?
magen nam weradilawath ahuwe wath ne..
පලවෙනි දවසේ හරි මහන්සියි තමා මොනවා කරන්නද
එත් ආසාව දොරේ ගලනවා
නාගෙන ඇවිත් බදගෙන පොඩ්ඩක් කතා කරා කරා හිටියා
කෙල්ලගේ ඔලුව අත ගගා හිටියේ මන් ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන
ටිකකින් සද්දයක් නැති හින්දා බලනකොට මෙන්න මේකි ගොරව ගොරව නිදි![]()
ටවුකන්න
මොනා කරන්නද දවසෙම කාපු කට්ටේ හැටියට පවු ඉතින් එකී
උදේ රේඩි නැන්දලත් එනවා රෙද්ද
පොඩ්ඩක් හොල්ලල නැගිට්ටවන්න හැදුව
එකී නිදි (පස්සේ දවසක කිව්වේ එදා එකී නිදන් තියෙන්නේ පැය 36 විතර පස්සෙලු)
මාත් ඉතින් උදේ ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් කියල නිදාගත්තා
ඔන්න පාන්දර 6 ට විතර alarm වක වැදිලා ඇහැරෙද්දි ගනී නැගිටලා ලෑස්ති වෙනගමන්
මත ඉතින් දතකට මැදගෙන ලෑස්තිවුනා
තේ එකක් එහෙම බීල කයියක් දාන් ඉද්දි තමයි මතක් වුනේ රෙද්දේ සීන් එක
නැන්දලා එනවා 8.30 වෙද්දී නැද සෙට් එක එක්ක
එවෙලේ 7 වෙලාව
මොන කරන්නද
ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් වගේ ඇදුන ගැලෙව්වා
ටිකක් ලේ වැඩියත් ගියා
දුක තමා
මට බඩු ගියෙත් නෑ
ලේ ටික රෙද්දේ ගැවෙන්න පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා
ආයි හෝදගෙන ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්තිවුනා
{හොදගද්දීත් මූණ ඇබුල් කරන හිටියේ එවෙලේ ඉතින් මන් කිස්ස් එකක් දීලා පොඩ්ඩක් අතගෑවා shape කරා ඉතින්}
කෙල්ල ටිකක් අබරි අබරි හිටියේ රිදෙනවා කියලා
හොදම වැඩේ කියන්නේ එකේ වරද්දත් මට තමා පැවරුවේ මට බන බැන
එකී හිතන් ඉදල තියෙන්නේ මන් රැ අහවල් වැඩේ කරා කියල ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටපු හින්දා
මන් ඉතින් ටොක්කක් ඇනල කියල දුන්නම අහගෙන හිටියා ගොනා වගේ
එකී පවු කියල හිතල නිකම් හිටියේ කියල
කොහොමින් කොම හරි පස්සේ ඉතින් හනිමූන් එක ඉවර වෙනකන් ඉතින් කමසුත්ර පොතම ට්රය් කරා.
අපරාදේ කියන්න බ කෙල්ල ඉතින් තරහා ගියත් එවෙලෙට විතරයි
මන් රේඩි කොයි වෙළෙද එකි ඩබල් රේඩි ඕන වැඩකට
බදිනවා කියන්නෙත් එක අතකට මාර කට්ටක් තමා






යෙපිල දන්නේ නැ.. ඔටු කිරි ටිකක් බීල, රට ඉදි කනගමන් කරනොකොටයි සැප.. 7 ටම එකම ඇදේ ගහනව අපිල.. සින්හලයට ඒ වාසනව නැ මාතියා..![]()


Not really, mage wedding eka gaththe Colombo, api wedding function eka iwara wela hotel ekedima change kara, (denim and t shirts) eeta passe mama manual car ekak drive kara Nuwara Eliyata (colombo walin pitath une 4.00 PM wage). Nuwara Eliye Hotel Tea Factory giye, eheta yaddi ree 10.30 wage ethi. Yanna issella call karala kiwwa late wenawa kiyala. Un kiwwa dinner thiyannam kiyala,
(hebey drive karanakota wife nida gena hiye)
anyway body wash dala, dinner aragena ude wenakam denna busy una, hotel bedsheet eke thamay blood pihadagaththe.![]()
Mara kattak ne ban. Apinam athal eke nidagaththa, next thamai weda patan gaththe.

උබ බැන්දද?ලදී නේද බැන්දේ.. congratulation මචන්![]()
Thanks ban 
මේක යල් පැනපු චාරිත්යක් වෙන්න ඇති,නමුත් බදින්නේ උබලගේ පවුලෙන් නෙමේනේ
ඒ ක පවුල් දෙකෙන්ම බලන එකක්
මොකක්ද බන් ලැජ්ජාව
එක ඉතින් ඒ ඒ අය ඒ ඒ විදියට බලන දෙයක් බන්
යේක වගේම තමයි මාතිය
7 දෙනාම ඒකා ඇඳේ දිගේලි කරන් ඉන්නකොට ආශාවේ බෑ
දවසම ජින්ගි ජිකා තමයි කරන්න හිතීන්නේ
මාතියා කී පාරක් කොරන්නද මුළු ඇදම පල්ලිය ගාව මොහොමඩ් මුනියගේ මශ් කඩේ වගේ.. අපිලගේ ඇගට ශක්තිය ගන්නේ යිතින් රට එදි කාල ඔටු හුජ්ජ බිල තමයි.. ලේසි නෑ ස්වර්ගෙට ගියාම 72ක් රන් කොරන්න යෙපයි..
ශින්හලයට කොයින්ද මෙහෙම ශේපක්..
යෙපිල දන්නේ නැ.. ඔටු කිරි ටිකක් බීල, රට ඉදි කනගමන් කරනොකොටයි සැප.. 7 ටම එකම ඇදේ ගහනව අපිල.. සින්හලයට ඒ වාසනව නැ මාතියා..![]()

Are youmarried and did you do so???

පලවෙනි දවසේ හරි මහන්සියි තමා මොනවා කරන්නද
එත් ආසාව දොරේ ගලනවා
නාගෙන ඇවිත් බදගෙන පොඩ්ඩක් කතා කරා කරා හිටියා
කෙල්ලගේ ඔලුව අත ගගා හිටියේ මන් ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන
ටිකකින් සද්දයක් නැති හින්දා බලනකොට මෙන්න මේකි ගොරව ගොරව නිදි![]()
ටවුකන්න
මොනා කරන්නද දවසෙම කාපු කට්ටේ හැටියට පවු ඉතින් එකී
උදේ රේඩි නැන්දලත් එනවා රෙද්ද
පොඩ්ඩක් හොල්ලල නැගිට්ටවන්න හැදුව
එකී නිදි (පස්සේ දවසක කිව්වේ එදා එකී නිදන් තියෙන්නේ පැය 36 විතර පස්සෙලු)
මාත් ඉතින් උදේ ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් කියල නිදාගත්තා
ඔන්න පාන්දර 6 ට විතර alarm වක වැදිලා ඇහැරෙද්දි ගනී නැගිටලා ලෑස්ති වෙනගමන්
මත ඉතින් දතකට මැදගෙන ලෑස්තිවුනා
තේ එකක් එහෙම බීල කයියක් දාන් ඉද්දි තමයි මතක් වුනේ රෙද්දේ සීන් එක
නැන්දලා එනවා 8.30 වෙද්දී නැද සෙට් එක එක්ක
එවෙලේ 7 වෙලාව
මොන කරන්නද
ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් වගේ ඇදුන ගැලෙව්වා
ටිකක් ලේ වැඩියත් ගියා
දුක තමා
මට බඩු ගියෙත් නෑ
ලේ ටික රෙද්දේ ගැවෙන්න පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා
ආයි හෝදගෙන ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්තිවුනා
{හොදගද්දීත් මූණ ඇබුල් කරන හිටියේ එවෙලේ ඉතින් මන් කිස්ස් එකක් දීලා පොඩ්ඩක් අතගෑවා shape කරා ඉතින්}
කෙල්ල ටිකක් අබරි අබරි හිටියේ රිදෙනවා කියලා
හොදම වැඩේ කියන්නේ එකේ වරද්දත් මට තමා පැවරුවේ මට බන බැන
එකී හිතන් ඉදල තියෙන්නේ මන් රැ අහවල් වැඩේ කරා කියල ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටපු හින්දා
මන් ඉතින් ටොක්කක් ඇනල කියල දුන්නම අහගෙන හිටියා ගොනා වගේ
එකී පවු කියල හිතල නිකම් හිටියේ කියල
කොහොමින් කොම හරි පස්සේ ඉතින් හනිමූන් එක ඉවර වෙනකන් ඉතින් කමසුත්ර පොතම ට්රය් කරා.
අපරාදේ කියන්න බ කෙල්ල ඉතින් තරහා ගියත් එවෙලෙට විතරයි
මන් රේඩි කොයි වෙළෙද එකි ඩබල් රේඩි ඕන වැඩකට
බදිනවා කියන්නෙත් එක අතකට මාර කට්ටක් තමා

ඒකනෙවෙයි රෙදි දාල කෙල්ලව චෙක් කරන චාරිත්ර තාම තියනවද බං 
උබ කෙල්ලගෙ කන්යාභාවය තියනවද නැද්ද කියලා බලන එක වෙනම කතාවක් ඒක අවුලක් නෑ ඒක බලන්නම ඕන ඒත් පවුලේ එවුන් රෙදි එලාගෙන කෙල්ලගෙ ලේ පැල්ලම් බලන්න බලාගෙන ඉන්න එක ටිකක් අවුල් වගේනේ???