meka loku kathandarayak machan....me kiyanne bombay blood group eka. eka godak durlaba blood group ekak. samanyen oya karana blood grouping & RH kiyana test ekedi meka ahuwenne ne. ethakota e ayage blood type eka hetiyata pennanne O-. blood ganna one unoth thama hugakma welawata ahu wenne. e ayata denna puluwn eyalagema e kiyanne thawath bombay blood ekakma withari. ekai me aula. ubata cell surface antigen, antigen-antibody reaction wala idanma danaganna onenam kiyapan. mama kiyannam....මේක මොකක්ද බන් එතකොට? http://en.wikipedia.org/wiki/Hh_antigen_system
me kathawe eththak thiyenawa machan..... mokada blood dunnahama ega ekata heda gehenna uthsaha karanawa. e kiyanne adu lee mattamakin thamange ege hema deyakma karaganna balanawa. ethakota ege oxigen pariwahanaya kramawath wenawa. ethakota tika dawasakin blood reproduce unath ega thibunta wad hodata wed karanawa. oya kathandarema thama body building waladith wenne. ewa mahansi kalahama thawath hodata weda karanawa.........machanz aththamada danne na eeth mama ahala tiyenawa lee dan dena eka hondai lu angata....
mokada lee ain unaama hadena aluth lee waliata hondata oxygen transer karanna puluwan lu
itin maasa 4kata sarayak wath deepalla tikak

