me wadiyenma awa kena neme bn . Anthimatama awa kattiya
na ban antimata apu aya neme , mama test karala baluwa mage fake ehekin
me wadiyenma awa kena neme bn . Anthimatama awa kattiya
na ban antimata apu aya neme , mama test karala baluwa mage fake ehekin




ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....
ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....



ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....





hama ekema 2 3 wage thamai ath wadiyenma balai kiyala hithana kenage eka udinma thibuna thanks++++




ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....


අරුන් කියනව වගේ චැට් කරපු පිළිවෙලට එන්නෙ බං.. චිරි චිරියත් එක්ක අන්තිමට චැට දැම්මෙ.. ඌ තමා එකට ඇවිත් තියෙන්නෙ..

