ඔයාගෙ මූනුපොතට වැඩියෙන්ම ආව කෙනා හොයා ගම&#3540

BlueBat

Member
Aug 14, 2011
15,181
1,092
0
ha ha mage FB profile ekata wedima parak evith thiyenne elakiri eke hitapu mozilla... :lol:

baye be muwa arshraya karanna den :dull:
 

ruwanwellarocker

Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....
     
    Last edited:

    kosalacool

    Member
    Jul 12, 2014
    4
    0
    0
    ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....


    uba hari machan!! InitialChatFriendsList kiyana array 1ke oka thiyanne.. hodata balanna.. :-)
     

    ganidu94

    Well-known member
  • Dec 16, 2010
    989
    160
    63
    localhost
    ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....
    :yes::yes::yes:
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....

    Eka thama machan ....:yes::yes::yes::yes:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    අරුන් කියනව වගේ චැට් කරපු පිළිවෙලට එන්නෙ බං.. චිරි චිරියත් එක්ක අන්තිමට චැට දැම්මෙ.. ඌ තමා එකට ඇවිත් තියෙන්නෙ..:yes:
     

    kiripani

    Well-known member
  • Oct 1, 2013
    3,617
    942
    113
    35
    පිළියන්දල
    ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....

    man jeewitheta chat karapu nathi uwn kohomada bn inne ethakota:angry::angry:
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    අරුන් කියනව වගේ චැට් කරපු පිළිවෙලට එන්නෙ බං.. චිරි චිරියත් එක්ක අන්තිමට චැට දැම්මෙ.. ඌ තමා එකට ඇවිත් තියෙන්නෙ..:yes:

    man chat karalath baluwane . eth wena ekek ekata enne
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"

    නැ මචො, ඔතන එන්නෙ අපි වැඩිපුරම අන්තිම දවස් වල Chat කරපු, කට්ටියගෙ පිලිවල්ලට, Chat එක දාපු Time එක, ලයින්ස් ගාන ඔක්කොම එක්ක Calculate කරලා ඔය ලිස්ට් එක හදන්නෙ,

    අපේ ඔන්ලයින් ඉන්න අය Sort කරන්නෙ ඔය ලිස්ට් එකේ පිලිවලට. :)

    Best friend ඇප්, Who know your all secrets වගේ ඇප්ස් හදන්නෙ ඔය ලිස්ට් එකේ හැටියට :P