ඔයාලා දන්නවද tv එකේ ෆිල්ම් tv series පෙන්නන විදිය

okay

Member
Apr 29, 2013
927
120
0
System32
අයියනේ ලංකාවටම කුඩු ගේන්නේ ඉතින් ඕකත් කජ්ජක්ද :lol::lol:
 

okay

Member
Apr 29, 2013
927
120
0
System32
ඕකුන්ට මොන නීතිද බන් ... pavement එකෙන් රු100ට DVD අරන් දාල play කරනව ඇති :lol: :lol:

:lol::lol:
404606_432985556760804_936275794_n.jpg
 

greenthunder

Well-known member
  • Jul 24, 2010
    4,314
    3,880
    113
    ගේම් ඔෆ් ත්‍රෝන්ස් වලදී නම් හිරු එක ටයිම් වෝර්නර් කම්පනි එකෙන් බ්‍රෝඩ්කාස්ට් කරන්න රයිට්ස් සල්ලි ගෙවල ගන්න ඕනේ.
     

    Vampire

    Well-known member
  • Aug 8, 2009
    2,860
    379
    83
    හාමු ළග
    මේවා මචං නොර්මල් ප්ලේ කරන්න බැනේ බීටා වර්ෂන් තියෙන්න ඕනා නේද? දාන ඇඩ් පවා බීටා වර්ෂන් එකෙන් තමයි දෙන්නේ ටිවි චැනල් වලට.