සය්න්ටිෆික්ලි ඇඩික්ෂන් එක දන්නවා
explain this shit
මම ඉස්සෙල්ලම බියර් එකක් බිවුවේ කුතුහලේට? මොකද වෙන්නෙ බලන්න. බිලා යාලුවොන්ට වීරකමක් කරා කියල පෙන්වන්න.
man beer beela na workout karana nisa bada enawata kemathi na. kelinma alcohol gatte, aurudu 30+ wayasak wenakan mokuth ma nobi hitiye.
eetapasse theruna me pathiwatha rakinawa wage mona huttakda karanne life eka enjoy karanna one poddak kiyala safe dewal test karanna ekka try karanawa kiyala try kare.
eetapasse hithuna ane hutta aparade mechchara kal nobi hitiye kiyala

eeth passe theruna, therum ganna kaaleka beepu eka hondai therum ganna bari kaleka modaya wage addict wenne nathuwa kiyala.
ekath full decent eke over noyanna balagena limit ekedi nawattanawa. kawadawath fit eke shot eka, adare kiyala hukanna denne na, ekko kate thiyagena passe hari kela gahala wisik karanawa

adeenawa dakala thiyena nisa.
cannabis unath ehemai, hamadama udeta ganja kuura kate thiyanna hadanawa yaluwo, athal ekata indala hitiala parties waladi set unoth bonawa arenna, smoke walata addict wenna kemathi na.
edibles nam gannawa.
CBD oil එහෙම හොදයි කියනවා. ගොඩක් drug වලින් anxiety නැති කරනවා. ඒ වුනාට withdrawal/ side effects ගැන බලන්න එපැයි. නිසි වෛද්ය උපදෙස් ලබා ගන්න.
Ritalin wala withdrawal eke man inne.
thawa.. anik ewa ona na