L theanine හොඳයිද? මාත් ටෙස්ට් කරලා බලන්න ඕන.ithin drugs kiwwama okkoma wage adalane
mage dan use karana nootropics stack eka meka (regular use kare ne lagakadi apahu patan gannawa moko performance behala)
1. L- Theanine
2. Cognizin
3. Tongat Ali
4. Ashwaghanda (stack eke ne habai wenama gannawa)
issarahata alpha gpc ehema try karala balanna one. Me okkoma gedarin approved, import karannath kisi aulak ne
Alcohol bonne ne red wine, occasional cocktail ekak arunama
no other drugs, no smoking
මේවා ලීගල් ද බන්?ithin drugs kiwwama okkoma wage adalane
mage dan use karana nootropics stack eka meka (regular use kare ne lagakadi apahu patan gannawa moko performance behala)
1. L- Theanine
2. Cognizin
3. Tongat Ali
4. Ashwaghanda (stack eke ne habai wenama gannawa)
issarahata alpha gpc ehema try karala balanna one. Me okkoma gedarin approved, import karannath kisi aulak ne
Alcohol bonne ne red wine, occasional cocktail ekak arunama
no other drugs, no smoking
mata hariyatama kiyanna be moko man digatama hariyata use kare ne, habai stack eka gaththata passe tikak focus wadi gathiyak therunaL theanine හොඳයිද? මාත් ටෙස්ට් කරලා බලන්න ඕන.
ow okkoma legal tikak nootropics kiyala search karala balapanමේවා ලීගල් ද බන්?
තව විස්තර ටිකක් දාපන්කො එකෙන් එකට?
Nootropics දන්නව බන්. මේ උබ දාලා තියෙන ඒවයෙන් මොකක්ද වෙන්නෙ & experience එක දාපන්කො.mata hariyatama kiyanna be moko man digatama hariyata use kare ne, habai stack eka gaththata passe tikak focus wadi gathiyak theruna
ilaga para alpha gpc test karanna one
eken ekata effect wenas test karala thama hada ganna one
ow okkoma legal tikak nootropics kiyala search karala balapan
godak high networth, high performance un aniwa mokakhari use karanawa
------ Post added on Feb 25, 2024 at 7:36 PM
https://nootropicsdepot.com/l-theanine-capsules/Nootropics දන්නව බන්. මේ උබ දාලා තියෙන ඒවයෙන් මොකක්ද වෙන්නෙ & experience එක දාපන්කො.
Panadol(1) DMT [ Dimitri | Fantasia | Businessman's Trip]
![]()
(2) 2C-B [ Tucibi | Pink Cocaine ]
![]()
(3) Benzodiazepines [ Xanax | Klonopin ]
![]()
(4) Cannabis [ Ganja | Hashish | Hash | Mary jane ]
![]()
(5) Flakka [ alpha-PVP | Bath Salt ]
![]()
(6) Alcohol
![]()
(7) Heroin
![]()
(8) Cocaine /Crack
![]()
(9) MDMA [ Ecstasy | Molly ]
![]()
(10) MDA [ Sally ]
![]()
(11) Meth [ Methamphetamine ]
![]()
(12) Methcathinone[ Cat ]
![]()
(13) U4Euh [ Ice | 4-MAR ]
![]()
(14) PCP [Phencyclidine | Angel dust ]
![]()
(15) LSD [ Acid | Lucy ]
![]()
(16) GHB [ Gamma hydroxybutyrate ]
![]()
(17) Amphetamine [ All ( Adderall | Ritalin ) - Excluding Methamphetamine ]
![]()
(18) Prescription Opioids & Pain Killers
![]()
(19) Tabacco
![]()
(20) Magic mushrooms [ Psilocybin Mushroom | Shrooms ]
![]()
(21) Fentanyl [ China White ]
![]()
(22) Other [ Please Mention ]
![]()
පාවිච්චි කරන/ කරලා තියෙන ඒවගේ නම්බර් එක දාන්න. පොල් එකක් දාන්න බැහැ වැඩි නිසා. කැමති නම් පලවෙනි පාර පාවිච්චි කරලා දැනුන අත් දැකීම, අකරතැබ්බි ගැනත් කියන්න. පාවිච්චි කරපු හොදම සහ නරකම එක මොකක්ද? ඇබ්බැහි වෙලා නම් එකෙන් මිදුණු විදිහ ගැනත් කියන්න.
This survey is for research purposes only. I do not endorse or promote drug use.
~ Chemist, T.N.T Basement Kaboom, [Ph.D. Hons C.L.O.W.N. - Certified Lunatic Of Witty Notions, University of Gigglesnort Sciences-2022] ~
Caffeine තියනවා නෙ. එහෙනම් සෙට් නැ මට. Mephedrone ට්රයි කරල තියෙනවද. මම ටෙස්ට් කරපු හොඳම Stimulant එක.mata hariyatama kiyanna be moko man digatama hariyata use kare ne, habai stack eka gaththata passe tikak focus wadi gathiyak theruna
ilaga para alpha gpc test karanna one
eken ekata effect wenas test karala thama hada ganna one
ow okkoma legal tikak nootropics kiyala search karala balapan
godak high networth, high performance un aniwa mokakhari use karanawa
------ Post added on Feb 25, 2024 at 7:36 PM
Day to day life එකට වැඩක් තියෙනවද?Diazepam ට්රයි කරා පලවෙනි වතාවට. 4/10
තේරුමක් නැති බෙහෙතක්. පෙති 40 ක් 50 ක් ඕනේ වෙනවා Alprazolam පෙති දෙක තුනක පොටෙන්සි එක ගන්න. Epelipsy වලට හොදයි, ඇන්සයටි වලට තේරුමක් නැහැ.
Clonazepam 8/10
පැනික් ඇටාක්/ ඇන්සයටි වලට හොදයි. ඇබ්බැහි වෙනවා. මට නම් සෙට් නැහැ හැබැයි.
Alprazolam Aka Xanax 10/10
පැනික් ඇටාක්/ ඇන්සයටි වලට හොදටම හොදයි. Rapid on set - කාලක් ගැහුවා වගෙ තමයි. ඇබ්බැහි වෙනවා ඉක්මනට.
ඔය ඔක්කොම බෙහෙත් වලින් ඒ ඒ ලෙඩ තියෙන අයට නම් වැඩක් වෙනවා.Day to day life එකට වැඩක් තියෙනවද?