කෙටියෙන් කියන්නම් කතාවේ හරය විතරක්... බහුතරයක් කෙල්ලෝ love කරනකොට උන්ගේ හිතේ වෙනම තව පාලක පරීක්ෂණයක් තියෙනවා.ඒ කියන්නේ love කරන කොල්ල තවත් කොල්ලෙක් එක්ක හිතෙන නිතරම සසදනවා.එතැනදී දිනන්නේ love කරන එකානම් ඌ ගොඩ.නැත්තම් කෙල්ල හිමිට කට්ට තියල මාරු වෙලා තවත් හොඳ කොල්ලෙක් හොයනවා.හොඳ කියන්නේ ඉස්කෝලේ යන කෙල්ලෝ බලන්නේ අනාගතේ හොඳ තත්වෙකට එන කොල්ලෙක්ව.ඉස්කෝලේ යනකාලේ දීප්තිමත් චරිත පහුකාලිනව කෙලවෙනවා.බුකවගෙන හිටපු උන් රජ වෙනවා.
මමත් බුකවගෙන, දෙන දෙයක් කාල වෙන දෙයක් බලාගෙන හිටිය එකෙක්.ඉතින් අර මම කිවුව විදියට සසදනකොට කෙල්ලගෙන් මට ලැබුනේ අඩු ලකුණු.හැබැයි මට වැරදුන එක තැනක් තිවුනා.මම ඒකිව විස්වාස කරා.මාව හොඳට ඇන්දූවා කියලත් වෙලාවකට මට හිතෙනවා.අවුරුදු කිහිපයක් මම හිතින් LOVE කරා.කාලෙකට පස්සේ මට කතා කරා.ගොඩක් හොඳට.එහෙම ඉඳල මගෙන් කොල්ලෙක් ගෙන විස්ටර ඇහුව.බලනකොට මට කතා කරලා තියෙන්නේ උගේ විස්තර අහගන්න.
එදා කොකාගේ වාරේ,,අද තිත්තයට ඇවිල්ල.ලෝක ස්වබාවය වෙන්න ඇති.දෙන එයා දුක් වෙනවා හිතින්.මම ෆුල් ආතල් එකේ මගේ නංගි පැටිය එක්ක ඉන්නවා.දිග කතාවක්.බොහොම ටිකයි ඔතන තියෙන්නේ.ඕක මම දවසක දාන්නම් full Storya.
සිරා කතාව මචන්...
උඹ කිව්ව වගේ බහුතරයක්ම ඔය වගේ තමා බන්..
එහෙම නැති කෙනෙක් පලවෙනි පාරම හම්බෙන්න වාසනාව තියෙන්න ඕනේ 









පට්ට හු%#$@