ඔලුවේ එක ඔයිල් වර්ගයක් ගාල නාන්නේ නැතුව වගේ ඉදලා පහුවදාට වෙන ඔයිල් වර්ගයක් ගාන එක අවුල්ද
dilan_randika Well-known member Feb 18, 2015 4,153 4,147 113 Oct 3, 2023 #1 ඔලුවේ එක ඔයිල් වර්ගයක් ගාල නාන්නේ නැතුව වගේ ඉදලා පහුවදාට වෙන ඔයිල් වර්ගයක් ගාන එක අවුල්ද
Solo Rider Well-known member Sep 4, 2020 35,922 1 157,341 113 98 හෝමාගම Oct 3, 2023 #2 Up ඔයිල් මික්ස් උනොත් ස්ලජ් වෙන්න බලනව Reactions: PHBhagya, Don GasCan and Any.key
dilan_randika Well-known member Feb 18, 2015 4,153 4,147 113 Oct 3, 2023 #3 Solo Rider said: Up ඔයිල් මික්ස් උනොත් ස්ලජ් වෙන්න බලනව Click to expand... jokes aside man be fucking serious Reactions: Solo Rider
Solo Rider said: Up ඔයිල් මික්ස් උනොත් ස්ලජ් වෙන්න බලනව Click to expand... jokes aside man be fucking serious
Solo Rider Well-known member Sep 4, 2020 35,922 1 157,341 113 98 හෝමාගම Oct 3, 2023 #4 dilan_randika said: jokes aside man be fucking serious Click to expand... Monawada oil Coconut oil King coconut oil wage Nan awulak wena ekak ne. Anith ewa ithin danne ne Reactions: dilan_randika
dilan_randika said: jokes aside man be fucking serious Click to expand... Monawada oil Coconut oil King coconut oil wage Nan awulak wena ekak ne. Anith ewa ithin danne ne
Any.key Well-known member Jul 13, 2017 10,524 12,937 113 Oct 3, 2023 #5 @pitiye.appu Reactions: pitiye.appu
Rontmir Well-known member May 27, 2021 7,775 11,795 113 මහනුවර Oct 3, 2023 #6 ඔව් අවුල්. ඔයිල් ගානවනම් ටිකක් විතර රත් කරලා ගාපන්. ගාල පැය දෙකක් විතර ඇතුලත නාපන්. That's it Reactions: dilan_randika
pitiye.appu Well-known member May 19, 2022 5,875 6,131 113 Oct 3, 2023 #7 dilan_randika said: ඔලුවේ එක ඔයිල් වර්ගයක් ගාල නාන්නේ නැතුව වගේ ඉදලා පහුවදාට වෙන ඔයිල් වර්ගයක් ගාන එක අවුල්ද Click to expand... මොනවද තෙල් වර්ග දෙක ? Reactions: Chimpanzee Putha
dilan_randika said: ඔලුවේ එක ඔයිල් වර්ගයක් ගාල නාන්නේ නැතුව වගේ ඉදලා පහුවදාට වෙන ඔයිල් වර්ගයක් ගාන එක අවුල්ද Click to expand... මොනවද තෙල් වර්ග දෙක ?
Chimpanzee Putha Well-known member Mar 31, 2023 7,690 15,038 113 Milagiriya Oct 3, 2023 #8 ඔයිල් ගලා නාන්නේ නැතුව ඉන්න පුළුවන් ද Reactions: PHBhagya
PHBhagya Well-known member Feb 26, 2020 25,150 3 118,917 113 Gampaha Oct 3, 2023 #9 ඈපෝ... ඔයිල් ගාල නොනා ඉන්න පුලුවනෑ... @Solo Rider මූ කිවුව වගේ ඇත්තටම ස්ලජ් වෙනව...
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,859 1 51,814 113 ප*යාගල sorry.com Oct 3, 2023 #10 ඔයිල් ගාලා නිදාගත්තම රෑට කොට්ට සවුත්තු වෙන්නෙ නැද්ද. Reactions: dilan_randika