GMOA SLMC ekata gemata, Anthare anathayonta kela wenna discipline athuwa KDU eken doctors la hadamu gammata
Medicine walata wada udin thiyena Engineering degree private campus walin ganna puluwan nan ai Medicine witarak ali puken???
Fighter film eka baluwada? Kohomada Air Force eke Squadron Leader kenekta tiyena piliganima? Man India gihin tiyenawa e wagema as delata dakala tiyenawa unta tiyena piliganima
lankawe ponnayo thama hamudawe officers lata kari katha kiyanne. India wala officers lata dena facilities walin 50% k wath ape unta hambenne na. Commissioned Officer kiyanne ehema thanathurak. Lankawe ponnayonta officer kenek uge lamayawai ganiwai car eke yawwama, gedara wadata kollo tiyagattama hena magic ekak. Nodakin linmadiyo!
Welawata amuthu aten chutha wela NZ panagatte
------ Post added on Apr 16, 2024 at 11:04 PM