ඔව්. KDU දොස්තරලා හදනවා - පුළුවන් දෙයක් කරපන්..

Phone Hora

Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    වම දකුණ මාරු කරලා වකුගඩු ගැලෙව්වේ KDU දොස්තර කෙනෙක් නෙවෙයි නෙ 😄
    පේනවා නේද...
    ඒ කියන්නේ ඕකුන්ට වරදිනවා.

    එහෙව් එකේ KDU අපේ එවුන් අතින් ලෙඩක් දෙන්නෙක් මැරුණට අවුලක් නෑ.

    කොහොමත් මචං ඕවා එලියට එන්නේ නෑ.
    අපි උඩින් වහනවා.

    නිකම් දොස්තරලා එක්කත් නඩු කියන්න බැරි එකේ හමුදා දොස්තරලා එක්ක ගහයි පුක්..

    😂😂😂
     
    • Haha
    Reactions: jehantheexplorer

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,971
    1
    12,314
    113
    අදාළ නෑ නේ
    හීනෙන් තමයි.

    තෝත් හැට පැයේ කඹුරලා අපිට ආතල් ගන්න බදු ගෙවන අනාථ වහලෙක් නේද...?

    ස්තූතියි..!
    😂😂😂
    you are welcome 🤭 🤭
    private universities thawa wadi wena tharamata thama hoda
    pukata patrol wadila wage mewata reply daana widiyen penwa uba santhose ihawaha gihilla kiyala KDU eka gana :lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Phone Hora

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,790
    19,774
    113
    Umba ai itin me kohewt tiyana ekak (ubata jiviteta karaganna bari deyak) nisa mechra duk wewi haali liya liya nahinne?
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    Umba ai itin me kohewt tiyana ekak (ubata jiviteta karaganna bari deyak) nisa mechra duk wewi haali liya liya nahinne?
    මගේ ජිවිතේ කරගන්න ඕන එකක් තමයි බං මේ වුණේ..
    මෙච්චර සිංහලෙන් කියලා තියෙද්දිත් තේරෙන්නේ නැද්ද..?
    😂😂
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    GMOA SLMC ekata gemata, Anthare anathayonta kela wenna discipline athuwa KDU eken doctors la hadamu gammata
    Medicine walata wada udin thiyena Engineering degree private campus walin ganna puluwan nan ai Medicine witarak ali puken???

    Fighter film eka baluwada? Kohomada Air Force eke Squadron Leader kenekta tiyena piliganima? Man India gihin tiyenawa e wagema as delata dakala tiyenawa unta tiyena piliganima




    lankawe ponnayo thama hamudawe officers lata kari katha kiyanne. India wala officers lata dena facilities walin 50% k wath ape unta hambenne na. Commissioned Officer kiyanne ehema thanathurak. Lankawe ponnayonta officer kenek uge lamayawai ganiwai car eke yawwama, gedara wadata kollo tiyagattama hena magic ekak. Nodakin linmadiyo!
    Welawata amuthu aten chutha wela NZ panagatte
    ------ Post added on Apr 16, 2024 at 11:04 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    SpaceX

    Well-known member
  • Dec 14, 2017
    4,679
    5,225
    113
    මෙතන මූ මැරෙන්න හදනවා Day-Schollers ල ගෙන් සල්ලි ගන්නවා කියලා.

    සල්ලි ගන්නවා තමා, ඒත් ඒ ගන්න ගාන ප්‍රයිවෙට් යුනි වල ගන්න ගානෙන් බාගෙකටත් අඩුයි. හොයලා බලහං.

    එවගේද හැම ළමයටම ලැප්ටොප් එක ගානේ දෙනවා.

    එහා ගෙදර එකත් ගියේ පට්ට තරඟයක් දීලා. මොකද හෙන ඉල්ලුම දැන්.

    අනික උන්ගේ 20% ක් විතර ෆොරින් අය ඉගෙනගන්නේ ඩොලර් දීලා.

    දැනටත් පිටරට ළමයි සල්ලි දීලා මෙඩිසින් ඉගෙනගන්නවා.

    ඒ චාන්ස් එක ලංකාවේ උන්ටත් දෙන්න ගියාම තමා අන්තරේ වේසිගෙ පුතාලා ටික පුක උඩ දාගෙන එන්නේ

    කුහක හැත්තක් බන් මුන් නං.

    හැම රජයේ කැම්පස් ළමයිම ඔහොම කුහක නෑ. අන්තරේ සුලුතරේ තමයි මේ.
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    මෙතන මූ මැරෙන්න හදනවා Day-Schollers ල ගෙන් සල්ලි ගන්නවා කියලා.

    සල්ලි ගන්නවා තමා, ඒත් ඒ ගන්න ගාන ප්‍රයිවෙට් යුනි වල ගන්න ගානෙන් බාගෙකටත් අඩුයි. හොයලා බලහං.

    එවගේද හැම ළමයටම ලැප්ටොප් එක ගානේ දෙනවා.

    එහා ගෙදර එකත් ගියේ පට්ට තරඟයක් දීලා. මොකද හෙන ඉල්ලුම දැන්.

    අනික උන්ගේ 20% ක් විතර ෆොරින් අය ඉගෙනගන්නේ ඩොලර් දීලා.

    දැනටත් පිටරට ළමයි සල්ලි දීලා මෙඩිසින් ඉගෙනගන්නවා.

    ඒ චාන්ස් එක ලංකාවේ උන්ටත් දෙන්න ගියාම තමා අන්තරේ වේසිගෙ පුතාලා ටික පුක උඩ දාගෙන එන්නේ

    කුහක හැත්තක් බන් මුන් නං.

    හැම රජයේ කැම්පස් ළමයිම ඔහොම කුහක නෑ. අන්තරේ සුලුතරේ තමයි මේ.
    @Antare 3.4
     

    dilanexe

    Well-known member
  • Aug 1, 2015
    1,298
    1,825
    113
    View attachment 228290



    බදු සල්ලි වලින් අපි ෆුල් ආතල් ගන්නවා.
    බේබි ස්කෝලේ යන්නේ තොපේ බදු සල්ලි වලින් තමයි.
    මැඩම් ෂොපින් යන්නේ තොපේ බදු සල්ලි වලින්.
    බේබිට කාර් එකයි, මැඩම්ට කාර් එකයි.

    අපිත් ලක්ෂ ගාණක් පඩි ගන්නවා.
    ගෙදර වැඩට රජයේ පඩි ගන්න හමුදා කොල්ලො 3යි.
    ඔව්, ඒවත් උඹලගේ බදු සල්ලි තමයි.

    හුටා,
    මම මැරුණම මගේ ගොන් පැටව් මොකද කරන්නේ..?

    ආහ්,
    උන්ව තොපේ බදු සල්ලි වලින්ම දොස්තරලා කරලා ගියාම හරි.

    පුළුවන් දෙයක් කරපං..
    අපි අපේ ආතල් ගන්නවා.

    හැබැයි,
    වෙලාවට බදු ගෙවාපන්....

    තොපි හිඟන හැතිකරේ..
    අපි රණවිරුවෝ බොලව්...
    😂😂😂
    😂
    බලාගෙන යනකොට ලිං මැඩි මානසිකත්වය තියෙන ගංකැරි වේශිගෙ පුතාලා තමයි මේකෙත් ඉන්නේ.
    යකෝ මගේ තාත්තා විදුලිකාර්මිකයෙක් අම්මා අර්ධ ආබාධිත. ඔය කියන ඇට වලින් නෙමෙයි කොතලාවල ගියේ.
    මමත් හමුදා වෙසැලකියයුතු තනතුරක් තියෙන එකෙක්. ඒත් ඔහොම දාන ක්‍රමයක් ගැන නං දැනට නම් පේන්නේ නෑ KDU.
    වෙන එකක් තියා ඩේස්කොල යන එවුන් විදිහටවත් ලමයි දාගන්න විදිහක් නැතුව මිනිස්සු අපිත් එක්ක තරහා වෙනවා උඹල මේ හදන බොරු කතා නිසා. අපි යන කාලෙ එහෙම ආවේ නෑ කියලා අපි කියන්නේ නෑ.. නමුත් දැන් බෑ.
     

    Dragon Kolla

    Well-known member
  • Oct 26, 2015
    9,330
    1,597
    113
    මකර ලන්තෙ
    මෙතන මූ මැරෙන්න හදනවා Day-Schollers ල ගෙන් සල්ලි ගන්නවා කියලා.

    සල්ලි ගන්නවා තමා, ඒත් ඒ ගන්න ගාන ප්‍රයිවෙට් යුනි වල ගන්න ගානෙන් බාගෙකටත් අඩුයි. හොයලා බලහං.

    එවගේද හැම ළමයටම ලැප්ටොප් එක ගානේ දෙනවා.

    එහා ගෙදර එකත් ගියේ පට්ට තරඟයක් දීලා. මොකද හෙන ඉල්ලුම දැන්.

    අනික උන්ගේ 20% ක් විතර ෆොරින් අය ඉගෙනගන්නේ ඩොලර් දීලා.

    දැනටත් පිටරට ළමයි සල්ලි දීලා මෙඩිසින් ඉගෙනගන්නවා.

    ඒ චාන්ස් එක ලංකාවේ උන්ටත් දෙන්න ගියාම තමා අන්තරේ වේසිගෙ පුතාලා ටික පුක උඩ දාගෙන එන්නේ

    කුහක හැත්තක් බන් මුන් නං.

    හැම රජයේ කැම්පස් ළමයිම ඔහොම කුහක නෑ. අන්තරේ සුලුතරේ තමයි මේ.
    lap eka free denne na
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    බලාගෙන යනකොට ලිං මැඩි මානසිකත්වය තියෙන ගංකැරි වේශිගෙ පුතාලා තමයි මේකෙත් ඉන්නේ.
    යකෝ මගේ තාත්තා විදුලිකාර්මිකයෙක් අම්මා අර්ධ ආබාධිත. ඔය කියන ඇට වලින් නෙමෙයි කොතලාවල ගියේ.
    මමත් හමුදා වෙසැලකියයුතු තනතුරක් තියෙන එකෙක්. ඒත් ඔහොම දාන ක්‍රමයක් ගැන නං දැනට නම් පේන්නේ නෑ KDU.
    වෙන එකක් තියා ඩේස්කොල යන එවුන් විදිහටවත් ලමයි දාගන්න විදිහක් නැතුව මිනිස්සු අපිත් එක්ක තරහා වෙනවා උඹල මේ හදන බොරු කතා නිසා. අපි යන කාලෙ එහෙම ආවේ නෑ කියලා අපි කියන්නේ නෑ.. නමුත් දැන් බෑ.
    පුතා,
    ඔයා මම කතා කරන මාතෘකාවේ කතා කරන්න එන්න ඔයා අඩුම CO level එකට උඩට ගිහින්, ඔයාගේ දරුවෙක් ඉන්න කළේක.

    ඔයාම ඔයාගේ පවුල ගැන කියලා තියෙනවනේ.
    එහෙව් පවුලකින් ආපු ඔයා මගේ මානසිකත්වය ගැන දන්නේ නෑ.

    දැන් කැප්ටන් ද..?

    lap eka free denne na
    ලැප් එකට වඩා දේවල් මේකේ ලැබෙනවා බ්‍රෝ..

    ඒ හැම දේටම භාණ්ඩාගාරයෙන් සල්ලි වෙන් වෙලා තියෙන්නේ..

    හොයලා බලන්න ලංකාවේ අධ්‍යාපනයට වෙන් කරන මුදල වගේ, සෞඛ්‍යයට වෙන් කරන මුදල වගේ කී ගුණයක්ද කියලා අපිට වෙන් කරන ගාන.
    ------ Post added on Apr 17, 2024 at 12:56 AM
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,900
    3,402
    113
    Fail වුණත් S 3ක් තිබුණත් ඉතින් දෙකම එකයිනේ...

    අනික ඕවා උඹලට වැඩක් නෑ.
    පළවෙනි දෙවෙනි බැච් හොඳ අය ගන්නවා.

    ඊට පස්සේ අපි ගන්නේ අපිට ඕන එවුන්...
    😂😂😂
    Akuru dengatta paliyata molea paadenne naa demalo. Danna deyak katakarapan. A/L pass kiyana minimum requirement eka S3 neweyi.

    Tho wagema kata ganda moda wesige puthek hitiya jpure mama danna. SAITM eka wahanna picket karapu aurudu ganatama u SAITM kiyala hitan indala tienne SLIIT eka gena.
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    පුතා,
    ඔයා මම කතා කරන මාතෘකාවේ කතා කරන්න එන්න ඔයා අඩුම CO level එකට උඩට ගිහින්, ඔයාගේ දරුවෙක් ඉන්න කළේක.

    ඔයාම ඔයාගේ පවුල ගැන කියලා තියෙනවනේ.
    එහෙව් පවුලකින් ආපු ඔයා මගේ මානසිකත්වය ගැන දන්නේ නෑ.

    දැන් කැප්ටන් ද..?


    ලැප් එකට වඩා දේවල් මේකේ ලැබෙනවා බ්‍රෝ..

    ඒ හැම දේටම භාණ්ඩාගාරයෙන් සල්ලි වෙන් වෙලා තියෙන්නේ..

    හොයලා බලන්න ලංකාවේ අධ්‍යාපනයට වෙන් කරන මුදල වගේ, සෞඛ්‍යයට වෙන් කරන මුදල වගේ කී ගුණයක්ද කියලා අපිට වෙන් කරන ගාන.
    ------ Post added on Apr 17, 2024 at 12:56 AM
    බාල හොරා බෙහෙත් ගෙනල්ලා උගත් බුද්ධිමත් දොස්තරලා හරහා ජනතාවගේ පරිභෝජනයට ගිය එකේ. හොරා දොස්තරලා ටිකකුත් හැදුනා කියලා අවුලක් නෑ. :ROFLMAO: :ROFLMAO: . ටිකක් සන්සුන් වේයන්.
     

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    බාල හොරා බෙහෙත් ගෙනල්ලා උගත් බුද්ධිමත් දොස්තරලා හරහා ජනතාවගේ පරිභෝජනයට ගිය එකේ. හොරා දොස්තරලා ටිකකුත් හැදුනා කියලා අවුලක් නෑ. :ROFLMAO: :ROFLMAO: . ටිකක් සන්සුන් වේයන්.

    ඩොක්ටර්ලට public database එකක් හදන්න ඕනේ උපාධිය ගත්ත තැන එහෙම දාලා. තව ratings & reviews සිස්ටම් එකකුත් හදන්න ඕනේ.
     
    • Like
    Reactions: kasun090354t

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    Akuru dengatta paliyata molea paadenne naa demalo. Danna deyak katakarapan. A/L pass kiyana minimum requirement eka S3 neweyi.

    Tho wagema kata ganda moda wesige puthek hitiya jpure mama danna. SAITM eka wahanna picket karapu aurudu ganatama u SAITM kiyala hitan indala tienne SLIIT eka gena.
    මොකද්ද බැල්ලියේ මේ කිව්වේ..?
    මේකේ කිසි වැදගැම්මකට ඇති දෙයක් නෑනේ..

    BTW, ලංකාවේ නීති රෙගුලාසි අනුව නම් S 3ක් ගත්තා කියන්නේ උසස් පෙළ සමත් කියන එක තමයි.

    තෝ පොන්නයා ඒක දන්නේ නැතිවද මෙතන කතා කාලේ..?
    දුප්... පරයා...

    😂😂😂

    බාල හොරා බෙහෙත් ගෙනල්ලා උගත් බුද්ධිමත් දොස්තරලා හරහා ජනතාවගේ පරිභෝජනයට ගිය එකේ. හොරා දොස්තරලා ටිකකුත් හැදුනා කියලා අවුලක් නෑ. :ROFLMAO: :ROFLMAO: . ටිකක් සන්සුන් වේයන්.
    ලොවෙත්.
    මොකටද මිනිස්සු කුහක වෙන්නේ..
    උඹලට දොස්තර වෙන්න බැරි වෙන්න එක්කෝ ඉගෙන ගන්න බෑ.. නැත්තම් සල්ලි නෑ.

    ඉතින් තොපි ඉරිසියා නොකර බදු එහෙම වෙලාවට ගෙවලා අපිට උදව් කරපිය වහල් හැතිකරේ...
    😏😏
    ------ Post added on Apr 17, 2024 at 7:43 AM
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,900
    3,402
    113
    BTW, ලංකාවේ නීති රෙගුලාසි අනුව නම් S 3ක් ගත්තා කියන්නේ උසස් පෙළ සමත් කියන එක තමයි.
    Pass una paliyata medschool select wenna ba pons. Med school entry ekata min requirement eka 2C 1S. S3n pass unata SLMC kiyala tiyena widiyata lankawe practice karanna puluwan docec wennona nam AL 2c1s wat minimum tiyenna ona. London AL kara nam 2B1C tiyenna ona. Ehema neti unta SLMC provisional registration eka denne na. S3 gattu unta practice krnna denna umbe ammada SLMC eke president? Anika SLMC ok nam tho mona ponnayekda yako regulations gena kata karanna.
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    Pass una paliyata medschool select wenna ba pons. Med school entry ekata min requirement eka 2C 1S. S3n pass unata SLMC kiyala tiyena widiyata lankawe practice karanna puluwan docec wennona nam AL 2c1s wat minimum tiyenna ona. London AL kara nam 2B1C tiyenna ona. Ehema neti unta SLMC provisional registration eka denne na. S3 gattu unta practice krnna denna umbe ammada SLMC eke president? Anika SLMC ok nam tho mona ponnayekda yako regulations gena kata karanna.
    පෙන්නේ නැද්ද බන් නූගත් පොන්නයෙක් කියලා.
     
    • Like
    Reactions: Thiefx

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,404
    2,002
    113
    පුතා,
    ඔයා මම කතා කරන මාතෘකාවේ කතා කරන්න එන්න ඔයා අඩුම CO level එකට උඩට ගිහින්, ඔයාගේ දරුවෙක් ඉන්න කළේක.

    ඔයාම ඔයාගේ පවුල ගැන කියලා තියෙනවනේ.
    එහෙව් පවුලකින් ආපු ඔයා මගේ මානසිකත්වය ගැන දන්නේ නෑ.


    දැන් කැප්ටන් ද..?
    අමාරුවෙන් උඩට ආපුඑක ගෑන කියන්න බය නෑති කොල්ලෙකුට උගෙ පවුල ගෑන කියල ඌව Let down කරන්න තරම් පහල තත්වෙකට වෑටෙන්න එපා .:no::no:
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra