ඔව්. KDU දොස්තරලා හදනවා - පුළුවන් දෙයක් කරපන්..

J Starlin

Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    නෑ මචං..
    උන්ගේ හිඟන පිං විශ්ව විද්‍යාල වලින් පිට කවුරු හරි MBBS එක දෙන එකට.
    ඇයි හිගන පිං විශ්ව විද්‍යාල වලින් විතරද MBBS දෙන්න පුලුවන්?
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,803
    17,030
    113
    101259512.jpg

    A freah KDU MBBS graduate 🫡
     
    Last edited:

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    ඇයි හිගන පිං විශ්ව විද්‍යාල වලින් විතරද MBBS දෙන්න පුලුවන්?
    අන්න ඒක තමයි මමත් අහන්නේ...
    නිදහස් අධ්‍යාපනය my ass...

    😂😂

    Pass una paliyata medschool select wenna ba pons. Med school entry ekata min requirement eka 2C 1S. S3n pass unata SLMC kiyala tiyena widiyata lankawe practice karanna puluwan docec wennona nam AL 2c1s wat minimum tiyenna ona. London AL kara nam 2B1C tiyenna ona. Ehema neti unta SLMC provisional registration eka denne na. S3 gattu unta practice krnna denna umbe ammada SLMC eke president? Anika SLMC ok nam tho mona ponnayekda yako regulations gena kata karanna.
    ඒකනේ වේසියේ..
    ලංකාවේ SLMC ok නම් තෝම අර කියපු හෑල්ල වැඩක් නෑනේ ගොන් හුට්ටියේ...

    උඹම උඹේ පුක විකාගෙන වගේ තේරෙන්නේ මුල ඉඳලා අගට කියවද්දී...
    😂😂😂
    ------ Post added on Apr 17, 2024 at 12:15 PM
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ඇයි..?
    කොරන්න දෙයක් නෑ නේද..?

    පවු බං උඹලා...

    ඇයි බ්න් හිරගෙවල් වල ඉන්න උන්ට කන්න අඳින්න දෙන්නෙත් උඹලා තමයි.