Pass una paliyata medschool select wenna ba pons. Med school entry ekata min requirement eka 2C 1S. S3n pass unata SLMC kiyala tiyena widiyata lankawe practice karanna puluwan docec wennona nam AL 2c1s wat minimum tiyenna ona. London AL kara nam 2B1C tiyenna ona. Ehema neti unta SLMC provisional registration eka denne na. S3 gattu unta practice krnna denna umbe ammada SLMC eke president? Anika SLMC ok nam tho mona ponnayekda yako regulations gena kata karanna.