ඔස්ට්‍රෙලියාවෙ යක්ක පුතුන්ට බනිනවා

ruwantheekshana

Well-known member
  • Mar 10, 2008
    5,880
    1,329
    113
    True, thibba anthima darunu pathala set dekath 2000 ganan wala wala pallatama yawala thibba
    Ayi me langadi AFP cyber Unit eka fake app ekak hadala thibba privately communicate karanna wage kiyala.

    Underworld ewun e app eke communicate karanna gaththa, eth eke backdoor ekakin okkoma messages polisiyata yanawa 😋.

    Passe Australiawa watema godak criminals la alluwa. Ewage IT security paththenuth dan Aus wala demand ekak thiyenawa.
     
    • Like
    Reactions: nvhcc89

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    Ayi me langadi AFP cyber Unit eka fake app ekak hadala thibba privately communicate karanna wage kiyala.

    Underworld ewun e app eke communicate karanna gaththa, eth eke backdoor ekakin okkoma messages polisiyata yanawa 😋.

    Passe Australiawa watema godak criminals la alluwa. Ewage IT security paththenuth dan Aus wala demand ekak thiyenawa.
    Mehe criminal kiyanne ganja, ice adina truck driver lai, thadi bike padina naki pappalai, Dematagoda, Maradana side eke ita wada gamekarayo innawa :P
     
    • Love
    Reactions: ruwantheekshana

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    ඔසී වල ලැට් හෝදනවා කියලා අපහස කරාට එහෙම ලොකු ජරාවක් නෑ බං සුද්දංගේ උං අපි වගේ හොදි කන්නෑනේ චුට්ටයි ඉතිං පඩි හොඳට ලැබෙනවනං ඕන දෙයක් අනික ලැට් හෝදන අය බහින්නෙත් මස්ටැං වල ලංකාවේ පුළුවන් ද බං එහෙම
     

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    ඔසී වල ලැට් හෝදනවා කියලා අපහස කරාට එහෙම ලොකු ජරාවක් නෑ බං සුද්දංගේ උං අපි වගේ හොදි කන්නෑනේ චුට්ටයි ඉතිං පඩි හොඳට ලැබෙනවනං ඕන දෙයක් අනික ලැට් හෝදන අය බහින්නෙත් මස්ටැං වල ලංකාවේ පුළුවන් ද බං එහෙම
    මන් මේ තරං කල් අහල තිබ්බේ සුද්දො ගති ගුණ වලින් දෙවියෝ වගේ කියලා මෙකේ කට්ටිය කියන විඳිය ට. දැන් බලනකොට සුද්දන් ගෙ ශරීරයේත් දෙවියෝ වගේ නේ එ කියන්නේ. :lol:
    මේ කියන දේවල් ඇත්ත නම් සුද්දන්ගේ රටවල් කියන්නේ අනිවාර්යයෙන්ම දිව්‍ය ලෝකෙ වෙන්න ඕනේ.
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    මන් මේ තරං කල් අහල තිබ්බේ සුද්දො ගති ගුණ වලින් දෙවියෝ වගේ කියලා මෙකේ කට්ටිය කියන විඳිය ට. දැන් බලනකොට සුද්දන් ගෙ ශරීරයේත් දෙවියෝ වගේ නේ එ කියන්නේ. :lol:
    මේ කියන දේවල් ඇත්ත නම් සුද්දන්ගේ රටවල් කියන්නේ අනිවාර්යයෙන්ම දිව්‍ය ලෝකෙ වෙන්න ඕනේ.
    ලංකාවෙන් යන ලමයි ලස්සනට ඇජස් වෙනවා ලැට් හෝදන්න සමහරු ලංකාවේ ඉද්දි පිඟානවත් හෝදගන්නැති අයලු ඉතිං බැලුවම එහෙම වෙන්ඩ ඇති අනික චීස් බටර් හැම්බගර් කාලා මහ ලොකු ජරාවක් එන්නෑනේ බං
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    ඔසී වල ලැට් හෝදනවා කියලා අපහස කරාට එහෙම ලොකු ජරාවක් නෑ බං සුද්දංගේ උං අපි වගේ හොදි කන්නෑනේ චුට්ටයි ඉතිං පඩි හොඳට ලැබෙනවනං ඕන දෙයක් අනික ලැට් හෝදන අය බහින්නෙත් මස්ටැං වල ලංකාවේ පුළුවන් ද බං එහෙම
    මස්ටෑන් වල බහිනව ස්ටුඩන්ට් එන කොල්ලන්ව කඩේ යවල හම්බුකරගන්න කන්ට්‍රැක්ට් අයියල. නැත්තම් ඉතින් IT ඉන්දියන් කාරයොයි චව්වොයි Real-estate සුද්දොයි තමයි
     
    • Like
    Reactions: Amare machan

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force

    ලංකාවෙන් යන ලමයි ලස්සනට ඇජස් වෙනවා ලැට් හෝදන්න සමහරු ලංකාවේ ඉද්දි පිඟානවත් හෝදගන්නැති අයලු ඉතිං බැලුවම එහෙම වෙන්ඩ ඇති අනික චීස් බටර් හැම්බගර් කාලා මහ ලොකු ජරාවක් එන්නෑනේ බං
    සිරාවට ද කිව්වේ? :lol: මම ඔය reply එක sarcasm කියලා, sarcasm reply එකක් දැම්මේ උඩ
     
    • Haha
    Reactions: Amare machan

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    ekita mona unada danne na bn :v kari sapak gatta itn ayet na :LOL:

    hutti eka parak set wechchi mul ma kaale bana bana giya nipple wikuwa kiyala :LOL:
    Epa epa mas kannata kiri ammage :)

    Ayi me langadi AFP cyber Unit eka fake app ekak hadala thibba privately communicate karanna wage kiyala.

    Underworld ewun e app eke communicate karanna gaththa, eth eke backdoor ekakin okkoma messages polisiyata yanawa 😋.

    Passe Australiawa watema godak criminals la alluwa. Ewage IT security paththenuth dan Aus wala demand ekak thiyenawa.
    Operation Ironside
    ------ Post added on Feb 1, 2022 at 8:01 PM
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    Aus IT tikak laid back thama, ehema una kiyala gewana salary adu na ban :P US company walata wada karanawa wage puka iraagena tension hadagena marenna ona na ;) Rush ekak na chill eke inna puluwan, IT newei moka karath...
    Eth dan laawata podi mewwa ekak weegena enawa wage scene ekak thiyenawa Industry eke, godakma ithin hoda funding ena startups, laid back kammali established domain thiyena un wenas wenneth patta hemin, eth naanna hamba karanawa..

    US wage violence, gun case, maha dawal mini maraaganna case nam na :P
    mage yaluwo nam kiyanne, vacancy adui, so you won’t change the job now and there. and set wena job eke melo wadak na, boruwak karan inna tyne 😋 hodata gewanawa kiwwe keeyada? 100,000AUD?

    hari ban awlak na, minissu kohe giyath. eth mun balapnko lida laga ganu wage dana posts and comments.

    mama hituwa ausi yanne tikak hari igenagattu minissu kiyala, e page eke comments baluwama penwa amu gobba set ekakuth ausi ynwa wage. 😁😁😁

    korea yana unge pages meeta hodai 🤦
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    mage yaluwo nam kiyanne, vacancy adui, so you won’t change the job now and there. and set wena job eke melo wadak na, boruwak karan inna tyne 😋 hodata gewanawa kiwwe keeyada? 100,000AUD?

    hari ban awlak na, minissu kohe giyath. eth mun balapnko lida laga ganu wage dana posts and comments.

    mama hituwa ausi yanne tikak hari igenagattu minissu kiyala, e page eke comments baluwama penwa amu gobba set ekakuth ausi ynwa wage. 😁😁😁

    korea yana unge pages meeta hodai 🤦
    100000$ hoda ganak ithin, ubata madi unata, ube yaluwo kohe innawada dan na Sydney Mel wage ona tharam jobs thiyenawa, ice gahana katha nam dan na, habai klin sinhalen kiuwane laid back kiyala, e kiyanne update wenne slow technology ehema :yes: salary wadi wenna wenna tax kapenawa tax threshold pannama, so 100000 hoda ganak, naththam 180000 wath yanna ona take home hoda ganak ganna..anika puka iraagena marila welawak kalawak nathuwa wada karanna ona na, eka nam ice kiyala mean kare, yes ice thama...

    No offense please ithin man hithuwe athal danna minissu kiyala, joke walata ohoma offend wenawa kiyala dannawa dry joke ekak karanna thibba :rofl:

    Gobbayo koheth innawa ithin comments baluwama mentality eka gana hithaganna puluwan trigger wena hati dakkama joke walata :)
    Korea page kiuwe? Ithin Korea yana unuth minissune, ai Ausi US UK yana un wenama thanakinda ipadune, nane...attitude matters, gobba widiyata hama ekama pena eka kohe giyath gobbai, thada wenawa, jokes dan na, mala paninawa, moda widiyata hasirenawa, waten ganu wage hints gahanawa Saralai... easy bro

    Cheers.
     
    Last edited:

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    100000$ hoda ganak ithin, ubata madi unata, ube yaluwo kohe innawada dan na Sydney Mel wage ona tharam jobs thiyenawa, ice gahana katha nam dan na, habai klin sinhalen kiuwane laid back kiyala, e kiyanne update wenne slow technology ehema :yes: salary wadi wenna wenna tax kapenawa tax threshold pannama, so 100000 hoda ganak, naththam 180000 wath yanna ona take home hoda ganak ganna..anika puka iraagena marila welawak kalawak nathuwa wada karanna ona na, eka nam ice kiyala mean kare, yes ice thama...

    No offense please ithin man hithuwe athal danna minissu kiyala, joke walata ohoma offend wenawa kiyala dannawa dry joke ekak karanna thibba :rofl:

    Gobbayo koheth innawa ithin comments baluwama mentality eka gana hithaganna puluwan trigger wena hati dakkama joke walata :)
    Korea page kiuwe? Ithin Korea yana unuth minissune, ai Ausi US UK yana un wenama thanakinda ipadune, nane...attitude matters, gobba widiyata hama ekama pena eka kohe giyath gobbai, thada wenawa, jokes dan na, mala paninawa, moda widiyata hasirenawa, waten ganu wage hints gahanawa Saralai... easy bro

    Cheers.
    eka nam atta ban hodata igenagatta IELTS kala, degree ekak kala kiyala na. satha wenas karanna ba. mama nam patta athal ekak ganne, e page eke comments balala 😁😁😁
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    Aus IT tikak laid back thama, ehema una kiyala gewana salary adu na ban :P US company walata wada karanawa wage puka iraagena tension hadagena marenna ona na ;) Rush ekak na chill eke inna puluwan, IT newei moka karath...
    Eth dan laawata podi mewwa ekak weegena enawa wage scene ekak thiyenawa Industry eke, godakma ithin hoda funding ena startups, laid back kammali established domain thiyena un wenas wenneth patta hemin, eth naanna hamba karanawa..

    US wage violence, gun case, maha dawal mini maraaganna case nam na :P
    මේක තමයි මටත් දන්න එවුන් කිව්වේ නම්. මහලොකු hightech සීන් නෑ හැබැයි ඉතින් salary හොඳයි lifestyle එක පට්ට කියල.

    industry එකක් වශයෙන් ටිකක් පිටිපස්සෙන් ඇති එත් වැඩ කරන එකාගේ පැත්තේන් සැහෙන්න හොඳයි නම් ඉතින් එච්චරනේ. Aus වල average IT බුවෙක් ගේ salary කොහොමද?

    mage yaluwo nam kiyanne, vacancy adui, so you won’t change the job now and there. and set wena job eke melo wadak na, boruwak karan inna tyne 😋 hodata gewanawa kiwwe keeyada? 100,000AUD?

    hari ban awlak na, minissu kohe giyath. eth mun balapnko lida laga ganu wage dana posts and comments.

    mama hituwa ausi yanne tikak hari igenagattu minissu kiyala, e page eke comments baluwama penwa amu gobba set ekakuth ausi ynwa wage. 😁😁😁

    korea yana unge pages meeta hodai 🤦
    US එක්ක IT salary වෙන කොහෙවත් compare කරන්න බෑ බං. වෙනම level එකක්නේ ඉතින් ඔහේ
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    මේක තමයි මටත් දන්න එවුන් කිව්වේ නම්. මහලොකු hightech සීන් නෑ හැබැයි ඉතින් salary හොඳයි lifestyle එක පට්ට කියල.

    industry එකක් වශයෙන් ටිකක් පිටිපස්සෙන් ඇති එත් වැඩ කරන එකාගේ පැත්තේන් සැහෙන්න හොඳයි නම් ඉතින් එච්චරනේ. Aus වල average IT බුවෙක් ගේ salary කොහොමද?


    US එක්ක IT salary වෙන කොහෙවත් compare කරන්න බෑ බං. වෙනම level එකක්නේ ඉතින් ඔහේ
    Salary walata wadiya mehe mit wso2 wage idala giya un kiyane boring seen kiyala.

    ehe lifestyle eka patta wena eka relative ban. mehe laksha 6k panala gatta kenek ehe gihin 100,000$ gathoth take home eka 72,000$ wei after tax. 6000 AUD monthly. laksha 9 wage LKR. oken rental insurance lamayage seen walata gewala iwara unama balapan uta wadak na ausi gihin. ehema ekek godak welawata ehe gihin kanne kattak, maybe lamayage future ekata.

    onna mehe eta wada adu salary ekak aragena giyanam loku lifestyle change ekak 😃
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    මේක තමයි මටත් දන්න එවුන් කිව්වේ නම්. මහලොකු hightech සීන් නෑ හැබැයි ඉතින් salary හොඳයි lifestyle එක පට්ට කියල.

    industry එකක් වශයෙන් ටිකක් පිටිපස්සෙන් ඇති එත් වැඩ කරන එකාගේ පැත්තේන් සැහෙන්න හොඳයි නම් ඉතින් එච්චරනේ. Aus වල average IT බුවෙක් ගේ salary කොහොමද?


    US එක්ක IT salary වෙන කොහෙවත් compare කරන්න බෑ බං. වෙනම level එකක්නේ ඉතින් ඔහේ
    QA Engineer 75000-100000
    SE Mid Senior 90000-120000
    Senior Levels 120000+

    Contracting - 800-1200AUD per day. ( need citizenship to win most of the contracts).

    Salary walata wadiya mehe mit wso2 wage idala giya un kiyane boring seen kiyala.

    ehe lifestyle eka patta wena eka relative ban. mehe laksha 6k panala gatta kenek ehe gihin 100,000$ gathoth take home eka 72,000$ wei after tax. 6000 AUD monthly. laksha 9 wage LKR. oken rental insurance lamayage seen walata gewala iwara unama balapan uta wadak na ausi gihin. ehema ekek godak welawata ehe gihin kanne kattak, maybe lamayage future ekata.

    onna mehe eta wada adu salary ekak aragena giyanam loku lifestyle change ekak 😃
    USA tax kohomda
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    Anyone working in finance/accounts in Australia? Thoughts on this?

    I have a couple of cousins working there and this is what they told me:

    Pros: 1) Better Work Colleagues + Environment. This is understandable considering they are girls. :P

    2) Relatively better pay.


    Cons: 1) Huge Workload + Work stress.

    2) Poor labor laws compared to SL. Like you can be fired without proper notice. But there’s always the dole as backup. :P
     
    • Like
    Reactions: NaiRobi

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,692
    21,375
    113
    Anyone working in finance/accounts in Australia? Thoughts on this?

    I have a couple of cousins working there and this is what they told me:

    Pros: 1) Better Work Colleagues + Environment. This is understandable considering they are girls. :P

    2) Relatively better pay.


    Cons: 1) Huge Workload + Work stress.

    2) Poor labor laws compared to SL. Like you can be fired without proper notice. But there’s always the dole as backup. :P
    Hmmmm
    Mama danna taramin machan Acc unta nam lokuwata gewanne na....probably around 55K-75K unless you work for a big 4 company as an executive...(Again, I might be wrong and stand to be corrected)

    I have no idea abt the workload....

    Poor labor laws kiyana eka tikak atta....oka poor kiyana eken define karanna puluwanda manda hebai...casual, contracts unta thamai godak oya scn eka adaala.....job security could be nil.
    but that's how it is... godak un (mama danne IT un) eka place ekaka inneth na godak kal.... contracts kara kara innwa and easily nets 800/day

    ps - cousinla lassanaida? :P mata mewila penawa poddak pada windagena yana semsky posh lankan namkila tikak :P
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: shenat

    eranga_m

    Well-known member
  • Sep 16, 2007
    5,215
    72
    48
    Anyone working in finance/accounts in Australia? Thoughts on this?

    I have a couple of cousins working there and this is what they told me:

    Pros: 1) Better Work Colleagues + Environment. This is understandable considering they are girls. :P

    2) Relatively better pay.


    Cons: 1) Huge Workload + Work stress.

    2) Poor labor laws compared to SL. Like you can be fired without proper notice. But there’s always the dole as backup. :P
    Pro 1: true, even for boys or anyone for that matter. People generally help each other out to get work done and share the workload whenever possible. My experience so far has been that If you feel like the workload is too much usually talking to your manager will help. I've gone from grocery worker -> mcdonalds worker -> cleaner -> fruit market helper -> web dev -> software engineer. Pretty much the same case anywhere I've been.

    Con 1: true but see above point. If people are stressed because of the workload, managers help by moving people/duties around so it's a better environment for workers.

    Con 2: Not true. There's lots of labor laws designed to protect employees from being terminated wrongfully. But if you're a casual worker (not full time/part time) companies have the right not to call you back.

    If you're a full time/part time, there's a probationary period of 6 months where they can fire you but they have to have a reasonable cause or people can sue (and win). It's much harder to fire someone when they're past their probationary period.
     
    Last edited: