
pisuda bn IT wala nm awrudu 20 vitara pitipassen innne, lankawe software industry ek eta wada gaw gaanak issarahin inneAnother first world country with third world conditions. Americawa wage okunge economy ekat tawa awrudu 10k tiyei wadima unot. Eta passe cheeneta dekata nami gena tamai inna wenne
Another first world country with third world conditions. Americawa wage okunge economy ekat tawa awrudu 10k tiyei wadima unot. Eta passe cheeneta dekata nami gena tamai inna wenne
දැන් ඔය රටවල් වලට ගිය උන්ට එහෙ පුරවැසිකම නැද්ද?? තාම ශ්රීලාංකික කියල කියන්නේ මොකක් හරි උනාම![]()
pisuda bn IT wala nm awrudu 20 vitara pitipassen innne, lankawe software industry ek eta wada gaw gaanak issarahin inne![]()
citizen denne na bn eka parata, lagadi bassa student lage seen eka balapnko.දැන් ඔය රටවල් වලට ගිය උන්ට එහෙ පුරවැසිකම නැද්ද?? තාම ශ්රීලාංකික කියල කියන්නේ මොකක් හරි උනාම![]()
ai ubata mokada kiwwe? USA wadak naha kiwwa necitizen denne na bn eka parata, lagadi bassa student lage seen eka balapnko.
matath talkak dunna lagadi giya student buwek, seen ekata dagena inne.
Lives in Melbourne, Vic, Australia![]()
// me page eka karana eka ganigen dependent inna cleaning supekUSA ekka baladdi AUS IT tyenne gaw newi Light years ahead.
mewa asse lankawa gaawanna pissuda ban ubata
me page eka karana eka ganigen dependent inna cleaning supek
ela kollek awlk na,, habay uge page eke aus promote karana tarama dakkama appiriyay..
uta terenne na tama,, modern day slaves la un kiyala..
2017/18 wage giypu ekek oya
citizen gatta ma denwa@NaiRobi PR gatttama ausie passport hambenawada??
Ehema citizen ganna puluwan da??// me page eka karana eka ganigen dependent inna cleaning supek
hammo mama hituwe injek wage kiyala, ausi promote krna vidiya balapnko morrison ge puthek wage
citizen gatta ma denwa
ow mama danna mehe loku company ekaka ekek ehe giya 170,000$,lankawata wada aus wala IT filed eka passenda tiyenne machan.mehe it kukulekta aus pannoth hoda salary ekakta it job ekak set kara gattakida
ow PR walin passe awrudu 5 wage ausi nm denwa bn. eta passe ausi passportEhema citizen ganna puluwan da??
මම කිව්වේ අර murder සීන් එක වගේ එවලදීත් ලංකිකයෙක් කියන එක.citizen denne na bn eka parata, lagadi bassa student lage seen eka balapnko.
matath talkak dunna lagadi giya student buwek, seen ekata dagena inne.
Lives in Melbourne, Vic, Australia![]()
hena seen ekak damma itin, awlak na kalayk ynkota uta tereiai ubata mokada kiwwe? USA wadak naha kiwwa ne![]()
![]()
ah e machan citizenship nathi ekek wenna athi. PR tibunath kiyanne uge real country eken.මම කිව්වේ අර murder සීන් එක වගේ එවලදීත් ලංකිකයෙක් කියන එක.


Thoth Aus wala nodanna ganiyek minihek neUSA ekka baladdi AUS IT tyenne gaw newi Light years ahead.
mewa asse lankawa gaawanna pissuda ban ubata
me page eka karana eka ganigen dependent inna cleaning supek
ela kollek awlk na,, habay uge page eke aus promote karana tarama dakkama appiriyay..
uta terenne na tama,, modern day slaves la un kiyala..
2017/18 wage giypu ekek oya
