ඔස්ට්‍රෙලියාවෙ යක්ක පුතුන්ට බනිනවා

MAHESH80

Well-known member
  • Nov 23, 2018
    919
    1,842
    113
    ඉස්සාව ජායති සෝකෝ,ඉස්සාව ජායති භයං.අනිච්චා වත සංකාරා.
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    දැන් ඔය රටවල් වලට ගිය උන්ට එහෙ පුරවැසිකම නැද්ද?? තාම ශ්‍රීලාංකික කියල කියන්නේ මොකක් හරි උනාම :rofl:

    @NaiRobi PR gatttama ausie passport hambenawada??
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    pisuda bn IT wala nm awrudu 20 vitara pitipassen innne, lankawe software industry ek eta wada gaw gaanak issarahin inne 😃

    USA ekka baladdi AUS IT tyenne gaw newi Light years ahead. :LOL:

    mewa asse lankawa gaawanna pissuda ban ubata

    me page eka karana eka ganigen dependent inna cleaning supek :LOL:

    ela kollek awlk na,, habay uge page eke aus promote karana tarama dakkama appiriyay..

    uta terenne na tama,, modern day slaves la un kiyala.. :LOL:

    2017/18 wage giypu ekek oya
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    දැන් ඔය රටවල් වලට ගිය උන්ට එහෙ පුරවැසිකම නැද්ද?? තාම ශ්‍රීලාංකික කියල කියන්නේ මොකක් හරි උනාම :rofl:
    citizen denne na bn eka parata, lagadi bassa student lage seen eka balapnko. 😁

    matath talkak dunna lagadi giya student buwek, seen ekata dagena inne.

    Lives in Melbourne, Vic, Australia 😛
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    USA ekka baladdi AUS IT tyenne gaw newi Light years ahead. :LOL:

    mewa asse lankawa gaawanna pissuda ban ubata

    me page eka karana eka ganigen dependent inna cleaning supek :LOL:

    ela kollek awlk na,, habay uge page eke aus promote karana tarama dakkama appiriyay..

    uta terenne na tama,, modern day slaves la un kiyala.. :LOL:

    2017/18 wage giypu ekek oya
    // me page eka karana eka ganigen dependent inna cleaning supek

    hammo mama hituwe injek wage kiyala, ausi promote krna vidiya balapnko morrison ge puthek wage 🤣🤣🤣
    @NaiRobi PR gatttama ausie passport hambenawada??
    citizen gatta ma denwa
     
    • Like
    Reactions: shenat

    Rowdy Baby

    Well-known member
  • Dec 22, 2018
    3,229
    4,470
    113
    Colombo
    lankawata wada aus wala IT filed eka passenda tiyenne machan.mehe it kukulekta aus pannoth hoda salary ekakta it job ekak set kara gattakida
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    lankawata wada aus wala IT filed eka passenda tiyenne machan.mehe it kukulekta aus pannoth hoda salary ekakta it job ekak set kara gattakida
    ow mama danna mehe loku company ekaka ekek ehe giya 170,000$,
    Ehema citizen ganna puluwan da??
    ow PR walin passe awrudu 5 wage ausi nm denwa bn. eta passe ausi passport
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    ai ubata mokada kiwwe? USA wadak naha kiwwa ne :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    hena seen ekak damma itin, awlak na kalayk ynkota uta terei 😁
    මම කිව්වේ අර murder සීන් එක වගේ එවලදීත් ලංකිකයෙක් කියන එක.
    ah e machan citizenship nathi ekek wenna athi. PR tibunath kiyanne uge real country eken.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    අම්මෝ එක,
    මේකේ ඉන්න හිනමාන කාරයන්ට රට යන එක තරම් දෙයක් නැහැ යක්ක පුත්තු සෙන් වොන් වගේ තමයි හැසිරෙන්නේ :angry::angry:

    ඒ රටවල් කාලා වතුරත් බිපු කොල්ලෝත් එළකිරියේ ඉන්නවා මොනා වුනත් වුන්ට රෙස්පෙක්ට් පොලවේ පය ගහලා ඉන්න බුවාලා
    තව දානගන්න ඕනේ නම් බෝල්ක් ආණ්ඩ දිනෝ බැලුවානම හරි
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    USA ekka baladdi AUS IT tyenne gaw newi Light years ahead. :LOL:

    mewa asse lankawa gaawanna pissuda ban ubata

    me page eka karana eka ganigen dependent inna cleaning supek :LOL:

    ela kollek awlk na,, habay uge page eke aus promote karana tarama dakkama appiriyay..

    uta terenne na tama,, modern day slaves la un kiyala.. :LOL:

    2017/18 wage giypu ekek oya
    Thoth Aus wala nodanna ganiyek minihek ne:lol:
     
    • Haha
    Reactions: aggregate