@shenat රූපානන්ද කිරියේ ඉන්නවා නේද?
රූපානන්ද = emios
Innawa.
AUS USA kiyanne dekak machan..
wattanna amaruy habay AUS..
china kocchara case dammat,
Uta swayan windanayak labanna ona wela. Paw ne onna ohe ehema hithagena inna demu
Ehema citizen ganna puluwan da??
Puluwan. 4 years legally hitiyama(at least 1 year PR wenna ona) citizenship ekata eligible normally.