Australia වලට යන්න පුළුවන් කීයෙන් කී දෙනාටද ගොඩක් අයට ඒක හීනයක් ඉතිං ගිය අය මටනං වීරයෝ වගේ ඊර්ෂ්යා කාරයෝ එක එක කතා කිව්වට
passport gnna citizen wenna one hama ratakama... pr ekt denne nha...@NaiRobi PR gatttama ausie passport hambenawada??
ehema rata giya paliyata kawruwath weerayo karaganna nam deyak na ban.Australia වලට යන්න පුළුවන් කීයෙන් කී දෙනාටද ගොඩක් අයට ඒක හීනයක් ඉතිං ගිය අය මටනං වීරයෝ වගේ ඊර්ෂ්යා කාරයෝ එක එක කතා කිව්වට
Thoth Aus wala nodanna ganiyek minihek ne![]()
lks0007 dala tyne cleaning gig gahapu buwek kiyala
e madiwata visa sponsorship ekath wife gen. e unata talks. aru government job krna ekata hina wela![]()
shape eke eka gahuwa man kalayak..

kathawe wadagathma de meka... meka gana full wistarayak deepanko![]()
Mmm negga habai...mona kiyannada ban
man eh kale clayton htye,, meki htye next suburb eke,, hariyatama 3km wage princess eke daala adinna ona eh pattata,, winter eka kale masa 3k wage tyan updarima sapak gatta,, okkama victoria secret badu tbbeh eki laga,, karima sick eke htye ekit![]()
Victoria secretmona kiyannada ban
man eh kale clayton htye,, meki htye next suburb eke,, hariyatama 3km wage princess eke daala adinna ona eh pattata,, winter eka kale masa 3k wage tyan updarima sapak gatta,, okkama victoria secret badu tbbeh eki laga,, karima sick eke htye ekit![]()
ekith awda lankawataooi uba koheda hitiye athal serama miss krgataAthal athal athal!!
nikan hitiyama unemployement kiyala salli gewanava neda US wala?ehema rata giya paliyata kawruwath weerayo karaganna nam deyak na ban.
rata giya kiyala nikan idala salli hambu karanna ba, pros and cons dekama tynwa![]()
1600$ koheda denwa bn, jobless unta. wada krna ungen ambanekata tax kapala wadak krne nathi unta samurdhi gewanawanikan hitiyama unemployement kiyala salli gewanava neda US wala?
Ethakota homeless eunta denne nadda1600$ koheda denwa bn, jobless unta. wada krna ungen ambanekata tax kapala wadak krne nathi unta samurdhi gewanawa![]()
US company walata wada karanawa wage puka iraagena tension hadagena marenna ona na
Rush ekak na chill eke inna puluwan, IT newei moka karath...
Guns 90s wala Aus wala thibba, eth John Howard awilla ek thara siddhiyak nisa guns ban kala, miniha karapu hondama wadak thamayi ekaUS wage violence, gun case
. E nisa bayak sakak nathiwa apita inna puluwan.True, thibba anthima darunu pathala set dekath 2000 ganan wala wala pallatama yawala thibbaGuns 90s wala Aussie wala thibba, eth John Howard awilla guns ban kala, miniha karapu hondama wadak thamayi eka. E nisa bayak sakak nathiwa apita inna puluwan.
