ඔස්ට්‍රෙලියාවෙ යක්ක පුතුන්ට බනිනවා

Amare machan

Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    Australia වලට යන්න පුළුවන් කීයෙන් කී දෙනාටද ගොඩක් අයට ඒක හීනයක් ඉතිං ගිය අය මටනං වීරයෝ වගේ ඊර්ෂ්‍යා කාරයෝ එක එක කතා කිව්වට
     
    • Like
    Reactions: ruwantheekshana

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    Australia වලට යන්න පුළුවන් කීයෙන් කී දෙනාටද ගොඩක් අයට ඒක හීනයක් ඉතිං ගිය අය මටනං වීරයෝ වගේ ඊර්ෂ්‍යා කාරයෝ එක එක කතා කිව්වට
    ehema rata giya paliyata kawruwath weerayo karaganna nam deyak na ban.

    rata giya kiyala nikan idala salli hambu karanna ba, pros and cons dekama tynwa 😃
     
    • Like
    Reactions: shenat

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    Thoth Aus wala nodanna ganiyek minihek ne:lol:


    :LOL:

    mu ekka kayyata set une man talk karapu kallaka photo wala mu comment daala tbba sahenna danna ekek wage.. elakiri dial eka, eh kella set karaganna mu help ekk dunna Anonymous line eke.. shape eke eka gahuwa man kalayak..
    :LOL:

    mu dana post kari cringe ban,, anika eh rate citizen wat ekek nan kamak na :LOL:

    ubala danne na mu kari topiyak kawa lankan agent kenekgen,,
    mu page eke digata harahata eh agent ta mada gahuwa,,u visa walata salli aran minissunta salli deepu nathi case ekk,, habay issara inna okkama un wage eh agent thru apu un..eh agent video daala muwa baya kara,, dan katay pukay wahan innawa ohoma bytak set karan :LOL:


    gani tama igena gannawa,, mu itn cleaning supakiyala hitan inne PR ekek gaanata

    lks0007 dala tyne cleaning gig gahapu buwek kiyala 🤦

    e madiwata visa sponsorship ekath wife gen. e unata talks. aru government job krna ekata hina wela 😁😁😁

    nah mu kalin ghin ehe inna kellek badala, ekit student mu dan dependent inne,, kammali oyy oyamoda choon balanna
    ------ Post added on Jan 31, 2022 at 12:04 PM
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    kathawe wadagathma de meka... meka gana full wistarayak deepanko :love:

    mona kiyannada ban :LOL:

    man eh kale clayton htye,, meki htye next suburb eke,, hariyatama 3km wage princess eke daala adinna ona eh pattata,, winter eka kale masa 3k wage tyan updarima sapak gatta,, okkama victoria secret badu tbbeh eki laga,, karima sick eke htye ekit :LOL:
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    @U_Make_Me_Sick හැනරි ලෑලි පොන්සි ඉන්නෙත් එහේ රිදුනම ඇඩ්මින්ට කියනවා අඩාගෙන මට මෙහෙම කරලා පුකේ ඇරියා :LOL::LOL::LOL: ත්‍රේඩ් එකේ ඒක අයින් කරන්ඩ :LOL::LOL::LOL: ඇහ ඇහ අනේ හුජ්ජ ලෑලි පොන්සි :LOL::LOL::LOL:
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,693
    21,378
    113
    ...mona kiyannada ban :LOL:

    man eh kale clayton htye,, meki htye next suburb eke,, hariyatama 3km wage princess eke daala adinna ona eh pattata,, winter eka kale masa 3k wage tyan updarima sapak gatta,, okkama victoria secret badu tbbeh eki laga,, karima sick eke htye ekit :LOL:
    Mmm negga habai 😍


    Ara page ekanam hena cringe thamai ...Korea, Italy and Japan inna gan kabarayo karana page wage .
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    Aus IT tikak laid back thama, ehema una kiyala gewana salary adu na ban :P US company walata wada karanawa wage puka iraagena tension hadagena marenna ona na ;) Rush ekak na chill eke inna puluwan, IT newei moka karath...
    Eth dan laawata podi mewwa ekak weegena enawa wage scene ekak thiyenawa Industry eke, godakma ithin hoda funding ena startups, laid back kammali established domain thiyena un wenas wenneth patta hemin, eth naanna hamba karanawa..

    US wage violence, gun case, maha dawal mini maraaganna case nam na :P
     
    • Like
    Reactions: shenat

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    Monawa unath samahara welawata mu lankawa nikan dekai panahata dala pada talks denawa.
    Lankawai Australia wai compare karanawa nam e wage buruwek gana katha karala wadak nah.
    E wagema thama thamange roots mathaka nathi ewuntath ithin පැවැත්මක් nah...

    Guns 90s wala Aussie wala thibba, eth John Howard awilla guns ban kala, miniha karapu hondama wadak thamayi eka :yes:. E nisa bayak sakak nathiwa apita inna puluwan.
    True, thibba anthima darunu pathala set dekath 2000 ganan wala wala pallatama yawala thibba :yes:
    ------ Post added on Feb 1, 2022 at 6:52 PM
     
    • Like
    Reactions: ruwantheekshana