ඔස්ට්‍රෙලියාවෙ යක්ක පුතුන්ට බනිනවා

subspace

Active member
  • Oct 24, 2010
    519
    218
    43
    Denver
    20% da koheda bn federal eka, ekath tax bracket eke hatiyata tama. eta passe state and social security tax based on state.
    tax bracket කීපයක් තියෙනවා. 22% වගේ තියෙන්නේ අවුරුද්දට US$ 40000 — 86000 අතර හම්බ වෙන අයට. වැඩිම එක 37%.

    https://www.nerdwallet.com/article/taxes/federal-income-tax-brackets

    සැලකිය යුතුයි:
    1. මේ fedaral government (මධ්‍යම ආණ්ඩුවෙන්) ගන්න එක. මීට අමතරව state එකෙනුත් ඉන්කම් ටැක්ස් ගහනවා.
    2. ටැක්ස් රේට් එක 35% කියන්නේ මගේ මුළු ආදයමටම 35% ගහනවා කියන එක නෙවේ. මුල 10000ට 10%, 10000 - 40000 ට 12% …. $523,601 ට වැඩි ටිකට 37%.
    3. මේක අදාල සාමාන්‍ය අදායම් වලට විතරයි. ආයෝජන වලට ( උදා. කොටස් වෙළඳ පොලෙන් ගත්තු කොටස් , බිට් කොයින් වල, අගය වැඩි වීමෙන් ලැබෙන ලාබය) අවුරුද්දකට වඩා තියාගෙන හිටියොත් ඒවාට වෙනම රේට් ඒකක් (අවු 1 ට අඩුනම් සාමාන්‍ය අදායම සේ සලකනවා).
    4. ටැක්ස් වලට අවුරුද්දේ අදායම සලකන්නේ. usa වල පඩි ගැන කතා කරත් අවුරුද්දට (ටැක්ස් ගෙවන්න ඉස්සෙල්ල) අදායම තමා කියන්නේ.

    මෙය නීතිමය උපදෙස් නොවන බව සලකන්න. උඹලට අදහසක් ගන්න දැම්මේ.
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    මේක තමයි මටත් දන්න එවුන් කිව්වේ නම්. මහලොකු hightech සීන් නෑ හැබැයි ඉතින් salary හොඳයි lifestyle එක පට්ට කියල.

    industry එකක් වශයෙන් ටිකක් පිටිපස්සෙන් ඇති එත් වැඩ කරන එකාගේ පැත්තේන් සැහෙන්න හොඳයි නම් ඉතින් එච්චරනේ. Aus වල average IT බුවෙක් ගේ salary කොහොමද?


    US එක්ක IT salary වෙන කොහෙවත් compare කරන්න බෑ බං. වෙනම level එකක්නේ ඉතින් ඔහේ
    Dev,Db,QA,BA oya salary ranges godak welawata 75-120 athare yanne machan average, company eka anuwa ube experience anan manan ekka thama oka wenas wenne, 120+ thiyenawa uba tikak waddek nam, super genius newei, but metare hoda nam 120 easy wage scene ekak thiyenne.
    Man US un ekka wada karala thiyenawa lankawe iddi, echchara advance, process based nam na,habai e wage yaka badagena wada karanna nam ona na, eth dan tikak process ehema follow karanawa, tech side eken update wenawa private firms mokada kalin godak un wada kare local clients la ekka, local unata patta client base ekak eka including NZ, dan global level ekata yaddi arawa ona wenawa eka nisa update wenawa wage penawa, godak gov firms nam patta laid back,update wennema nathi tharam, but duwanna pay karanawa :yes:

    Contract nam per day 600+ idala 1200-1500 thiyenawa, danna testing porak giya 650 PD. 2 years fixed term, habai annual anan manan na man hithanne, uba giye nattam edata no salary, but still worth. US wala man dakka widiyata salary wala loku gap ekak na but gap ekak thiyenawa, USD kohomath wadi nisa difference eka lokuwata enawa athi..

    lifestyle eka paththen baluwama tension aran pissuwen wage wada karanna ona na, eth Indian manager kenek wage set unoth un push karanawa, eth after hours katha na, uba awe 9 ta da 5 ta yanawa, suddo 5.30 wenakan wada karoth e paya bage ilaga dawasen claim karanawa :P man nam ehema karan na oya payata paya bageta... api nonstop paya 16-18 wada karapuwa kiuwama munge olu ridenna gannawa lol... manager hoda suddek set unoth kisima aulak na, un kiyanne mama team members lata wada karana widiya kiyala denna yan na but karana de aulak thibboth pennala denawa guide karanawa kiyala, kiyana de karanawa.. wadeta direct atha dala aga serama gagena gama kana wada karanawa adui, aththema nathi tharam, lankawe oka thiyenawa ne sahenna...

    uba lankawe 1M wage aran mehe awith 100K wada karana eke therumak na (unless podi unge future eka ganawa hithanawa nam) but ubai wife nui dennama mehe wada karanawa nam, anna eka patta worth (unless ubai wife nui dennama lankawe iddi 2M gatta nam arenna :D )
     
    Last edited:

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    Pro 1: true, even for boys or anyone for that matter. People generally help each other out to get work done and share the workload whenever possible. My experience so far has been that If you feel like the workload is too much usually talking to your manager will help. I've gone from grocery worker -> mcdonalds worker -> cleaner -> fruit market helper -> web dev -> software engineer. Pretty much the same case anywhere I've been.

    Con 1: true but see above point. If people are stressed because of the workload, managers help by moving people/duties around so it's a better environment for workers.

    Con 2: Not true. There's lots of labor laws designed to protect employees from being terminated wrongfully. But if you're a casual worker (not full time/part time) companies have the right not to call you back.

    If you're a full time/part time, there's a probationary period of 6 months where they can fire you but they have to have a reasonable cause or people can sue (and win). It's much harder to fire someone when they're past their probationary period.
    Hmmmm
    Mama danna taramin machan Acc unta nam lokuwata gewanne na....probably around 55K-75K unless you work for a big 4 company as an executive...(Again, I might be wrong and stand to be corrected)

    I have no idea abt the workload....

    Poor labor laws kiyana eka tikak atta....oka poor kiyana eken define karanna puluwanda manda hebai...casual, contracts unta thamai godak oya scn eka adaala.....job security could be nil.
    but that's how it is... godak un (mama danne IT un) eka place ekaka inneth na godak kal.... contracts kara kara innwa and easily nets 800/day

    ps - cousinla lassanaida? :P mata mewila penawa poddak pada windagena yana semsky posh lankan namkila tikak :P

    Hmmm...I think both of them get over 100k cos I remember back in 2017 they were getting 90+
    Both are doing permanent jobs and they migrated after obtaining PR while in SL.

    One of them was pretty adamant about the labour law issue and that this "abrupt firing" does happen in the workplace. She even told me a name for such instances where they make you leave the job. Can't remember now :P

    Ow habai wayesai.......sinhalath wediya ba :P:P
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,692
    21,375
    113
    Hmmm...I think both of them get over 100k cos I remember back in 2017 they were getting 90+
    Both are doing permanent jobs and they migrated after obtaining PR while in SL.

    One of them was pretty adamant about the labour law issue and that this "abrupt firing" does happen in the workplace. She even told me a name for such instances where they make you leave the job. Can't remember now :P

    Ow habai wayesai.......sinhalath wediya ba :P:P
    Cool, 100K is a decent salary. The salary range I quoted was from the people who came as students then landed on Acc jobs, and accountants were flooded after 2016/17 and they literally stopped giving PR's for accountants.

    Yep, I have seen, heard of abrupt firing :) I wouldn't say that's pretty common but the chances are higher than SL. However, no one talks, stresses, or cares about this as they have some sorta backup plan. And if it was an unfair termination you could always bring your case to the Fair Work Commission for unfair dismissal.
     
    • Like
    Reactions: dayt0na and shenat

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    Cool, 100K is a decent salary. The salary range I quoted was from the people who came as students then landed on Acc jobs, and accountants were flooded after 2016/17 and they literally stopped giving PR's for accountants.

    Yep, I have seen, heard of abrupt firing :) I wouldn't say that's pretty common but the chances are higher than SL. However, no one talks, stresses, or cares about this as they have some sorta backup plan. And if it was an unfair termination you could always bring your case to the Fair Work Commission for unfair dismissal.
    There's always the dole :P
    Anyway, they are planning to retire soon.
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    If someone has 10+ years of working experience in IT (Software development, SRE...) and can face the interview confidently, he can easily get over 140K per annum.
    I have worked in both Australia and New Zealand. These days Ausi recruitment agents message me for permanent positions through Linkedin and offer as much as 160k per annum + 100% remote working options. I am a contract worker, don't like to work as a permanent employee.
    Such a person can easily get AUD 850/= - 1000/=+ per day on a contract basis.
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    If someone has 10+ years of working experience in IT (Software development, SRE...) and can face the interview confidently, he can easily get over 140K per annum.
    I have worked in both Australia and New Zealand. These days Ausi recruitment agents message me for permanent positions through Linkedin and offer as much as 160k per annum + 100% remote working options. I am a contract worker, don't like to work as a permanent employee.
    Such a person can easily get AUD 850/= - 1000/=+ per day on a contract basis.
    10+ experience tibata wadak na, mehe mata interview ekaka dunna doben yanna 🤣🤣🤣

    mama hitanne e dawaswala thread ekaka danma ahapu question tikath 🤦 idapn balanna hoyaganna
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    3. මේක අදාල සාමාන්‍ය අදායම් වලට විතරයි. ආයෝජන වලට ( උදා. කොටස් වෙළඳ පොලෙන් ගත්තු කොටස් , බිට් කොයින් වල, අගය වැඩි වීමෙන් ලැබෙන ලාබය) අවුරුද්දකට වඩා තියාගෙන හිටියොත් ඒවාට වෙනම රේට් ඒකක් (අවු 1 ට අඩුනම් සාමාන්‍ය අදායම සේ සලකනවා).
    mekanam veradi. within 1-year stock sell karanavanam 30% tax. 1 year hold karan hitiyoth 10-15% tax vadinne.
     
    • Like
    Reactions: subspace

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Another first world country with third world conditions. Americawa wage okunge economy ekat tawa awrudu 10k tiyei wadima unot. Eta passe cheeneta dekata nami gena tamai inna wenne
    Chinese baiyata itng loku china vitarai anith okkoma ratawal gu godawal 😂😂😂😂
     
    • Like
    Reactions: eranga_m

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    10+ experience tibata wadak na, mehe mata interview ekaka dunna doben yanna 🤣🤣🤣

    mama hitanne e dawaswala thread ekaka danma ahapu question tikath 🤦 idapn balanna hoyaganna
    Umba interview ekata gihilla un umben prashna ahanakam hitiyada? Ehema hitiyoth nam domben newe, un umbata interview eka iwara wela ellenna kambayakuth dey.
    mama nam karanne "Interview the interviewer" concept eka, chance ekak aapu gamanma mama interview eka mage karagannawa. eeta passe mamay unwa interview karanne.
    Try karala balapan, mata eeka last 4 companies walata weda kara.
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    oya pahala 2d array eke 1 kiyanne lands, 0 kiyanne water. wadima connected lands gana hoyanna function ekak liyanna. Me magen ahapu question ekak. connected wenna puluwan. top, bottom, left, right vitrai. me wage angles walata connect wenna ba. / \


    int[][] grid =
    {{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0}};

    public int maxAreaOfIsland(int[][] grid) {}
    Umba interview ekata gihilla un umben prashna ahanakam hitiyada? Ehema hitiyoth nam domben newe, un umbata interview eka iwara wela ellenna kambayakuth dey.
    mama nam karanne "Interview the interviewer" concept eka, chance ekak aapu gamanma mama interview eka mage karagannawa. eeta passe mamay unwa interview karanne.
    Try karala balapan, mata eeka last 4 companies walata weda kara.
    oya FAANG company ekaka magen ahapu question ekak, ehema wate gihin athal ganna ba ban, mewa un train wenna krna interview neme.10 mins wage denne oya wage ekak solve krna.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    oya pahala 2d array eke 1 kiyanne lands, 0 kiyanne water. wadima connected lands gana hoyanna function ekak liyanna. Me magen ahapu question ekak. connected wenna puluwan. top, bottom, left, right vitrai. me wage angles walata connect wenna ba. / \


    int[][] grid =
    {{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0}};

    public int maxAreaOfIsland(int[][] grid) {}

    oya FAANG company ekaka magen ahapu question ekak, ehema wate gihin athal ganna ba ban, mewa un train wenna krna interview neme.10 mins wage denne oya wage ekak solve krna.

    Connected kiyanne mokakda? Adjacent kiyana ekada?
     

    eranga_m

    Well-known member
  • Sep 16, 2007
    5,215
    72
    48
    oya pahala 2d array eke 1 kiyanne lands, 0 kiyanne water. wadima connected lands gana hoyanna function ekak liyanna. Me magen ahapu question ekak. connected wenna puluwan. top, bottom, left, right vitrai. me wage angles walata connect wenna ba. / \


    int[][] grid =
    {{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0}};

    public int maxAreaOfIsland(int[][] grid) {}

    oya FAANG company ekaka magen ahapu question ekak, ehema wate gihin athal ganna ba ban, mewa un train wenna krna interview neme.10 mins wage denne oya wage ekak solve krna.
    winadi 10n lesi na. pressure ekath ekka karanakota
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    oya pahala 2d array eke 1 kiyanne lands, 0 kiyanne water. wadima connected lands gana hoyanna function ekak liyanna. Me magen ahapu question ekak. connected wenna puluwan. top, bottom, left, right vitrai. me wage angles walata connect wenna ba. / \


    int[][] grid =
    {{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0}};

    public int maxAreaOfIsland(int[][] grid) {}

    oya FAANG company ekaka magen ahapu question ekak, ehema wate gihin athal ganna ba ban, mewa un train wenna krna interview neme.10 mins wage denne oya wage ekak solve krna.
    Okamane mata Amazon eke awe
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    oya pahala 2d array eke 1 kiyanne lands, 0 kiyanne water. wadima connected lands gana hoyanna function ekak liyanna. Me magen ahapu question ekak. connected wenna puluwan. top, bottom, left, right vitrai. me wage angles walata connect wenna ba. / \


    int[][] grid =
    {{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
    {0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0}};

    public int maxAreaOfIsland(int[][] grid) {}

    oya FAANG company ekaka magen ahapu question ekak, ehema wate gihin athal ganna ba ban, mewa un train wenna krna interview neme.10 mins wage denne oya wage ekak solve krna.

    FAANG walata nam oya kiyana kathawa eththa, un kohomath ganne "best of the best".

    Danna ekek AWS giya, uuta interviews 10 k wage set wela thiba. Tech interview waladi godakma algorithms gena ahala thibbe. Uu kohoma hari goda dagaththa. Salary $250,000.
    Mama kiwwe samanya product companies. eewage interview goda daganna lesiy. At least mata nam thawama awulak wela ne.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    Salary walata wadiya mehe mit wso2 wage idala giya un kiyane boring seen kiyala.

    ehe lifestyle eka patta wena eka relative ban. mehe laksha 6k panala gatta kenek ehe gihin 100,000$ gathoth take home eka 72,000$ wei after tax. 6000 AUD monthly. laksha 9 wage LKR. oken rental insurance lamayage seen walata gewala iwara unama balapan uta wadak na ausi gihin. ehema ekek godak welawata ehe gihin kanne kattak, maybe lamayage future ekata.

    onna mehe eta wada adu salary ekak aragena giyanam loku lifestyle change ekak 😃

    ඔතන වෙනස්කම් දෙකක් තියනවා
    1) ලංකාවේ 6+ ගන්න එකෙක්ගේ workload එකයි Aus 100k ගන්න එකෙක්ගේ workload එකයි ගොඩක් වෙලාවට සම්පුර්ණයෙන් වෙනස්
    2) ලංකාවේ ටැක්ස් කීයක් ගෙවනවද කියල අපි දන්නෙත් නෑ හරියට. indirect taxes හෙනට වැඩි නිසා

    Dev,Db,QA,BA oya salary ranges godak welawata 75-120 athare yanne machan average, company eka anuwa ube experience anan manan ekka thama oka wenas wenne, 120+ thiyenawa uba tikak waddek nam, super genius newei, but metare hoda nam 120 easy wage scene ekak thiyenne.
    Man US un ekka wada karala thiyenawa lankawe iddi, echchara advance, process based nam na,habai e wage yaka badagena wada karanna nam ona na, eth dan tikak process ehema follow karanawa, tech side eken update wenawa private firms mokada kalin godak un wada kare local clients la ekka, local unata patta client base ekak eka including NZ, dan global level ekata yaddi arawa ona wenawa eka nisa update wenawa wage penawa, godak gov firms nam patta laid back,update wennema nathi tharam, but duwanna pay karanawa :yes:

    Contract nam per day 600+ idala 1200-1500 thiyenawa, danna testing porak giya 650 PD. 2 years fixed term, habai annual anan manan na man hithanne, uba giye nattam edata no salary, but still worth. US wala man dakka widiyata salary wala loku gap ekak na but gap ekak thiyenawa, USD kohomath wadi nisa difference eka lokuwata enawa athi..

    lifestyle eka paththen baluwama tension aran pissuwen wage wada karanna ona na, eth Indian manager kenek wage set unoth un push karanawa, eth after hours katha na, uba awe 9 ta da 5 ta yanawa, suddo 5.30 wenakan wada karoth e paya bage ilaga dawasen claim karanawa :P man nam ehema karan na oya payata paya bageta... api nonstop paya 16-18 wada karapuwa kiuwama munge olu ridenna gannawa lol... manager hoda suddek set unoth kisima aulak na, un kiyanne mama team members lata wada karana widiya kiyala denna yan na but karana de aulak thibboth pennala denawa guide karanawa kiyala, kiyana de karanawa.. wadeta direct atha dala aga serama gagena gama kana wada karanawa adui, aththema nathi tharam, lankawe oka thiyenawa ne sahenna...

    uba lankawe 1M wage aran mehe awith 100K wada karana eke therumak na (unless podi unge future eka ganawa hithanawa nam) but ubai wife nui dennama mehe wada karanawa nam, anna eka patta worth (unless ubai wife nui dennama lankawe iddi 2M gatta nam arenna :D )

    ඔව් US ඉතින් bay area වගේ ගත්තොත් salary පිස්සුවක්නේ නේ තියෙන්නේ. එහෙම salary කොහෙවත් නෑ. අනික් පැත්තෙන් ඒ area එකේ පාර අයිනේ හට් එකක් ගහල දුන්නත් rent එක 3000$ :rofl:

    overall ගත්තම apples to oranges තමයි ඉතින්