Great work.
Does anybody who already in AUS or UK looking for a job?
mama ...machan...dan SE degree eka complete...
AUS yanna plan ekak thiyenawa for a job...
poddak process eka kiyapanko...monada karanna ona kiyala...
agent kenek wa meet wenna ona da..?
ACCOUNTS side ekata apply karanne kawru hari dannwada?
හරි මගේ කලින් Australian student visa thread එකෙන් පස්සේ දැන් ඔයාලට කියල දෙන්නේ ඕස්ට්රේලියාවෙන් පිට ඉන්න කෙනෙක්ට කොහොමද ඔස්ට්රේලියාවට skilled migration අවස්ථාව ලබා ගන්නේ කියලයි.
machan,, mata scholarship ekak hambawela Pakistani Univercity ekakin thamai IT degree eka hamba uney (UMT kiyala university ekak 3years) meka australia wala consider karanne nedda ??? lankawe nam UGC approved
හරි මගේ කලින් Australian student visa thread එකෙන් පස්සේ දැන් ඔයාලට කියල දෙන්නේ ඕස්ට්රේලියාවෙන් පිට ඉන්න කෙනෙක්ට කොහොමද ඔස්ට්රේලියාවට skilled migration අවස්ථාව ලබා ගන්නේ කියලයි.
machan,, mata scholarship ekak hambawela Pakistani Univercity ekakin thamai IT degree eka hamba uney (UMT kiyala university ekak 3years) meka australia wala consider karanne nedda ??? lankawe nam UGC approved
meka machan balanna wenne australian proffesional institutes ekka. un thamai decide karanne ube degree+experience ok da kiyala. contact
https://www.acs.org.au/
and
https://www.engineersaustralia.org.au/
one of these will suit you. better check with both.
machan Software engineering, network engineering walata kohomada Australiawe piligeneema ?
1-2 years wage work experience ekka ? ?
Easiest country is New Zealand![]()
Aussi 175 /176 visa categories dan closed :O anyone explain plz
mama NSW state sponsor damma machan March 3rd.. thama kisima saddayak nahane ban.man kelinma site eken thaniyama damme..mama Computer networks walin ACS eka gaththa.Professional year ekath thiyanawa.total marks with State 60.wade goda yaida ban
mama Victoria dala reject wuna mage agent bulak kelala. uba thaniyama dapu eka hodai eka nisa mama hithanne.