ඔස්ට්‍රේලියාවට Skilled Migration ගැන කෙටි හැදින්වීමක්

anton2

Active member
  • Apr 1, 2009
    860
    129
    43
    Colombo
    mama ...machan...dan SE degree eka complete...
    AUS yanna plan ekak thiyenawa for a job...
    poddak process eka kiyapanko...monada karanna ona kiyala...
    agent kenek wa meet wenna ona da..?
     

    SatS

    Member
    Feb 26, 2015
    78
    14
    0
    Last edited:

    sudaspc

    Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    හරි මගේ කලින් Australian student visa thread එකෙන් පස්සේ දැන් ඔයාලට කියල දෙන්නේ ඕස්ට්‍රේලියාවෙන් පිට ඉන්න කෙනෙක්ට කොහොමද ඔස්ට්‍රේලියාවට skilled migration අවස්ථාව ලබා ගන්නේ කියලයි.




    machan,, mata scholarship ekak hambawela Pakistani Univercity ekakin thamai IT degree eka hamba uney (UMT kiyala university ekak 3years) meka australia wala consider karanne nedda ??? lankawe nam UGC approved
     
    Last edited:

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    3.gif
     

    SatS

    Member
    Feb 26, 2015
    78
    14
    0
    හරි මගේ කලින් Australian student visa thread එකෙන් පස්සේ දැන් ඔයාලට කියල දෙන්නේ ඕස්ට්‍රේලියාවෙන් පිට ඉන්න කෙනෙක්ට කොහොමද ඔස්ට්‍රේලියාවට skilled migration අවස්ථාව ලබා ගන්නේ කියලයි.




    machan,, mata scholarship ekak hambawela Pakistani Univercity ekakin thamai IT degree eka hamba uney (UMT kiyala university ekak 3years) meka australia wala consider karanne nedda ??? lankawe nam UGC approved


    meka machan balanna wenne australian proffesional institutes ekka. un thamai decide karanne ube degree+experience ok da kiyala. contact

    https://www.acs.org.au/

    and

    https://www.engineersaustralia.org.au/

    one of these will suit you. better check with both.
     

    Madush007

    Active member
  • Feb 10, 2015
    341
    57
    28
    machan Software engineering, network engineering walata kohomada Australiawe piligeneema ?
    1-2 years wage work experience ekka ? ?
     

    SatS

    Member
    Feb 26, 2015
    78
    14
    0
    machan Software engineering, network engineering walata kohomada Australiawe piligeneema ?
    1-2 years wage work experience ekka ? ?

    piliganima gananam mama hariyatama danne na machan. eth ubata software engineering walin PR apply karanna 2 yearsda koheda experience thiyenne ona. work experience ekata points claim karana ekata arenna.
     

    Mayaratne

    Well-known member
  • Nov 24, 2014
    3,509
    344
    83
    Easiest country is New Zealand :cool::cool::cool:

    මචන් ලංකාවේ ගොඩාක් අයට මෙ වගේ රටවල Professional ජොබ් නැහැ කියන්නේ ඇත්තක්ද?

    මම අසාවෙන් ඉන්නවා ඔස්ත්‍රලියා, කැනඩා, න්වසිලන්තයට හරි යන්න මගේ මස්සිනාත් ඔසිවල ඉන්නේ ...

    හැබැයි සමහර අය කියනවා නේද එහේ සුදුහමට පොඩ්ඩක් තැනතියෙනවා කියලා? එක ඇත්තක් ද?
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    mama NSW state sponsor damma machan March 3rd.. thama kisima saddayak nahane ban.man kelinma site eken thaniyama damme..mama Computer networks walin ACS eka gaththa.Professional year ekath thiyanawa.total marks with State 60.wade goda yaida ban
     

    SatS

    Member
    Feb 26, 2015
    78
    14
    0
    mama NSW state sponsor damma machan March 3rd.. thama kisima saddayak nahane ban.man kelinma site eken thaniyama damme..mama Computer networks walin ACS eka gaththa.Professional year ekath thiyanawa.total marks with State 60.wade goda yaida ban

    Goda yai kiyala hithapan. godak unta hari yanawa. State nomination ekak reject wuna ekekuta mama danne mama witharai :lol: mama Victoria dala reject wuna mage agent bulak kelala. uba thaniyama dapu eka hodai eka nisa mama hithanne.