ඔස්ට්‍රේලියා නවසිලන්තය කැනඩාව වගේ රටකට ය

Jun 15, 2017
269
29
0
සති දෙකකට කලින් මගේ යාලුවෙක් ගියා වයිෆ් එක්ක 489 සෙට් වෙලා, බ්‍රිස්බේන් වලට. කියන තරම් අව්ලක් නෑ කිව්වා. අපේ කලින් ගියපු තව යාලුවෙක් ඌට ඔඩ් ජොබක් සෙට් කරලා දීලා. දැන් ඔන්න ඒක කරගෙන පොපෙසනල් එකක් හොයනවා.
 

acryan

Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    ow ban wedak ma na. mama danna un godak gihin innawa. kisi wedak na. digatama odd jobs kara kara idala wedak nane. :dull:

    489 eka gana uba danna dewal kiyapan.

    mama danne na machan wadiya seen eka name , but region giya unath PR sure karanna ba kiuwa inna aya cause dan unta ona ena aya studies karala yawanna lu like UK , math hoynawa mokada karanne kiyala lankawe innawada or Europe yanawada kiyala , Australia,NZ nam atha ariya machan , mama fb group walata join una subclass 189,190, 489 kiyala thiyana and Melbourne jobs , Brisbane jobs wage ewalata apoi bung eka post dakkama hithuna Wadake na kiyala dan awilla without PR :baffled::baffled:
     
    Last edited:

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    mama nam kiyanne ban AUSI PR hariyana magulak newei . Ausi PR yanna inna ayata Hoda Msc ekak karala 30 pannina kalin canada danna kiyala .
    *Hoda Msc (hama Msc ekaktama point hambenne naha)

    Canda PR age ekata kohomada denne machan max marks denne mona age ekatada ?
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    mama nam kiyanne ban AUSI PR hariyana magulak newei . Ausi PR yanna inna ayata Hoda Msc ekak karala 30 pannina kalin canada danna kiyala .
    *Hoda Msc (hama Msc ekaktama point hambenne naha)

    Thawa seen ekake machan France Master's Gihilla Canada yana ekath hodaiyi ne ? , cause French Language ekatath points denawa lu neda PR ekata ? :rolleyes:
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    ow ban wedak ma na. mama danna un godak gihin innawa. kisi wedak na. digatama odd jobs kara kara idala wedak nane. :dull:

    489 eka gana uba danna dewal kiyapan.

    Ubata nam pissu... :dull:

    Meke owa aha aha inna oni na... Google karapan, expat forum eka balapan..

    Pas maha balum balan nathuwa karana ekak ikamanta karapan