සති දෙකකට කලින් මගේ යාලුවෙක් ගියා වයිෆ් එක්ක 489 සෙට් වෙලා, බ්රිස්බේන් වලට. කියන තරම් අව්ලක් නෑ කිව්වා. අපේ කලින් ගියපු තව යාලුවෙක් ඌට ඔඩ් ජොබක් සෙට් කරලා දීලා. දැන් ඔන්න ඒක කරගෙන පොපෙසනල් එකක් හොයනවා.
ow ban wedak ma na. mama danna un godak gihin innawa. kisi wedak na. digatama odd jobs kara kara idala wedak nane.
489 eka gana uba danna dewal kiyapan.


mama nam kiyanne ban AUSI PR hariyana magulak newei . Ausi PR yanna inna ayata Hoda Msc ekak karala 30 pannina kalin canada danna kiyala .
*Hoda Msc (hama Msc ekaktama point hambenne naha)
mama nam kiyanne ban AUSI PR hariyana magulak newei . Ausi PR yanna inna ayata Hoda Msc ekak karala 30 pannina kalin canada danna kiyala .
*Hoda Msc (hama Msc ekaktama point hambenne naha)

ow ban wedak ma na. mama danna un godak gihin innawa. kisi wedak na. digatama odd jobs kara kara idala wedak nane.
489 eka gana uba danna dewal kiyapan.

French Language ekata points denawa .Thawa seen ekake machan France Master's Gihilla Canada yana ekath hodaiyi ne ? , cause French Language ekatath points denawa lu neda PR ekata ?![]()
mama nam kiyanne ban AUSI PR hariyana magulak newei . Ausi PR yanna inna ayata Hoda Msc ekak karala 30 pannina kalin canada danna kiyala .
*Hoda Msc (hama Msc ekaktama point hambenne naha)
Ubata nam pissu...
Meke owa aha aha inna oni na... Google karapan, expat forum eka balapan..
Pas maha balum balan nathuwa karana ekak ikamanta karapan
WES recognize MSc ekak wenna one . Msc ekak karanna kalin balapan ekae monawada ban hoda msc?
hoda university ekakada?
nattan hoda field ekakada?
hoda ewa tikak kiyanna balanna.
e monawada ban hoda msc?
hoda university ekakada?
nattan hoda field ekakada?
hoda ewa tikak kiyanna balanna.
Trade course (automobile,welding ...)එකක් කරපන්
Ow pr aka goda danna puluwan
Trade course (automobile,welding ...)එකක් කරපන්
bsc karapu filed ekata galapenne na e deka nam.
wena monawda tiyenne?
Bsc එකකට ගැලපෙන්නේ cleaning ,delivery jobs

