ඕනවට වැඩිය gym යන අයට, ගොඩක් දුවන අයට හාට් කේස් එනවා වැඩිද?

Prabasha

Well-known member
  • Jan 31, 2009
    4,431
    1,456
    113
    IN THE INTERNET
    oya oncologist ge case eka thiyenne cardiomyopathy ekak pacemaker ekaka danna kiyala dala na.
    man danna widiyata badulla paththatama hitiya ekama oncologist lagak wenakan dan nam kohomada danne na
     

    MR.YOLO

    Well-known member
  • Nov 27, 2023
    3,425
    6,179
    113
    කොච්චර active උනත් වැඩක් නෑ වසවිෂ කාලා

    හරියට සල්ලි හම්බ කරන එකෙක්ට උනත් මොනාද මේ දූපත ඇතුලේ ගුණයි කියලා කාලා බීලා ඉන්න තියෙන්නේ කියලා හිතලා බලපන්.
     

    Black_Bear

    Active member
  • Apr 17, 2021
    117
    108
    43
    Lankawe godak gym yanne body maintain1kata neme,body building karanna.owa hemotama hariyanne na,hari nam ecg test 1k karanna ona gym yanna kalin eka doctor kenek approve karanna ona,ehema nethiwa yana un serama hard workout karama heart case enna puluwan,anith1 owala inna instructors godak qualify na owa gena kiyala denna,ekath loku awlak,gym wala un gana kadaganna 1 witharai hithanne.