ඕන ATM එහෙකින් සල්ලි ගන්න ඇහැක් විදියක්

dilshan87

Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    කුකුලොහ්,
    ඕන ATM එහෙකින් සල්ලි ගන්න ඇහැක් කාඩ් එකක් මොකක්ද තියෙන්නෙ? දැනට ඒකට පාවිච්චි කරන්නෙ Frimi Debit Card එක. ඒත් දැන් උන්ගේ Offer මුකුත් නෑ. සල්ලි ගන්නවට Rs.30කුත් කපනෝ. මේකට මම දැන් mk?

    ප:ලි:- Rs.30 කැපුනට කමක් නෑ. ඕන එහෙකින් ගන්න ඇහැකි නම් එච්චරයි.
    VISA or MASTER nam ithin onema bank ekakin ganna puluwan. Lankawe debit card denneth man danna tharamin VISA or MASTER witharai.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,697
    113
    @tharakaf

    මචන්,
    මේකේ ඉන්න එකම පොර උබ විතරයි කියලා හිතාගෙන හැසිරෙන්න එපා. උබට වඩා, මට වඩා තව පොරවල් සෑහෙන්න ඉන්නවා මේකම. මම ගොඩක් තැන්වල දැකලා තියෙනවා උබ මේකෙ ඉන්න අනිත් උන්ව දෙකේ කොලේට දාල කතා කරනව. ඒකයි මේක දැම්මේ. Credit Card එකක් තියෙන එක අද කාලෙ සාමාන්‍ය දෙයක් බන්. උබට හිතෙනවා ඇති ඒක ලොකු දෙයක් කියලා උබ ඉන්න සමාජෙත් එක්ක.



    image.png
    Oi, platinum eken puluwanda hama ATM eken withdraw karanna?

    platinum ekak, itapase platinum advance, udama eka premier. antima dekama use karala tiyena nisa tama sinhalen kiwwe oya dekey tama free tiyenne kiyala.

    also oya dekama ganna tiyena salary eka high preimer 500kda koheda. so eka ganna puluwan un 30rs gana complain karana level ekey ne.

    But umbey hitha ridunanam sorry. was just having some fun
     

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,931
    3,407
    113
    @tharakaf

    මචන්,
    මේකේ ඉන්න එකම පොර උබ විතරයි කියලා හිතාගෙන හැසිරෙන්න එපා. උබට වඩා, මට වඩා තව පොරවල් සෑහෙන්න ඉන්නවා මේකම. මම ගොඩක් තැන්වල දැකලා තියෙනවා උබ මේකෙ ඉන්න අනිත් උන්ව දෙකේ කොලේට දාල කතා කරනව. ඒකයි මේක දැම්මේ. Credit Card එකක් තියෙන එක අද කාලෙ සාමාන්‍ය දෙයක් බන්. උබට හිතෙනවා ඇති ඒක ලොකු දෙයක් කියලා උබ ඉන්න සමාජෙත් එක්ක.



    image.png


    image.png
    :lol: damma neda kollawa linde
     

    batwise

    Well-known member
  • Aug 28, 2020
    8,514
    15,891
    113
    111
    Gotham
    batman.com
    wesige puthalage fd rate 10% walata wada adui ban :-D

    mama premier customer knk but experiennce eken kiyanne goo hathai. boru baila scene unge tiyenne. ekama waasiya oya money withdraw scene eka (onama ATM ekakin puluwan) and spending walin 1% umbata points widiyata hambenawa. so 10000 spend kaloth 100 rupees enawa
    එහෙනං hariyan na. Mn be boc ekn ganna baluwe against FD, me mase jewellery walata 50% තියනවා gdk ඒවාය eke. Tama sure na itn.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,697
    113
    @tharakaf

    මචන්,
    මේකේ ඉන්න එකම පොර උබ විතරයි කියලා හිතාගෙන හැසිරෙන්න එපා. උබට වඩා, මට වඩා තව පොරවල් සෑහෙන්න ඉන්නවා මේකම. මම ගොඩක් තැන්වල දැකලා තියෙනවා උබ මේකෙ ඉන්න අනිත් උන්ව දෙකේ කොලේට දාල කතා කරනව. ඒකයි මේක දැම්මේ. Credit Card එකක් තියෙන එක අද කාලෙ සාමාන්‍ය දෙයක් බන්. උබට හිතෙනවා ඇති ඒක ලොකු දෙයක් කියලා උබ ඉන්න සමාජෙත් එක්ක.



    image.png


    image.png
    also not a competition but :P

     
    • Like
    Reactions: ChamodhK and Ozone4

    Lakii123

    Junior member
  • Oct 13, 2017
    53
    55
    18
    DFCC salary partner Account එකක් මට තියෙන්නේ. එකේ Debit card එකෙන් DFCC ATM වලින් ගත්තම කියක්වත් කැපෙන්නේ නෑ. වෙන බෑන්ක් ATM වලින් ගත්තත් Lanka Pay කියල ගහල තියෙන ඒවගෙත් කැපෙන්නේ නැ
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,360
    26,900
    113
    Kandy
    @tharakaf

    මචන්,
    මේකේ ඉන්න එකම පොර උබ විතරයි කියලා හිතාගෙන හැසිරෙන්න එපා. උබට වඩා, මට වඩා තව පොරවල් සෑහෙන්න ඉන්නවා මේකම. මම ගොඩක් තැන්වල දැකලා තියෙනවා උබ මේකෙ ඉන්න අනිත් උන්ව දෙකේ කොලේට දාල කතා කරනව. ඒකයි මේක දැම්මේ. Credit Card එකක් තියෙන එක අද කාලෙ සාමාන්‍ය දෙයක් බන්. උබට හිතෙනවා ඇති ඒක ලොකු දෙයක් කියලා උබ ඉන්න සමාජෙත් එක්ක.



    image.png


    image.png
    oka wenna ati capitan kiyala meke idala adminta beela kunuharupen banala banned una eka
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,650
    125,239
    113
    දෙහිවල
    ATM යන්ත්‍රය උබට අදාළ කාඩ්පතේ බැංකුව නෙමේනම් ඕනෑම එකකින් රුපියක් 30ක් කැපෙනවා
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,298
    15,387
    113
    Dan umbata oka kiyala neda mala panne :p ?

    :P HSBC Platinum card eka use kalata Advance eka gana danagena hitiye naha. Eka patta. Thanks kukuloh!
    Issella umba eka kiyapu widiyata mala panne mata. Mama meke kawadawath loku scene kiyawana ekek nemei mama gana. Ehema iddi apiwa hinganno ganata daala katha karaddi mala paninne nadda ban?

    Anyway dan hari. Umba nisa hondama option eka hoya gaththa. Thanks kukuloh! :love: