ඕස්ට්‍රෙලියාවට ස්ටුඩන්ට් විසා ගිය සිසුන&

Opinion

Member
May 20, 2018
2,904
185
0
anthimata pita rata gihilla toilet hodana thathweta watuna ape ratey minissu :( mechchara kal walang hodagena hitiye arabiye withari. dan wena ratawalwalath toilet hodana wadey patan aragena wage. kochchara watunath ape ratey ewunge kathawa nam thiyenne 1st world class eke :lol:
 
Last edited:

Opinion

Member
May 20, 2018
2,904
185
0
Mun tamai boats walin giyapu higana adu kule haththa...ekane me wage 2ki 50 wada karanne

habai ape ratey ewun talks denne pita rata indala saranagatha visa illala dawasakata boattu dahas gaan lankawata enawa wage. lankawe saranagatha crisis ekak thiyenawalu :lol:
 
Last edited:

Emios

Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,995
    113
    habai ape ratey ewun talks denne pita rata indala saranagatha visa illala dawasakata boattu boattu dahas gaanak enawa wage. lankawe saranagatha crisis ekak thiyenawalu :lol:

    Enawa bn hena set ekak enawa bottu.boru newe.
     

    Opinion

    Member
    May 20, 2018
    2,904
    185
    0
    Enawa bn hena set ekak enawa bottu.boru newe.

    umba aussie wala neda inne ? mama kiyanne lankawen aussie walata boattu walin ena economic migrantsla gana newei. :lol: sri lankawata dahas ganan boattu walin asylum illagena enawa kiyana moda set ekak meke innawa :lol: mama me kiyanne un gana. refugee crisis ekak thiyenawalu lankawe. mewata kohen hinaawennada kiyala mata hithaganna baha :lol:
     
    Last edited:

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,995
    113
    umba aussie wala neda inne ? mama kiyanne lankawen aussie walata boattu walin ena economic migrantsla gana newei. :lol: sri lankawata dahas ganan boattu wena ratawalwalin asylum illagena enawa kiyana moda set ekak meke innawa :lol: mama me kiyanne un gana. refugee crisis ekak thiyenawalu lankawe. mewata kohen hinaawennada kiyala mata hithaganna baha :lol:

    Hebei mchn oya uda palath wala thambi patta loku city and university gahanawa.kohen ena unda manda minisssu lankawe thambi wageth nemei munawal.oya wilpathu padinchi wenne oya wage un neda
     

    Opinion

    Member
    May 20, 2018
    2,904
    185
    0
    Hebei mchn oya uda palath wala thambi patta loku city and university gahanawa.kohen ena unda manda minisssu lankawe thambi wageth nemei munawal.oya wilpathu padinchi wenne oya wage un neda

    ithin ban university hadana eka lajja nathuwa boattu walin aussie gihilla peechang wenawata wada hondaine ban. umba kamathida ape rate ewun boattu walin aussie enawata ?ena prathishathaya wadi wunoth wasala hamarai neda ?
     

    Opinion

    Member
    May 20, 2018
    2,904
    185
    0
    Hebei mchn oya uda palath wala thambi patta loku city and university gahanawa.kohen ena unda manda minisssu lankawe thambi wageth nemei munawal.oya wilpathu padinchi wenne oya wage un neda

    menna podi challange ekak. puluwan nam vilpaththu wala inna foreign muslim family ekaka photo ekak pennapan balamu. lankansla hithaagena inne vilpaththuwa americawa wage forigen immigrantslage sura purayak kiyala :lol: yako vilpaththu kalawe inna un mokatada ban rata indala enna one ? unta yanna wena ratawal aththema nadda ?


    :lol: lankawa videshikayangen araksha karanna one kiyala kaiwaru gahana ewun thamai mulinma rata paninne :lol: boru nam meke thiyena migration thread tikak kiyawala balapan.
     
    Last edited:

    Opinion

    Member
    May 20, 2018
    2,904
    185
    0
    welawakata mata hithenawa meke thiyena migration thread tika ekathu karala rata jaathiya aaraksha karanna one kiyala boruwata ali puken katha karana ewunge thread wala damala gahanna. kathawa nam thiyenne wadi wadiyen lamai hadala jaathiye population eka wadi karanna one kiyala. ithin yako me tharam migrate wunama lankawe kawda ithuru wenne. ? jathiya vanda wena eka ahannath deyakda ithin ? hama ekatama waradi karaya muslim miniha
     
    Last edited: