mechchara kal walang hodagena hitiye arabiye withari. dan wena ratawalwalath toilet hodana wadey patan aragena wage. kochchara watunath ape ratey ewunge kathawa nam thiyenne 1st world class eke
Mun tamai boats walin giyapu higana adu kule haththa...ekane me wage 2ki 50 wada karanne

habai ape ratey ewun talks denne pita rata indala saranagatha visa illala dawasakata boattu boattu dahas gaanak enawa wage. lankawe saranagatha crisis ekak thiyenawalu![]()
Enawa bn hena set ekak enawa bottu.boru newe.
sri lankawata dahas ganan boattu walin asylum illagena enawa kiyana moda set ekak meke innawa
mama me kiyanne un gana. refugee crisis ekak thiyenawalu lankawe. mewata kohen hinaawennada kiyala mata hithaganna baha 
umba aussie wala neda inne ? mama kiyanne lankawen aussie walata boattu walin ena economic migrantsla gana newei.sri lankawata dahas ganan boattu wena ratawalwalin asylum illagena enawa kiyana moda set ekak meke innawa
mama me kiyanne un gana. refugee crisis ekak thiyenawalu lankawe. mewata kohen hinaawennada kiyala mata hithaganna baha
![]()
Hebei mchn oya uda palath wala thambi patta loku city and university gahanawa.kohen ena unda manda minisssu lankawe thambi wageth nemei munawal.oya wilpathu padinchi wenne oya wage un neda
Hebei mchn oya uda palath wala thambi patta loku city and university gahanawa.kohen ena unda manda minisssu lankawe thambi wageth nemei munawal.oya wilpathu padinchi wenne oya wage un neda
yako vilpaththu kalawe inna un mokatada ban rata indala enna one ? unta yanna wena ratawal aththema nadda ?
lankawa videshikayangen araksha karanna one kiyala kaiwaru gahana ewun thamai mulinma rata paninne
boru nam meke thiyena migration thread tikak kiyawala balapan.Enawa bn hena set ekak enawa bottu.boru newe.
ithin ban university hadana eka lajja nathuwa boattu walin aussie gihilla peechang wenawata wada hondaine ban. umba kamathida ape rate ewun boattu walin aussie enawata ?ena prathishathaya wadi wunoth wasala hamarai neda ?
Lankan refugee asked to leave Australia for stealing mail
http://www.dailymirror.lk/article/L...leave-Australia-for-stealing-mail-161680.html
Refugee set eka lankawata elawanawanm hodai bn
wadi prathishathayak yanne sabaa refugeesla newei. bahutharayak economic migrantsla. western ratawalwalata munwa epa wela thiyenne dan
Othanata wadagath widiyata ausi sinhalauntath kapilla enawa ausiyogen