ඕස්ට්‍රෙලියාවට ස්ටුඩන්ට් විසා ගිය සිසුන&

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ක්ලින් කරලා ගන්න සල්ලි වලට මාටින් ගහන මෙහෙම පොන්නයෝන්ට හැංගිලා ගල් ගහපල්ලා ඔලුව කුඩු වෙන්න
    සිසිටිවී ඇති බලාගෙන...
     

    leeroxxroxx

    Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,384
    5,535
    113
    Panadura
    ක්ලින් කරලා ගන්න සල්ලි වලට මාටින් ගහන මෙහෙම පොන්නයෝන්ට හැංගිලා ගල් ගහපල්ලා ඔලුව කුඩු වෙන්න
    සිසිටිවී ඇති බලාගෙන...


    :yes::yes::yes:
     

    sthumi

    Well-known member
  • Apr 9, 2009
    2,104
    158
    63
    Ne bn suddo karanne plumbing,roof fixing wage ewa.cleaning contract karannema lankawe un.indian un karanneth ne.un karanne taxi.oya parana lankawen giya un cleaning industry eke okoma high contacts allagena inne.
    pissudau bata cleaning contract tiyana ossiyo kochchara innawa da... lankawe un tama oya podi podi ewa karanne...store eka deka thunak karai..maha arimanen karana godak contracts locals
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    කට්ටිය දාලා තිබ්බට ඌට විරුද්දව report කරන්න කියලා ඔය වැඩ කරන ගොඩක් එවුන්ට ඒ වැඩේ කරන්න බෑ මොකද ඔක්කොම වගේ එවුන් ආණ්ඩුවෙන් දීලා තියෙන සීමාවට වඩා වැඩ කරනවලු .එහෙනන් මරාගෙන මැරෙන ගේමක් ගහන්න වෙන්නේ . ඔහොම එවුන් අම්බානක එහෙ ඉන්නවලු ලංකාවේ එවුන්ටම කෙළලා ගොඩ ගිය එවුන් .
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    කට්ටිය දාලා තිබ්බට ඌට විරුද්දව report කරන්න කියලා ඔය වැඩ කරන ගොඩක් එවුන්ට ඒ වැඩේ කරන්න බෑ මොකද ඔක්කොම වගේ එවුන් ආණ්ඩුවෙන් දීලා තියෙන සීමාවට වඩා වැඩ කරනවලු .එහෙනන් මරාගෙන මැරෙන ගේමක් ගහන්න වෙන්නේ . ඔහොම එවුන් අම්බානක එහෙ ඉන්නවලු ලංකාවේ එවුන්ටම කෙළලා ගොඩ ගිය එවුන් .

    Appoo ow bn..maath student kaale wada kale lankawe cleaning company ekaka...marapu nathi tika witharai..samahara dawas wala 18 to 20hours continous wada...anthimata arawa mewwa kiyala hours kapanawa...lagadi aranchi una unge contract okkoma nathi wela dan paul walath prashna kiyala :lol:
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    Appoo ow bn..maath student kaale wada kale lankawe cleaning company ekaka...marapu nathi tika witharai..samahara dawas wala 18 to 20hours continous wada...anthimata arawa mewwa kiyala hours kapanawa...lagadi aranchi una unge contract okkoma nathi wela dan paul walath prashna kiyala :lol:

    Hahahahaha
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    කට්ටිය දාලා තිබ්බට ඌට විරුද්දව report කරන්න කියලා ඔය වැඩ කරන ගොඩක් එවුන්ට ඒ වැඩේ කරන්න බෑ මොකද ඔක්කොම වගේ එවුන් ආණ්ඩුවෙන් දීලා තියෙන සීමාවට වඩා වැඩ කරනවලු .එහෙනන් මරාගෙන මැරෙන ගේමක් ගහන්න වෙන්නේ . ඔහොම එවුන් අම්බානක එහෙ ඉන්නවලු ලංකාවේ එවුන්ටම කෙළලා ගොඩ ගිය එවුන් .

    Weradi. Den MoU ekak thiyenawa fairwork ombudsman and homeaffairs ministry ekath ekka. Complain karaata visa ekata kelawanne nehe. Langadi giya case ekakin ooka eliyata aawe. Mehe news papers wala giya.

    https://www.google.com/amp/s/amp.ca...almost-300-000-fair-work-20190207-p50w9s.html

    Last paragraph eka kiyawanna.
     
    Last edited:

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    Weradi. Den MoU ekak thiyenawa fairwork ombudsman and homeaffairs ministry ekath ekka. Complain karaata visa ekata kelawanne nehe. Langadi giya case ekakin ooka eliyata aawe. Mehe news papers wala giya.


    ඕවා තියෙනවා බන් කොයි රටවල් වලත් , මගේ යාළුවා කිව්වේ උන්ට වැඩ කරන තැන අය්ති එකාව report කරන්න පුළුවන් කිසිම අවුලක් නෑ හැබැයි ඌට මාට්ටු උනොත් උඹ තමයි කෙලෙව්වේ කියලා අරූ උඹටත් අනිවා කෙලිනවා . මොකද උට කරන්න තියෙන්නේ immigration එකට කතා කරලා උඹ පැය 20ට වඩා වැඩියෙන් වැඩ කරනවා කියන්නලු . උන් උඹේ account එහෙම බලලා ඔප්පු වුනොත් කෙලින්ම deport ලු .
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    ඕවා තියෙනවා බන් කොයි රටවල් වලත් , මගේ යාළුවා කිව්වේ උන්ට වැඩ කරන තැන අය්ති එකාව report කරන්න පුළුවන් කිසිම අවුලක් නෑ හැබැයි ඌට මාට්ටු උනොත් උඹ තමයි කෙලෙව්වේ කියලා අරූ උඹටත් අනිවා කෙලිනවා . මොකද උට කරන්න තියෙන්නේ immigration එකට කතා කරලා උඹ පැය 20ට වඩා වැඩියෙන් වැඩ කරනවා කියන්නලු . උන් උඹේ account එහෙම බලලා ඔප්පු වුනොත් කෙලින්ම deport ලු .

    Saamasnya neethiya eeka thamai. But underpayment kiyanne mehe loku prashnayak den. Eeka nisa thamai mou eka geenna eththe. Issaranam herena thepeelen deport thamai.
     

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    mu 2005 idanma me wade karanawa, hodama de thama ausi inna lankawe ewun gaawa wada nokarana eka, ape malli kenektath mu polla thibba, mu karana wada walata muge palaweni lamayath maruna kollongo saape wadilama.
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113


    Saamasnya neethiya eeka thamai. But underpayment kiyanne mehe loku prashnayak den. Eeka nisa thamai mou eka geenna eththe. Issaranam herena thepeelen deport thamai.


    දැන් නම් student එවුන්ට ආණ්ඩුවෙන් කෙලවනවා කියලා තමා ආරංචි . උන්ට PR ගන්න දුර පළාත් වලට යන්න වෙන සීන් එකකුත් තියෙනවලු නේද ? මගේ යාළුවා කිව්ව විදියට නම් ගොඩක් එවුන් වැඩ කරන්නේ ලංකාවේ එවුන් ගාවලු නේද ? මොකද ආපු හැටියේ ජොබ් දෙන්න ඉන්නේ ලංකාවේ එවුන්ලු . ඒවගේම උන් හරියට සල්ලි ගෙවන්නේ නැතුව වැඩ ගන්නවලු . PR දාලා යන එවුන්ට නම් shape ලු . student යන එවුන් නම් බාරයක් ඔප්පු කරනවා වගේලු .
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    දැන් නම් student එවුන්ට ආණ්ඩුවෙන් කෙලවනවා කියලා තමා ආරංචි . උන්ට PR ගන්න දුර පළාත් වලට යන්න වෙන සීන් එකකුත් තියෙනවලු නේද ? මගේ යාළුවා කිව්ව විදියට නම් ගොඩක් එවුන් වැඩ කරන්නේ ලංකාවේ එවුන් ගාවලු නේද ? මොකද ආපු හැටියේ ජොබ් දෙන්න ඉන්නේ ලංකාවේ එවුන්ලු . ඒවගේම උන් හරියට සල්ලි ගෙවන්නේ නැතුව වැඩ ගන්නවලු . PR දාලා යන එවුන්ට නම් shape ලු . student යන එවුන් නම් බාරයක් ඔප්පු කරනවා වගේලු .

    Ow lankaawe ungen job set wenawa. Kemeththen eraganna ekata karanna deyak nehe. Akameththen ausi aapu un aduine ;). Ape ungeth weredda. Wena ratakata ewilla set wenne lankaawe un ekkamai. Ewilla getta gahagannawa. Muladi kamak nehe. But digatama try eka lankaawe podi model ekak mehe hadaganna. Itin oowa mehe parana lankaawe un manipulate karanawa. Complain karanna bayanam un lankaawata ena dawasak hoyaagena salakanna thamai thiyenne atha paya kedenna.
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    anthimata pita rata gihilla toilet hodana thathweta watuna ape ratey minissu :( mechchara kal walang hodagena hitiye arabiye withari. dan wena ratawalwalath toilet hodana wadey patan aragena wage. kochchara watunath ape ratey ewunge kathawa nam thiyenne 1st world class eke :lol:




    ඒක තමා අර කතාවක් තියෙන්නේ කතාව දෝලාවෙන් ගමන පයින් කියලා
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113


    Ow lankaawe ungen job set wenawa. Kemeththen eraganna ekata karanna deyak nehe. Akameththen ausi aapu un aduine ;). Ape ungeth weredda. Wena ratakata ewilla set wenne lankaawe un ekkamai. Ewilla getta gahagannawa. Muladi kamak nehe. But digatama try eka lankaawe podi model ekak mehe hadaganna. Itin oowa mehe parana lankaawe un manipulate karanawa. Complain karanna bayanam un lankaawata ena dawasak hoyaagena salakanna thamai thiyenne atha paya kedenna.


    උඹ කියන කතාව තමා මගේ යාළුවොත් කිව්වේ . උන් කිව්වෙත් කරපු ලොකුම ගොන් වැඩේ මේ රටේ මිනිස්සුත් එක්ක සෙට් උනේ නැති එකලු . ඒක නිසාලු අපේ එවුන්ටත් ජොබ් හොයා ගන්න අමාරු . මොකද එහෙත් ලංකාවේ වගේ හොඳ contacts තියෙනවනම් හොඳ ජොබ් තියෙනවලු . සමහර උන් පට්ට degree තියාගෙන පොඩි ජොබ් කරගෙන ජීවිතේ ගැට ගහගෙන ඉන්නවලු .
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    උඹ කියන කතාව තමා මගේ යාළුවොත් කිව්වේ . උන් කිව්වෙත් කරපු ලොකුම ගොන් වැඩේ මේ රටේ මිනිස්සුත් එක්ක සෙට් උනේ නැති එකලු . ඒක නිසාලු අපේ එවුන්ටත් ජොබ් හොයා ගන්න අමාරු . මොකද එහෙත් ලංකාවේ වගේ හොඳ contacts තියෙනවනම් හොඳ ජොබ් තියෙනවලු . සමහර උන් පට්ට degree තියාගෙන පොඩි ජොබ් කරගෙන ජීවිතේ ගැට ගහගෙන ඉන්නවලු .

    Ow machan.. Toilet hoodana eke indala sugar daddy level ekata wenakan innawa bun lankaawe un. Meekai scene eka. Lankaawe hitiyoth kudu gahala, ganja gahala naasthi wena un mehe ewilla ohoma mokak hari karala hondata innawa. Lankaawe indala 3wheel ekak elawanawada neththan mehe ewilla dollar hamba karanawada kiyana eka unge wedak. Eekata hinaawenna honda naha. Mokada doctorslath mehe ewilla cleaning, child care, MLT jobs karanawa. Kaagenwath ahala newe kiyanne, 1st hand dannawa pudgalayonwa.

    Ehema kaatawath karadarayak nethuwa inna un seehenna innawa machan. Cleaning jobs thamai Melbourne aapu gaman godak un karanne. Thawa palathuru wathu wala jobs set wenawa kiyala ahala thiyenawa samahara unta brisbane wagenam. oya Mac wala 7-11, coles, woolies godak options thiyenawa kadda tikak puluwannam. Eekai anith eka. Aapu gaman sinhalayonta set wenawa, cleaning set karagannawa, bonawa, badu gahanawa kelawarak nethuwa, eeta passe aapahu eelanga maaseta ho fort night walata ara widihatama pissu natanna oona nisa digatama cleaning karanawa. Thawa un course fee eka completely mehen recover karaganna balan enawa. Anthimata un lectures yanne naha. Anika sinhalenma thamai katha karanne. Itin honda jobs walata yanna set wenna kal yanawa godak ayata. Cleaning walin hamba karanna puluwan. Lankaawe un witharak newe, chinese, indian, vietnam un oya field ekata porakanawa. Mata langadi ekek set una pora mehe MSc ekakuth karala thaama puruddata cleaning karanawa iganagaththa field eke rassawak karanne nathuwa.

    Aluthen ena studentsla over hours karanawa godak. Hebei ahu unoth sorry. Mehe ooka danna nisa godak company/shops thiyena un cash on hand weda set karala denawa aduwata.
    Trace wenne naha. Eeka nisa godak un kata wahagena innawa. Mehe MoU ekak thiyenawa kiwwe me under payment scene eka thadinma yanawa mehe. Ooka tax walatath link wela den aanduwen trace karanawa companies pissu ballo wage.
    Oowata return dena widi thiyenawa. Deepu unuth henama tika denek innawa. Darunu scene karapu un adui mokada mehe digatama innawanam aapahu return ekak enna ida thiyena nisa(ninja paarak gahuwe neththan). Meewa digata kiyala wedak naha. Mehe settle wenawanam thaman karapu field eke job ekakata try karana eka thamai honda part time job badaagena inne nathuwa.
     
    • Like
    Reactions: leeroxxroxx